וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטליז גבעתיים - משפחה של קצבים

בשיתוף אטליז גבעתיים

7.2.2021 / 16:56

הכירו את קצביית ''אטליז גבעתיים'' בהנהלת האחים רמי ואבי רחמים. השניים מגיעים ממשפחה של קצבים. הצטרפו אלינו לראיון שכולו על טהרת הבשר

אטליז גבעתיים/אולפן הנבחרים

קצביית ''אטליז גבעתיים'', שומרת כבר 25 שנה על מוניטין גבוה בקרב לקוחותיה בזכות איכות הבשרים העילאית. בקצבייה משווקים אך ורק בשר טרי המתקבל בכל בוקר, אין בשר קפוא כלל. המקום הוא מוסד קולינרי ידוע ומכובד שמשרת רבים מתושבי המרכז. המקום מתאפיין באווירה משפחתית וניתן לחוש בכך כבר בכניסה לחנות. האחים רמי ואבי רחמים, דור רביעי למשפחת קצבים איתנו בראיון לחובבי הבשר.

איזה סוגי בשר יש לכם בקצבייה?

"בקצבייה משווקים את כל סוגי הבשר, החל מעופות כמו חזה עוף, פרגית, עופות שלמים, ועד לבשר בקר, אנטריקוט איכותי המיושן במקום, פילה, כבד אווז ובשרים לרוסטיבף. עבור חובבי הבשר המושבעים, מומלץ במיוחד נתח בשר נברסקה שמשווק באטליז בבלעדיות. מוצרי הדגל שלנו הם ההמבורגרים והקבבים הביתיים, שעשויים עבודת יד ומוכנים במקום במתכון סודי ששמור היטב בקרב המשפחה".

מה הייחודיות שלכם בתחום?

"אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על הניקיון וההיגיינה בחנות. מדובר באטליז שהוא 'בית מרקחת לבשרים'. בנוסף אנחנו מקפידים להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל הלקוחות. רוב לקוחות המקום פוקדים את האטליז באופן קבוע, והם זוכים ליחס אישי בכל קנייה. אנחנו מכירים כמעט כל לקוח ואת ההעדפות שלו ומכינים עבורו את הבשר בצורה שהוא אוהב. בנוסף, אנחנו מעניקים ללקוחות טיפים לבשרים ומתכונים לארוחות בשרים עשירות".

אז אם אתם מתכננים ארוחת מלכים, אל תתחילו לפני שעברתם באטליז גבעתיים, שם תמצאו מבחר מרשים של בשרים, עופות ודגים איכותיים במחירים סופר זולים ויחס משפחתי.

בשיתוף אטליז גבעתיים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully