וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם: הכירו את היועץ ששינה לאלפי גברים בארץ את חיי המין

בשיתוף אושר שמואלי

7.2.2021 / 14:53

הכירו את האיש שעשה מהפכה אצל כמויות גדולות של גברים, כאלה שרוצים לשלוט באינסטינקט השפיכה במקום שהוא ישלוט עליהם: אושר שמואלי, יועץ בכיר למיניות הגבר

אושר שמואלי. באדיבות המצולמים
אושר שמואלי/באדיבות המצולמים

תחשבו כמה פעמים במהלך חיי המין שלכם שפכתם מהר מהזמן שהייתם רוצים... בחלק מהמקרים זה אולי קרה כשהייתם לבד, ובחלק אחר של המקרים כנראה הייתם עם בחורה. מה המכנה המשותף לכל העניין הזה? כל השפיכות הללו הרגישו בדיוק אותו הדבר: לעיתים זו הייתה גמירה עם אורגזמה חזקה וקצרה ולעיתים אורגזמה חלשה וקצרה. נהניתם בדיוק משנייה אחת מושלמת של עונג, ולאחריה התרסקות, כלומר חוסר חשק ורצון לנוח.

הרבה מאד גברים שמעו את המונח "מולטי אורגזמה", ומיד ייחסו אותו לנשים. חלקכם אף ראה את הבחורה זועקת, גונחת, זזה וחוגגת במיטה את האורגזמות שלה וזה הגיוני, מאחר ונשים מגיעות לשיאים הללו מבחינה סטטיסטית הרבה יותר מגברים, כי זה בא להן בקלות, אך חשוב שתדעו כי גם גבר הוא רב-אורגזמי וגם הוא יכול להגיע להנאה לא פחות מאישה.

הכירו את אושר שמואלי, המומחה מספר אחת בארץ לפתרון של שפיכה מוקדמת בדרכים טבעיות. עם ניסיון רב שנים בתחום הייעוץ למיניות, הוא הביא מספר גדול של גברים מכל רחבי הארץ ומכל הגילאים לתוצאות בחיי המין שלהם, חלקם אנשי-עסקים גדולים, מרצים, סופרים וחלק אחר אנשים רגילים לגמרי, מאבטחים, חיילים וכדומה.

בבדיקה שערכנו מצאנו בחור חד הבחנה שתמיד מגיע לאמת. הוא מלמד גברים מה שהם צריכים לדעת כדי לשלוט על השפיכה ולהיות מולטי-אורגזמיים וגם את כל מה שהם צריכים לדעת על הצד של האישה.

מבחינת התוצאות, הוא הגיע למצב שיש לו 90 אחוז הצלחה עם לקוחות בתוך עד חודש ימים מתחילת התהליך. כלומר בתוך עד חודש ימים מרגע הפגישה הראשונה או תחילת הלמידה עם הקורס הדיגיטלי, לאחר יישום הדברים הפשוטים והקלים שאושר מלמד, גבר יגיע למצב שהוא עושה אקט מיני של לפחות 20 דקות עד 3 שעות ומעלה בסיבוב הראשון, גם אם לפני כן אותו גבר היה מחזיק שניות בודדות בסיבוב הראשון. אמיתי לגמרי. אושר הראה לנו עמוד ובו יש לא מעט עדויות 100% אותנטיות, שמראות תוצאות של אנשים שהגיעו משפיכה של דקות או שניות לרב-אורגזמה ואקטים ארוכים בימים ספורים.

שמואלי מלמד את הגברים לקבל אורגזמות יבשות: במקום שהגבר יחכה לשיא דמיוני של אורגזמה רגילה, הוא מקבל מספר לא מוגבל של אורגזמות באקט המיני, שחלקן עוצמתיות יותר, ארוכות יותר ומורגשות בכל הגוף ולא רק באיבר המין ואת היכולת לשלוט בשפיכה בצורה אבסולוטית, בחלוף מספר חודשים.

הוא מסביר שזה מגיע למצב שזה כמו הדק של נשק: אם אתה רוצה לשפוך, אתה לוחץ ואם אתה לא רוצה, אתה לא לוחץ ולא יצא כלום. ''גם אם גבר מקבל אורגזמה תוך עשר שניות, כל עוד הוא יודע לדאוג שהאורגזמה תהיה יבשה, כלומר להפריד את האורגזמה משפיכה, הוא יוכל להמשיך לעשות את האקט חופשי מאחר והאנרגיה המינית לא יוצאת מהגוף לכן איבר המין ממשיך להיות זקוף ולא רק זאת אלא שלאחר מספר קטן של אורגזמות יבשות החשק לשפוך יורד בצורה משמעותית והשליטה באינסטינקט השפיכה הופכת להיות פשוטה מאוד''. אמר לנו אושר שמואלי בשיחה שערכנו איתו.

אושר שמואלי. באדיבות המצולמים
אושר שמואלי/באדיבות המצולמים

נקודה נוספת ששמואלי מציג היא היכולת לעשות סקס מבלי לשפוך בסופו. הוא מסביר שאם עושים סקס לפי השיטה העתיקה שהוא מלמד, מגיעים לשתי תוצאות: ירידה של רמת המתיחות בכל הגוף, מצב שבו האנרגיה זורמת בגוף ובאיבריו בצורה הרמונית ופתוחה. בנוסף, ברגע שגבר עושה את האקט המיני בשיטה של אושר, הוא מרוויח טעינה של הכליות של שני הצדדים באנרגיה, במקום המצב הרגיל שבו הכליות מאבדות אנרגיה.

הטעינה הזו של הכליות, גורמת בצורה ישירה להעלאה חדה ברמת החיוניות לשני הצדדים, שיפור הזיכרון, חדות מחשבה, שיפור מראה העור, השיער והציפורניים, מהירות תגובה, כוח גופני, ברק בעיניים, כוח פיזי, ושאר תחומים שנוגעים ישירות לתפקוד הכליות. לעומת זאת, במידה ואדם סיים אקט מיני בשפיכה, הוא נשאר עם פחות אנרגיה ממה שהוא התחיל והגוף יצטרך להשקיע הרבה זמן ואנרגיה כדי לייצר זרע חדש.

אושר נתן לנו ציטוט של שלמה המלך: "אַל תִּתֵּן לַנָּשִׁים חֵילֶךָ, וּדְרָכֶיךָ לַמְחוֹת מְלָכִין!" (משלי לא, ג), עליו פירשו חז"ל: "אל תתיש כחך ברוב תשמיש [מין] עם הנשים; כי רוב התשמיש מחליש כוח הזכר ומבריא הנקבה, וכאילּוֹ נותן מכוחו לנקבה" (מצודת דוד, וכן רש"י, הגאון מווילנה) המלך צריך להיות חזק במיוחד ולכן אסור לו לבזבז את כוחו ביחסי מין מרובים.

אושר סיפק גם ציטוט חשוב של הרמב"ם בנוגע לנושא של חשיבות שמירת הזרע: "שכבת זרע, היא כוח הגוף וחייו ומאור העיניים; וכל שתצא ביותר, הגוף בולה וכוחו כלה וחייו אובדים, הוא שאמר שלמה בחכמתו, "אל תיתן לנשים, חילך; ודרכיך, למחות מלכין" (משלי לא, ג): כל השטוף בבעילה - זקנה קופצת עליו, וכוחו תשש ועיניו כהות וריח רע נודף מפיו ומשחיו; ושיער ראשו וגבות עיניו וריסי עיניו נושר, ושיער זקנו ושחיו ושיער רגליו רבה; ושיניו נופלות, והרבה כאבים חוץ מאלו באים עליו: אמרו חכמי הרופאים אחד מאלף מת בשאר חולאים והאלף מרוב התשמיש, לפיכך צריך אדם להיזהר בדבר זה אם רצה לחיות בטובה". (הלכות דעות פרק ד')

וציטוט נוסף של פנג צה, שהיה היועץ למיניות של הקיסר הצהוב לפני 5000 שנה, שאמר את הדברים הבאים: "אחרי שפיכה, הגבר עייף, האוזניים שלו מצלצלות, העיניים שלו כבדות, והוא משתוקק לישון. הוא צמא והגפיים שלו מרגישות חלשות ונוקשות. בשפיכה הוא נהנה מרגע קצר של ריגוש אבל אחרי זה הוא סובל משעות רבות של תשישות".

כמובן שניתן לספק עוד ציטוטים ומקורות רבים לחשיבות של שמירת הזרע למען הבריאות. העניין הוא שניתן בעצם לבצע את האקט המיני והרבה ממנו מבלי לסבול מאותם התופעות שמתאר הרמב"ם, אלא, נהפוך הוא - להגיע לבריאות מחוזקת ורמות אנרגיה גבוהות יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תגובות לקוחות של אושר שמואלי. באדיבות המצולמים
תגובות לקוחות של אושר שמואלי/באדיבות המצולמים

אחת מהמטרות של אושר שמואלי היא ללמד את הגבר להביא את האישה שלו לעונג מקסימלי ולהפוך גם אותה לרב-אורגזמית מחדירה. הוא עושה זאת בחלק השני של קורס הדגל שלו, שבו הוא מלמד על את עומקי העומקים ואת סודי הסודות של הפסיכולוגיה והפיזיולוגיה של נשים. כלומר הגבר ילמד את העקרונות שעליו ליישם באקט המיני, איך להתנהג, מה להגיד, איפה לגעת וכו' כדי להעצים את הקוטביות בין בני הזוג ועל ידי כך לגרום לזרימה אנרגטית מוגברת בין בני הזוג, זרימה שגורמת להרבה עונג ואורגזמות לשני הצדדים וגם לחיבור פיזי, רגשי ורוחני בין בני הזוג (גם אם אותו זוג נשוי כבר עשרות שנים).


אושר מוסיף ואומר: "רוב הגברים חושבים שיש לבחורה אורגזמה מסוג אחד, חלק אחר מהגברים טוען ואומר שלבחורה יש אורגזמה דגדגנית, אורגזמה בנקודה כזאת או אחרת, כאשר הגישות האלה הן עושות יותר בלאגן מסדר. לכן בקורס אני מסביר שיש רק שני סוגי אורגזמות גם לגברים וגם לנשים: אורגזמות מאיכות זכרית ואורגזמות מאיכות נקבית. אחרי אורגזמה זכרית הבחורה בד"כ לא מעוניינת יותר לעשות את האקט המיני, איבר המין שלה מתייבש וחדירה הופכת לכואבת. בקורס אני מסביר איך ניתן להביא את הבחורות לאורגזמות נקביות, ככה שכל אורגזמה שהיא מקבלת, רק גורמת לה לעונג מוגבר ולרצון להמשיך עוד. באותו השיעור ד"א, אני גם מלמד את הטכניקה שבעזרתה ניתן לגרום לנשים להשפריץ".

השיטה שאושר מלמד היא שיטה שעד לפני בערך 100 שנה הייתה שמורה בסודי סודות אצל כל מיני מלכים במזרח הרחוק. המלכים היו שומרים את הידע הזה היטב וחלקם היו עד כדי כך מחמירים בשמירת הידע הזה, שהיו מעבירים אותו רק לבנם הבכור שהולך לרשת אותם וכו'. לדבריו לפני 100 שנה בערך יצאו הסודות האלה מארמונות המלוכה ואנשי האצולה.

אושר טוען שאם לא היה לומד את השיטה הזאת מהגדולים בעולם ועושה התאמות חשובות ושיפורים בעצמו, הוא עד היום היה שופך מספר פעמים בשבוע, דבר שהיה עולה לו מחיר רב בבריאות הפיזית והמנטלית שלו. מבדיקה שביצענו בקורס של אושר, השיטה שהוא מלמד היא חד משמעית מאוד ברורה, סיסטמית ופשוטה לביצוע מיידי, ואכן עובדת כמו שעון שוויצרי פעם אחר פעם.

בשיחה שערכנו עם אושר שמואלי הוא הוסיף: "במקום לפרוק את האנרגיה שלך אתה יכולים להטעין את הכליות באנרגיה, דבר שירים משמעותית את רמת החיוניות, היופי, הברק של השיער והעור, ראייה חזקה, חדות מחשבה, זריזות, וכדומה. אם אתה רוצה לסגל לעצמך את היכולת לשלוט באינסטינקט השפיכה בצורה מודעת במקום שהוא ישלוט עליך ולהגיע למצב שזאת 99% מהזמן בחירה שלך מתי לשפוך ואם בכלל, אז יש לי משהו שיכול להביא אותך לתוצאה הזאת. במקום לשפוך בסוף האקט אתה תקבלו מספר אורגזמות מאיכות נקבית, אורגזמות יותר מהנות, בוגרות, רוחניות וחלקן גם עוצמתיות וארוכות יותר, אורגזמות שהאנרגיה בהם לא יוצאת מהגוף אלא עולה למעלה, ולכן מדובר באורגזמה כלל-גופנית ולא מקומית למטה''.

אושר טוען שאם הגבר שפונה אליו הוא חולה או שיש לו בעיות זקפה, בעיות בחשק המין וכו', הוא עושה איתו תוכנית מקדימה כדי לשפר את מצבו הבריאותי. הוא מסר לנו שבתוך הקורס הדיגיטלי שלו יש בונוסים שבהם הוא מלמד גברים איך לשחרר את המתיחות ממערכת המין בכמה אופציות ספציפיות, איך להגדיל את איבר המין ולשפר את איכות הזקפה, איזה מזונות מומלץ לאכול כדי להיות בתפקוד מיני חזק, איך עובדים נכון עם אנרגיה מינית שבאה לנו ביום-יום כאשר אין אנחנו רוצים אותה ועוד.

תגובות לקוחות של אושר שמואלי. באדיבות המצולמים
תגובות לקוחות של אושר שמואלי/באדיבות המצולמים

נראה שהשיטה של אושר הוא השיטה הטובה ביותר שראינו בשפה העברית בשביל להגיע לתוצאות הנ"ל. התוכנית תלמד אתכם בתוך עד שלושים יום לשלוט בשפיכה, היא עבדה נהדר עבור כמות גדולה של גברים בארץ עם אחוזי הצלחה של למעלה מ-90% בחודש הראשון לתוכנית, גם אם אתם שופכים תוך כמה שניות. הקורס ילמד אתכם דרכים טבעיות מעולם הסקסואל קונג-פו והטנטרה לסקס ארוך ומצוין, כמו שלא דמיינתם בחלומות הכי פרועים שלכם. השיטה היא מאד קלה, פשוטה וכל גבר שיש לו יכולת להבין לקרוא וליישם את הדברים הקלים הללו, יכול להצליח.

אם ברצונך לגלות עולם שלם של מיניות, להאריך את האקט המיני כמה שאתה רוצה, להגביר את העונג שלך ושל בת הזוג, להפסיק להוציא את הכוח שלך ולהנות מבריאות משופרת, אנחנו ממליצים ללמוד מאושר שמואלי.

לפרטים נוספים: 0584566789

אושר מזמין אתכם ללמוד על העקרונות של השיטה ולנסות אותה עוד היום בסרטון קצר ופרקטי שהוא הכין במיוחד. הוא אומר שיש לו לקוחות מסויימים שרק בעזרת המידע שהוא נותן בסרטון הזה הגיעו להכפלות מדהימות בזמן של הסיבוב הראשון, לכניסה לחץ על הלינק.

בשיתוף אושר שמואלי
  • עוד באותו נושא:
  • מיניות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully