וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת הפנים שתעצב את חלל הבית ותשפר את איכות חייכם

בשיתוף ניקול ויינברג

7.2.2021 / 15:55

אם תמיד חלמתם שהבית שלכם יהפוך לבית מפנק ומעוצב שנלקח הישר ממגזין אדריכלות עולמי, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. ניקול ויינברג, מעצבת פנים המתמחה בתכנון ועיצוב בתים ודירות, תעשה הכל כדי להגשים לכם את החלום

ניקול ויינברג. גילה שוסטר,
ניקול ויינברג/גילה שוסטר

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שכדי לעצב את הבית חשוב לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום עיצוב הפנים. תכנון אדריכלי מקדים ונכון יביא לידי ביטוי את הקו העיצובי עליו אתם חולמים בצורה הטובה ביותר. עם זאת, לא כולם מבינים שכדי לקבל תוצאות טובות חשוב להתאים את עיצוב הבית לצרכים שלכם. הכירו את ניקול ויינברג, מעצבת פנים המתמחה ביצירת פתרונות אחסון פרקטיים ויצירתיים המשתלבים עם החלל ומעוצבים עד לפרט הקטן ביותר. בזכות ניסיון של 12 שנה והידע שצברה בעיצוב בתים, דירות ומשרדים, ניקול תוכל ללוות אתכם כל הדרך בין מה שבדמיונכם למציאות בה אתם רוצים לחיות.

הכר את המומחה

ניקול עלתה לארץ מאורוגוואי בשנת 2000 ובוגרת הנדסאות אדריכלות ועיצוב פנים. כבר בסיום הלימודים החלה לעבוד במשרד אדריכלים גדול וצברה ניסיון וידע רב בתחום. כבר מגיל צעיר ידעה שהיא רוצה ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים, והאהבה שלה לאמנות היא יותר מסתם תשוקה. היום, היא נהנית לתכנן נגרות ייחודית ללקוחות שתדבר בשפה העיצובית של הבית. בנוסף, היא מאוד אוהבת לעסוק בעיצוב מטבחים, ועברה לא מעט התמחויות באיטליה בחברות מטבחים שעובדת איתן.

עיצוב של ניקול ויינברג. ערן טיירי,
עיצוב של ניקול ויינברג/ערן טיירי

מציאת פתרונות אחסון

פתרונות אחסון בחללי הבית הם אלמנט חשוב בעיצוב שתורם לתחושת הנינוחות שלנו בביתנו ושצריך לקבל התייחסות נכונה. ניקול מעידה כי היא אוהבת לעסוק באסתטיקה ושינויים פנימיים בחללים, ומתוך כך הצליחה להתמקד באחד הנושאים החשובים ביותר בעיצוב הבית - מציאת פתרונות אחסון. אחד מהאתגרים בתכנון ועיצוב הבית הוא להצליח ליצור פתרונות אחסון מבלי להכביד על החלל. אחסון נכון שמתחשב בצרכים השונים של כל חלל בבית, מאפשר לנו חיי יום-יום נוחים מבלי להתרוצץ בין החדרים כדי למצוא את הפריט אותו אנו צריכים.

"רוב הדירות החדשות שנבנות היום בישראל הן דירות בעלות שטח קטן יחסית, החדרים קטנים ואין מספיק מקום. לכן, להרבה מאוד אנשים קשה למצוא מקומות בחלל הבית לאחסון נוסף. במסגרת תהליך עיצוב הפנים, אני מרשה לעצמי להתמקד בהתאמה של סוג החפצים אותם מאחסנים לאלמנט האחסון. אני מנסה להבין אלו פריטים כדאי להציג ואלו להסתיר, ומה מתאים לאחסון סגור או פתוח. למעשה, הקושי העיצובי הוא במציאת פתרונות נוחים מבלי לחסום את כל הקירות ושטח הרצפה שלנו בארונות כבדים ואטומים", מסבירה ניקול.

עיצוב של ניקול ויינברג. ערן טיירי,
עיצוב של ניקול ויינברג/ערן טיירי

עיצוב פנים שמותאם לכם

תהליך העבודה של ניקול נעשה בצורה מאוד מוקפדת ומתחשבת ברצונות של הלקוחות. מבחינתה כל פרויקט הוא בעצם התחלת מסע שלם, והיא מאמינה שעיצוב מוצלח, נכון ומותאם אישית מתחיל קודם כל בהבנת הצרכים של כל לקוח. "המטרה שלי בכל תהליך היא ליצור לכל אחד מבעלי הבית את המרחב האישי שלו, כך שכל פרט בו יבטא אותו בצורה האמינה ביותר. לכן, בכל שיחה מול לקוח חדש אני חוזרת אחורה לבתים קודמים שגר בהם, ומנסה להבין מה הפריע לו בבית ומה אהב. מתוך זה, אני בונה פרופיל עיצובי המדייק את שאיפותיו בצורה הכי נכונה ואידיאלית. כלומר, בעזרת הבנה העמוקה של אישיות הלקוח, אני מצליחה לעצב את ביתו כך שיהפוך למקום המבטחים שכיף לחזור אליו, תוך התחשבות מלאה בפונקציונליות ונוחות מרחבית".

ליווי אישי צמוד

ניקול מקפידה ללוות כל לקוח משלב ההתחלה, בין אם זה מרגע קבלת תכניות הקבלן או רכישת הדירה ועד לשלב הסופי של הכניסה לבית. "לאחר תכנון מוקפד של תכניות העיצוב, אנחנו מתחילים עם השלב הכיפי בכל התהליך - שלב בחירת חומרים, ריהוט וצבעים. בנוסף, אני מכינה כתב כמויות כמה שיותר מדויק וקרוב למציאות, על מנת שכל לקוח ידע מראש כמה כסף הוא הולך להוציא על הפרויקט. מעבר לזה, אני גם מלווה אותם בתהליך של בחירת אנשי מקצוע כמו קבלנים, ודואגת לפקח על הפרויקט בפיקוח עליון כדי לוודא שהכל מתפקד כמו שצריך".

שדרוג בתים לקראת מכירה

לאחרונה החלה ניקול לעסוק בתחום נוסף שנקרא הום סטייג'ינג (Home Staging), דרך חדשה להעלות את ערך הדירה בעזרת השקעה מינימלית בעיצוב, וכך לאפשר את מכירתה בזמן הקצר ביותר ובסכום מקסימלי. "השירות מתאים לאנשים שרוצים למכור את הדירות ולא מצליחים, מכיוון שהדירה לא נראית מעוצבת ומושכת מספיק. אני מגיעה ועושה בימוי של הבית בתקציב של בין 1-3% מערך הנכס, ומשפרת אותו לקראת הקנייה מה שמעלה לרוב את ערך הנכס". בנוסף, היא מציעה לעזור לכם עם תכנון מחדש של החלל לאחר שיפוצים אחרי תמ"א, במצב שבו דירות נשארות עם כל מיני בעיות כמו למשל כניסה לחדר מחדר אחר.

אז בין אם רכשתם דירה, אתם לקראת בנייה חדשה או שבא לכם לשפץ ולעצב מחדש את ביתכם, ניקול ויינברג תעניק לכם את החוויה הטובה ביותר שתוביל לתוצאה העיצובית המושלמת שתמיד חלמתם עליה.

טלפון: 054-5461905

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ניקול ויינברג
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully