וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברוס נדל"ן - המומחים לנדל"ן בבאר שבע

בשיתוף אלברוס נדל"ן

7.2.2021 / 13:11

במערכת "הנבחרים" אנחנו ממשיכים לסקר עבורכם את עולם הנדל"ן בישראל, ומציגים בפניכם את הנעשה במקומות הכי לוהטים

יעקב רבייב. אלברוס נדל"ן,
יעקב רבייב/אלברוס נדל"ן

הפעם החלטנו לסקר את הפעילות הנדל"נית בעיר באר שבע. על מנת להביא עבורכם את המידע המדויק ביותר, נעזרנו ביעקב רבייב, איש תיווך ששמו הולך לפניו בבירת הנגב.

העיר באר שבע - נתונים מחמיאים

העיר באר שבע נחשבת לאחר הערים הצעירות ביותר בישראל. 26% מתושבי העיר הם צעירים עד גיל 17, 62% הם תושבים מגיל 18 עד 64.

בנוסף, 65% מתושבי העיר מחזיקים בדירות אשר רשומות על שמם, כאשר הדירה הפופולארית ביותר היא דירה בת ארבעה חדרים. מאחר ומדובר בעיר צעירה, באופן טבעי גם אחוז האבטלה באזור יורד בכל שנה.

הנתונים המרשימים הללו, כמו גם מספרים מחמיאים נוספים, הפכו את העיר באר שבע לאחת הערים הנחשקות ביותר עבור אלפים אחרים ברחבי הארץ, שמבקשים לעבור להתגורר באזור, על מנת להיות חלק מהצמיחה הגדולה.

אלברוס נדל"ן. אלברוס נדל"ן,
אלברוס נדל"ן/אלברוס נדל"ן

יעקב רבייב - איש התיווך האמין ביותר בעיר

מי שעזר לנו לפלח את כל הנתונים ומידע יבש לפרטי פרטים, כך שנוכל ללמוד על הסיבות לצמיחה של העיר באר שבע, הוא יעקב רבייב, הבעלים של משרד התיווך "אלברוס נדל"ן". רבייב, בן 42, נשוי ואבא לארבע בנות, חי ונושם את עסקאות הנדל"ן באזור זה של הארץ כבר למעלה מעשור.

את תחילת דרכו בתחום עשה רבייב בחברת רילטי אקזקיוטיב באר שבע, ולאחר שצבר מספיק ניסיון, החליט לצאת לדרך עצמאית, על מנת להביא לידי ביטוי את תפיסת עולמו הייחודית בתחום, עליה הוא סיפר לנו: "אני יודע שזה יכול להישמע כמו קלישאה שחוקה, אבל אמינות משחקת תפקיד ראשי בהתנהלות שלי. זה אומר, שגם מי שמבקשים להיעזר בי, חייבים להיות ישרים, על מנת שארצה לעבוד מולם. לכן אני בורר את הלקוחות שלי, לא ממהר לעבוד עם כל אחד, כי אני מאמין שעל מנת שאפשר יהיה להגיע לעסקה מוצלחת, מערכת היחסים לאורך כל התהליך, צריכה להיות ישירה וחמה, כאילו מדובר בבני משפחה.

"בעסקאות נדל"ן יש המון פסיכולוגיה שמשחקת תפקיד, גם רגשות עזים, מאחר ומדובר בהחלטה כבדת משקל, האם למכור או לקנות דירה. מדובר בסכומי כסף גדולים, לכן אני רוצה להרגיש בנוח מול האנשים, ושגם הם ירגישו הכי נינוחים ופתוחים מולי".

שיטות העבודה

למדנו כי כאשר יעקב רבייב מקבל לידו נכס למכירה, או כאשר קיבל משימה למצוא בית לרכישה או השכרה, הוא משתף פעולה עם כל סוכני התיווך בבאר שבע, על מנת שיוכל להעניק ללקוחותיו את מאגר הלקוחות הגדול ביותר. מעבר לזה, האסטרטגיות שלו כוללות שיווק מתוחכם באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות, כאשר הוא יודע להעביר את המסר בצורה המדויקת והחדה ביותר.

בנוסף, שיתופי הפעולה של רבייב לאורך השנים, מול אנשי מקצוע נלווים, כמו עורך דין, יועץ משכנתאות ואנשי מקצוע בתחום הבנייה וקבלנות, נמצאים שם בכל רגע נתון גם עבור הלקוחות שלו. כך שהליווי הצמוד אותו מעניק בא לידי ביטוי מא' ועד ת', ממש עד קבלת המפתח לדירה.

על הנעשה בבאר שבע והצפי לשנה הקרובה בכל הנוגע לפעילות נדל"נית רבייב סיפר: "השנה הקודמת, שנת הקורונה, השפיעה המון על המחירים באזור, אלו ירדו בצורה משמעותית. לכן הצפי הוא כי בשנה הקרובה נראה קפיצה מחודשת, מאחר ונוצרו הזדמנויות נהדרות, במחירים אטרקטיביים. אני פעיל מאוד באזור נחל-עשן/נווה-מנחם ונווה זאב. אם בעבר דירה של ארבעה חדרים היתה נמכרת סביב מחיר של 1,150,000 שקל ל-120 מ"ר באזורים הללו, כיום ניתן למצוא דירות דומות בפחות 100 אלף שקלים לפחות.

"מאחר והיום, הבנקים מעניקים משכנתאות בתנאים נוחים יותר, על מנת לעודד מחדש את הצמיחה בתחום, אני צופה כי לא מעט אנשים שישבו על הגדר וחיכו להתפתחויות בגלל הקורונה, יחזרו לשוק ויחזירו את הפעילות, אני כבר יכול להגיד כי אני חש זאת בשטח, יש התעוררות חדשה וזו תתעצם לאורך השנה".

פרוייקטים חדשים שמשווקים כיום בעיר הם שכונת כלניות, שכונת הפארק וסיגליות. דירות חדשות נמכרות שם במחיר של 1,250,000 שקלים, לפני תוספות, לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום עם סוכנות התיווך "אלברוס נדל"ן" בניהולו של יעקב רבייב בטלפון:
050-303-0076

יעקב רבייב. אלברוס נדל"ן,
יעקב רבייב/אלברוס נדל"ן

תוכניות לעתיד

"מעבר לפעילות העכשווית, המטרה שלי בהמשך הדרך היא לגייס מתחתי עוד מספר סוכנים, לעצב אותם על פי תפיסת העולם שלי, שלא יבואו לעבודה ויחשבו רק על הכסף, אלא על טובת הלקוחות.

על מנת להחזיק מעמד בתחום הזה חייבים לסגל התנהלות אמינה, סבלנית וחכמה, את זה אני רוצה להעביר הלאה", סיפר יעקב רבייב.

פייסבוק

כרטיס ביקור

בשיתוף אלברוס נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully