וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו גופכם לקיץ בעזרת דור אקשטיין

בשיתוף דור אקשטיין

7.2.2021 / 12:51

דור אקשטיין, לא הגיע למה שהוא היום במקרה. הוא היה ילד עם משקל עודף, הדבר הפריע לו, לכן הלך וחקר את התחום וכיום הוא יועץ תזונה ומאמן כושר מהמובילים בארץ. היום הוא איתנו באולפן לספר על התהליך שעבר

דור אקשטיין, מאמן כושר/אולפן הנבחרים

הכירו את דור אקשטיין, מומחה לייעוץ תזונה ואימונים שנחשב לאחד מהמאמנים המובילים בישראל. דור, מגיע ממשפחה של כבדי משקל, וגם הוא בעצמו היה כבד משקל בעברו. עניין ההשמנה היה עניין רציני עבורו וכדי לקבל את הגוף שהוא רוצה הוא החל להתעניין בתחום, למד והתמקצע עד שפיתח שיטה שמתאימה לכל מי שמתקשה עם עניין המשקל והמראה הגופני שלו.

דור, איזו שיטה פיתחת לחיטוב הגוף?

"לרוב האנשים אין את הזמן או הרצון להתעסק כל כך הרבה זמן בכושר ותזונה. בשיטה שלי אוכלים שתיים-שלוש ארוחות גדולות ומספקות ביום ומתאמנים שניים-שלושה אימוני כוח בשבוע בלבד ומגיעים לתוצאות בקלות ובמהירות".

מה הייחודיות של השיטה?

"השיטה מותאמת לאדם הפשוט, לא לאדם שכושר הוא מהות חייו. בשיטה שלי לא אוכלים ארוחת בוקר, ואחרי אימונים אוכלים ג'אנק פוד: פיצה, המבורגר וכל מזון מהיר אחר שרוצים.
הסיבה שהשיטה מצליחה כל כך היא שהיא מאפשרת לשלב את ההנאות הקטנות ואפשר לבצע אותה ''על הדרך'', אתה לא משתעבד לתוכנית. החכמה היא לתזמן את המזון שאנו אוכלים - בכך אנו יוצרים דרך לגרום למזון לבנות שרירים ולא רקמות שומן".

מהן התוצאות של התהליך?

"בסיום התהליך גברים זוכים לגוף מפוסל עם ריבועים בבטן ונשים מראה חטוב ואסתטי. אני מתחייב לתוצאות במהירות האפשרית שהגנטיקה מאפשרת".

אין חכם כבעל ניסיון. המקרה הזה נכון גם עבור דור אקשטיין שחווה על בשרו את התהליך וישמח לעזור לכם בדרך להגיע לגוף המושלם.

בשיתוף דור אקשטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully