וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "גד מדיקל" תהפוך לגבר של המאה ה-21

בשיתוף גד מדיקל

7.2.2021 / 16:23

עולם הביוטי כבר מזמן אינו נחלתן של הנשים בלבד. זאת יודעת גם ענבר גד,בעלת מכון קוסמטיקה המתמחה בהסרת שיער בלייזר וטיפולי יופי בשם "גד מדיקל". היום היא איתנו באולפן לספר עד כמה הביקוש הולך וגובר בקרב הגברים בישראל

ענבר גד, הסרת שיער בלייזר/אולפן הנבחרים

הכירו את ענבר גד,בעלת מכון קוסמטיקה ומתמחה בהסרת שיער בלייזר ובטיפולי יופי. ענבר, מציינת שישנו ביקוש הולך וגובר בקרב הגברים להסרת שיער, ועל כך בראיון הבא.

איזה שינוי את רואה בשנים האחרונות בקרב גברי ישראל?

"אני רואה שינוי עצום במודעות של הגברים לכל תחום הסרות השיער: הסרות שיער הפכו להיות נדבך משמעותי בשגרת הטיפוח וגברים מורידים שערות באופן קבוע,כמעט כל גבר עושה הסרות. האזורים הנפוצים ביותר שבהם גברים מורידים שערות הם החזה, בטן גב וכתפיים .

מה עם גברים שמתביישים?

"המון גברים מתביישים להגיע למכונים ומחפשים את הפרטיות, אני מעניקה להם את הפרטיות המלאה בקליניקה על מנת להסיר מהם את החשש והבושה. בנוסף, חשוב לציין כי מדובר בקליניקת בוטיק: מכבדת מאוד את הזמן של הלקוחות שלי - מי שקובע תור לשעה מסוימת יודע שהוא יכנס בדיוק בשעה הזו. היחס בקליניקה הוא מאוד אישי ואני זמינה עבור הלקוחות שלי בכל שעות היממה".

אז גברים יקרים, מהיום אין צורך להתבייש, אם ברצונכם להסיר שיער בלייזר, צרו קשר עם "גד מדיקל", בהנהלת ענבר, אשת מקצוע משכמה ומעלה.

בשיתוף גד מדיקל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully