וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרכון פורטוגלי מוציאים רק עם "פספורט 16"

בשיתוף פספורט 16

7.2.2021 / 13:51

מעוניינים בדרכון פורטוגלי? כדאי לכם להישאר איתנו לראיון הבא עם שי כץ, מנכ''ל חברת פספורט 16 שעוסקת בליווי בתהליך להוצאת אזרחות פורטוגלית

פספורט 16, דרכון פורטוגלי/אולפן הנבחרים

הכירו את שי כץ, מנכ''ל חברת פספורט 16 שעוסקת בליווי התהליך להוצאת אזרחות פורטוגלית. לרשות החברה משרד בתל אביב ומשרד נוסף בפורטו שם מעסיקים אזרחים פורטגלים, דרכם מתפעלים את כל תיקי הלקוחות.

מה מעניקה אזרחות פורטוגלית ולמי היא מתאימה?

"אזרחות פורטוגלית מעניקה אזרחות אירופאית לכל דבר בזכות האיחוד האירופי. על פי הערכות מדובר על יותר מ-2.7 מיליון ישראלים אשר זכאים לדרכון פורטוגלי. ניתן לבצע דרך החברה בדיקת זכאות ללא עלות. מי זכאי? כל צאצא שמשפחתו גורשה במהלך גירוש ספרד ופורטוגל למדינות כגון: מרוקו, טורקיה, אלג'יר, טוניס, לוב, מצרים, סוריה, ורשימה ארוכה של מדינות נוספות".

איך עובד התהליך בפועל?

"מגישים את הבקשות בחסות חוק בפורטוגל, שכל מי שמוכיח שהוא צאצא למגורש ספרד או פורטוגל זכאי להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית. האישור על הזכאות מתקבל על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל. לרשות החברה יש צוות מקצועי שיודע להעריך כבר בשלב הראשוני האם יש סיכוי גבוה לזכאות או לא. בשנים הקרובות יהיו המון אנשים שיקבלו אזרחות פורטוגלית, החברה הקימה את המשרד בפורטוגל על מנת להעניק שירות נוסף לכל הישראלים שכבר הוציאו אזרחות פורטוגלית".

מהו היתרון של אזרחות פורטוגלית?

"בעולם של אי ודאות, אזרחות נוספת משמעותית מאוד. ניתן לגור בכל מדינה באיחוד האירופי, לעבור בין המדינות ואף להתגורר שם. בנוסף, מי שמחזיק באזרחות אירופאית, יכול להיכנס לארה''ב, אוסטרליה וקנדה ללא ויזה".

מהי הייחודיות של החברה?

"לא אושרת- לא שילמת" - אם לא מקבלים את אישור הקהילה היהודית בפורטוגל, הכסף מוחזר במלואו ולא משלמים כלל על הליווי".

אז אם אתם באמת מעוניינים בדרכון פורטוגלי, יש לכם חברה טובה ואמינה שתעשה הכל כדי שתזכו בו, פספורט 16 ואתם בדרך לאזרחות אירופאית.

לבדיקת זכאות

אתר

בשיתוף פספורט 16
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully