וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ליאת דהן, כבר לא מפחדים מהסרת שיער בלייזר

בשיתוף ליאת דהן

7.2.2021 / 15:52

מי מפחד מהסרת שיער בלייזר? לאורך השנים שמועות שונות טענו כי הוא כואב מדי, רלוונטי רק לעונה הקרה או עלול ליצור צלקות. כדי לשנות לכם את כל התפיסות השגויות הללו הגיעה לאולפן ליאת דהן, שעם שיטת ה-SHR המתקדמת דואגת להסרת שיער מוצלחת

ליאת דהן, הסרת שיער בלייזר/אולפן הנבחרים

ליאת דהן היא הבעלים והמנהלת של קליניקה פרטית, אינטימית ונעימה להסרת שיער בשיטת SHR המהפכנית והמתקדמת, וזה כולל את כל חלקי הגוף וגם את אזור הפנים.

מי מפחד מהסרת שיער בלייזר? התהליך המוכר יצר סביבו במהלך השנים חרושת שמועות. אמרו עליו שהוא מאוד כואב, רלוונטי רק לעונה הקרה ושעלול ליצור צלקות. יש גם שטענו כי יעילותו מוטלת בספק. אני באופן אישי נמנעתי עד כה מכל ניסיון לקבל מידע על הנושא, עד שפגשתי את ליאת דהן ואת שיטת SHR המתקדמת.

שיטתSHR - זה לא כואב ולא כרוך בתופעות לוואי

שיטת SHR משלבת טכנולוגיה מתקדמת ויעילה ביותר להסרת שיער, שמאפשרת הסרה מהירה וללא כאבים מכל האזורים בגוף, כולל אזור הפנים. בנוסף היא מתאימה לגוונים שונים של העור, וניתנת לטיפול גם בקיץ על עור שזוף. באמצעות השיטה המתקדמת, ניתן להחדיר את אנרגית האור דרך השכבה החיצונית של העור (האפידרמיס) לשכבה התחתונה (דרמיס), באמצעות חימום הדרגתי ומבוקר על אזורים רחבים של העור. הדבר נעשה בעזרת מערכת קירור מובנית, המאפשרת חימום תת עורי מבלי לפגוע בשכבת העור החיצונית כלל. החימום ההדרגתי גורם לניתוק זקיק השערה מכלי הדם שמזינים אותו ובכך מנוון את הזקיק, דבר שמונע צמיחה חוזרת של השערה במקום בו התקיים הטיפול.

הדור החדש של טיפולי הסרת שיער

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן לבצע הסרת השיער באמצעות מכשיר חדשני Soprano Ice Platinum, מאושר ,FDA CE ומכון התקנים הישראלי.
המכשיר מבוסס על טכנולוגיית לייזר המשלבת 3 אורכי גל שונים להסרת שיער המקיפה, מהירה, יעילה והבטוחה ביותר הקיימת כיום. כאמור, ידית המכשיר שולחת 3 קרני לייזר באורכים שונים, וכך הופכת את הטיפול למתאים לכל גווני העור ולכל סוגי השיער.
המכשיר משלב 3 טכנולוגיות שונות על מנת להגיע לתוצאה מעולה. בניגוד למכשירי הסרת שיער ישנים, המבוססים על טכניקת אור בעוצמה גבוהה, פועל המכשיר החדשני בעוצמה נמוכה, במטרה להעלות את דרגת הבטיחות ולאפשר מקסימום נוחות למטופל, וללא כאבים כלל.

סיפור אישי ורצון לשינוי שיוצרים הצלחה

לאחר שהסברנו כיצד פועלת השיטה המהפכנית והבטוחה, חשוב גם להכיר את האישה מאחורי המכשיר, ומדוע כדאי להגיע לאזור השרון כדי לעבור את הטיפול דווקא אצלה. זוהי דוגמה נהדרת לאופן בו סיפור אישי יחד עם הרצון לעזור ולבצע תפקיד מהותי וערכי, מובילים אדם למקום הרבה יותר טוב בו הוא פועל, מתוך תשוקה וסיפוק אמיתיים.

ליאת דהן, אמא ל-4 (בת 23, בת 22, בת 19 ובן 12) מפרדסיה, זוכרת היטב את הרגשתה כילדה שסבלה משיעור יתר, ואיך הדבר השפיע על בטחונה העצמי: "כילדה, נערה ואישה צעירה, סבלתי משיעור יתר, שפגע לי בביטחון העצמי וגרם לי להסתיר את הפנים עם שיער הראש. כל כך התביישתי. בבגרות הסרתי את השיער בלייזר, תהליך שהיה כרוך במריחת משחה מאלחשת ובכאב רב. שנים לאחר מכן, הצטרפתי לשתי בנותיי לטיפול חדשני יותר. כשהגענו לטיפול, כל אחת בתורה נשכבה על המיטה ועברה את התהליך עם חיוך וללא כאבים. זה היה בניגוד למה שזכרתי שעברתי שני עשורים קודם לכן, טיפול שכאב בכל ס"מ בגופי" היא מספרת.

הרגע הזה התווסף לרגע טראומטי אחר שהגיע אחריו. שניהם גרמו לדהן לחשוב שוב מה היא באמת רוצה לעשות עם חייה. "לפני כשלוש שנים עברתי ניתוח של כריתה ושחזור שדיים, שהוביל לתקופה מאוד מטלטלת ומאתגרת שבסופה, החלטתי להרים את הראש ולעשות שינוי. זה העיר אותי. הבנתי שאני חייבת לעבוד בתחום שיעשה לי טוב ללב ולנשמה" היא מסבירה ומוסיפה: "בימים אלו אני עוזבת את תפקידי כמנהלת מערכות מידע, עבודה אינטנסיבית שכוללת הרבה לחץ, ושעות רבות של היעדרות מהבית, כולל נסיעות לחו"ל (לפני תקופת הקורונה). חיפשתי משהו אחר אליו אוכל להתעורר מדי בוקר שכולל סיפוק, הגשמה ותרומה".

על רקע זה, היא החליטה לפתוח קליניקה ולעזור לכל מי שמתמודד עם מצבים שנובעים משיעור יתר, בדיוק כפי שהיא התמודדה בעברה. כבעלת ניסיון טכנולוגי עצום ורזומה עשיר בניהול מערכות ופרויקטים, היא למדה את הנושא על בוריו בחברת 'מדיקל נובה', רכשה את המכשיר המתקדם Soprano Ice Platinum מבית 'עלמה לייזרס' וניגשה למשימה.

השקיפות מול הלקוח/ה היא החשובה לי ביותר

"אני מאוד שונה מהמטפלת הטיפוסית" היא מודה עם חיוך. "הרקע ממנו הגעתי והסיפור האישי שלי הם חלק מהעניין, כך גם הבחירה שלי לעזוב תפקיד בו עסקתי שנים ובהצלחה ולעבור לתחום הסרת השיער בלייזר. מדובר על מעבר לא פשוט בו הייתי אמורה להתחיל הכל מהתחלה, לוותר על תפקיד ניהולי, סטטוס, משכורת טובה, ולבנות עסק מאפס בתחום שעד היום ידי לא נגעה בו".

דהן מדגישה כמה חשוב לה לעבוד בשקיפות מלאה, כחלק בלתי נפרד מהמקצוע החדש בו בחרה: "אני תמיד אומר את האמת ואבצע תיאום ציפיות מלא, גם אם יתכן שבסופו של דבר הלקוח או הלקוחה לא יתחילו את הטיפול. הדבר חשוב במיוחד כשמדובר בגיל המטופלים. ברמת העקרון, הטיפול מתאים לגילאי 6 ומעלה. עם זאת, לרוב אני נמנעת מקיום טיפול הסרת שיער בלייזר מתחת לגיל 10. ילדות קטנות לא תמיד מודעות למצב של שיעור יתר. בדרך כלל זה גם לא מפריע להן. למי זה כן מפריע? להורים, ובעיקר לאימהות. אני לא מעודדת טיפול שעלול ליצור חוויה לא נעימה לילדה צעירה. תחשבי שהן מגיעות לקליניקה, רואות אותי בחלוק לבן, בחדר אור חזק, המכשיר משמיע רעש לא מוכר, והן נבהלות. במקרה כזה אני בהחלט אוותר על הלקוחה הצעירה ובלבד שלא אגרום לה ללחץ או לאי נוחות מיותרים. היא תגיע אלי כשהיא תהיה מוכנה".

כל היתרונות במקום אחד

יש בה משהו אחר בליאת דהן. ייתכן וזו תחושת השליחות שלה, הבחירה במקצוע באמצעותו היא רוצה לעזור לאחרים, האופי הנפלא הניסיון המקצועי. ברגע שתיכנסו לקליניקה תרגישו שהגעתם למקום עם אווירה נעימה ואינטימית. היא מכירה כל לקוחה או לקוח בשמם הפרטי ומציעה לכל מי שרוצה את הטלפון הסלולארי שלה, כדי לתת מענה לפני ואחרי הטיפול.
"אני מתרגשת ושמחה עם כל לקוח/ה שרואים את השינוי המיוחל לאחר טיפול. כשאני שומעת אותם אומרים: 'וואוו...ליאת, הגשמת לי חלום', אני יודעת שאני במקום הנכון".


כדי לעשות סדר ולנפץ כמה מיתוסים, במיוחד כשמדובר בטכנולוגיה מתקדמת שלא דומה לקודמתה, ביקשתי ממנה להרחיב על הטיפול, למי הוא מתאים, להרחיב על רמת הבטיחות ועוד. דהן ענתה כהרגלה, בשקיפות מלאה:

כל אחד יכול?

"נשים עם שיער בלונדיני, ג'ינג'י או שיער שיבה, לא יקבלו את התוצאה הרצויה. זאת משום שעדיין לא המציאו מכשיר בטכנולוגיה מתקדמת שיודע לעבוד על שיערה ללא פיגמנט. כך גם לגבי נשים בהריון או מניקות, שאינן מאוזנות הורמונלית. אנשים הסובלים ממחלות עור או מנגעים, כדאי שימנעו מטיפול בלייזר גם הם".

האם הטיפול מיועד גם לשיער הפנים?

"בהחלט! טכנולוגיית SHR נחקרה קלינית והוכחה מדעית כשיטה שנותנת כיסוי מלא לכל שיער הפנים, לגברים ולנשים. כמו בשאר אזורי הגוף, גם הטיפול בפנים הינו נטול כאב".

האם הטיפול נותן מענה לכל סוגי השיער?

"לרוב סוגי השיער, כולל שיער פלומתי".

כמה זמן אורך כל טיפול?
"בין 5 דקות לשעה וחצי, תלוי באזורים שדורשים טיפול. אני מציעה לכל לקוח/ה טיפול
ראשון ניסיון ללא עלות, שכולל אזור מסוים בגוף, כדי שיוכלו להתרשם ולהחליט, האם זה
אכן מתאים לה או לו".

כמה טיפולים צריך?

"על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, מספר הטיפולים הממוצע נע בין 10-12 טיפולים. יחד עם זאת, כמות הטיפולים מותאמת לכל אחד באופן סובייקטיבי ותלויה גם באזורים בגוף שמקבלים מענה".

האם מדובר על טיפול שמסיר את השיער לצמיתות?

"כן ולא. כל אחד מאיתנו נולד עם מספר זקיקים קבוע, שאינו מתרבה במהלך החיים. חלקם מצמיחים שיער ואחרים מחכים לשעת הש', כדי ללבלב. טיפול הסרת שיער מטפל בזקיקים שנמצאים בשלב הצמיחה, והם אכן יוסרו לצמיתות. לעומת זאת, זקיקים שמחכים לגיל ההתבגרות, לגיל המעבר או לכל שינוי או תקופה הורמונלית אחרת, ידרשו הסרה כאשר יצמיחו שיערות. דרך אגב, גם גברים עוברים תקופות הורמונליות. יש לא מעט גברים לקראת גיל 40, שמגיעים אליי כי פתאום גילו צמיחת שיער באזור הכתפיים והגב".

האם הטיפול בטוח?

"בוודאי. אנרגיית העור מוחדרת רק עד השכבה השנייה של העור, הבנוי כאמור מ-3 שכבות. המכשיר Soprano Ice 3D Laser אף זכה בפרס תעשיית האסתטיקה כמכשיר הלייזר להסרת שיער הטוב ביותר בעולם".

בנוסף ליתרונותיה הרבים, דהן גם משלבת התנדבות ותרומה בעשייה המבורכת שלה. פעם בשבוע היא מקדישה טיפול פרו בונו לבנות בעלות צרכים מיוחדים ו/או תשושות נפש. "לילדה, נערה או אישה עם צריכים מיוחדים יש לפעמים קושי בהבנת הצרכים האסתטיים, גם כשמדובר בשיעור יתר. כאן אני נכנסת לתמונה, כדי לעזור ולטפל" היא מגלה.

דהן מאפשרת לכל לקוחה לשלם פר טיפול, ללא התחייבות על מספר טיפולים מראש, אלא בהתאם לקצב ההתקדמות והצורך הסובייקטיבי של כל אחת. הטיפול העשירי - מתנה!

Liat Dahan SHR Expert

הורד 21, פרדסיה

למידע נוסף, כולל מענה לשאלות חשובות ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם ניתן להתקשר 0523552060


פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ליאת דהן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully