וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לערב מדהים עם השף הפרטי בן שירי

בשיתוף בן שירי

7.2.2021 / 15:07

הכירו את בן שירי, שף פרטי, שיגרום לכם להיות חלק מטעמים שלא תוכלו להישאר אדישים אליהם

אוכל של בן שירי. בן שירי,
אוכל של בן שירי/בן שירי

אחד הטרנדים הפופולריים בשנים האחרונות באירועים, ערבי חברה וגיבוש, משפחה ועד דייט רומנטי זוגי, הוא הזמנת שף פרטי מקצועי, שמגיע לשדרג את האירוע לממדים שלא ידעתם שקיימים בכלל. הרי כל אחד מאיתנו, מתישהו בחיים, מארגן אירוע כלשהו - זה לא חייב להיות אירוע גדול אבל לכל הפחות, אירוע שמצריך מחשבה יצירתית והיתרונות בסידור אירוע תחת שרביטו של שף פרטי הם רבים.

ראשית, לא צריך לדאוג לניקיון המטבח והכנת האוכל, בכך שניתן לפנות את המחשבה ליציקת תוכן האירוע וארגון הפרטים האחרים. בנוסף, באמצעות הניסיון והמקצועיות של השף, כל האורחים נהנים מאוכל טרי, איכותי וטעים. אוכל שמבושל אל מול עיניהם, לעתים בדרך של מופע שף מרשים, אשר מעניק לאורחים אטרקציה מהנה.

צוות הנבחרים שלנו המשיך בסדרת כתבות הקולינריה והחליט למצוא את השף המומלץ ביותר באזור המרכז: הכירו את בן שירי, שף פרטי שיגרום לכם להיות חלק מטעמים שלא תוכלו להישאר אדישים אליהם. ארוחת ערב פרטית ואפילו אירוע רב משתתפים עם בן שירי הוא חוויה קולינרית בלתי נשכחת. ההתמחות של בן שירי באה לידי ביטוי במגוון אפשרויות: הוא מומחה בהפקת אירועי ערב ומוביל, באופן אישי וייחודי, את האירוע לכל מקום שתרצו, החל מהבית שלכם ועד לחצרות או גני אירועים עם 600 אורחים.

בן שירי. בן שירי,
בן שירי/בן שירי

בן שירי מגיש מנות גורמה כשרות, שנוגעות בעיקר במטבח הים תיכוני-מודרני לצד ארוחות חלביות מטריפות. במבחן הטעם הוא ניצח בגדול עם מגוון מנות טעימות ואנחנו ננסה להעביר לכם את הטעם מכאן, עד כמה שאפשר. מנה ראשונה מומלצת היא פולנטה מתירס טרי הכוללת קרם תירס מושלם (לא האמנו שזה לא חלבי) פטריות יער מוקפצות, "קרמבל" פטריות ותירס קריספי שמתפוצץ בפה. מנה נוספת שכבשה אותנו הייתה טרטר מטונה אדומה על דף אורז פריך, בוטנים, צ'ילי, קרם אבוקדו וכוסברה.

נעבור למנות העיקריות ובראשה מנת ה''דנבר קאט" (נתח מומלץ מאיזור הצלעות) משויש ומיושן היטב, המנה מגיעה עם פירה קטיפתי של סלרי אמריקאי, אספרגוס צלוי, "סוכריות" שום וצימוקי עגבניות שרי. מנה מנצחת נוספת הייתה פילה בקר עם קרם ארטישוק, רוטב יין ותאנים.

לא שכחנו כמובן את הקינוחים המופלאים שאשתו של בן, ענת, מכינה עבור הסועדים. הקינוחים מוגשים בעיקר במנות אישיות וניתן למצוא בין היתר קרם בורלה על מצע מילפוי, בננה מקורמלת ושקדים מסוכרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוכל של בן שירי. בן שירי,
אוכל של בן שירי/בן שירי

אין ספק כי מדובר בשוק פתוח ולכן חשוב להבין מי השף שהולך לנהל לכם את האירוע מבחינה קולינרית. בבדיקה שערכנו מצאנו כי בן שירי, השף הפרטי, מתמחה בהכנה של מגוון מנות ייחודיות שמשלבות את חומרי הגלם הכי איכותיים שיש. בשיחה שערכנו עם בן שירי הוא אמר: "אנחנו מתייחסים לכל אירוע נקודתית, עושים עם כל לקוח תיאום ציפיות. יש חתונות גדולות בהם אנחנו דואגים להביא איתנו הכל, שולחנות כסאות תנורים ואפילו עטים למעטפות. מצד שני, יש כמובן גם את הארוחות הסולידיות בהן אני מבשל במטבח של הלקוח".

בן שירי בן ה31 רץ עם לקוחות פרטיים כבר הרבה מאד שנים, הוא זכה במקום השני בתחרות המוערכת של מותג המים "סאן פלגרינו" בשנת 2017 והיה במשך שש שנים שף תפעולי בקבוצת המסעדות של השף אביב משה ובכללן מסעדת מסה וקואטרוו. מאז, הוא ואשתו התקרבו לדת והחלו לבשל רק אוכל כשר. בן הפסיק לעבוד במסעדות לא כשרות ולכן יצא לעצמאות: "לקחתי סיכון כי עזבתי מסעדה עם שכר גבוה והלכתי למקצוע לא ממש יציב עם עתיד לא ברור. לשמחתי, מאז אני רואה השגחה פרטית והשם תמיד לצידי, יש לי הרבה עבודה ואני מאד עסוק. הרבה אנשים מחפשים אוכל עילי כשר ולא תמיד מוצאים ואני שמח לתת את המענה למי שרוצה ארוחת שף טובה וכשרה".

אוכל של בן שירי. בן שירי,
בן שירי/בן שירי

''מה הלאה? כרגע הכל מעורפל בגלל הקורונה והארוחות הפרטיות היום הם הדבר הכי יציב, אני שמח לעשות את זה. בכל ארוחה שאני מבשל, אני זוכה למחמאות ומקבל עוד לקוחות, עוקבים אחרי ברשתות ומזמינים לארוחות הבאות. הרגשה מעולה".

אוכל של בן שירי. דרור ורשבסקי,
אוכל של בן שירי/דרור ורשבסקי

זהו זה. תמו הימים בהם תבזבזו שעות מול התנור והגז כי מה שאתם צריכים זה פשוט להזמין את השף בן שירי, שידאג לכם לערב מדהים, בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב חברה או חתונה. בתאבון.

להזמנות: 0508446411

מייל: benshiri1111@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף בן שירי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully