וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבים שכל יום איתם זו חוויה - הכירו את A Designers

בשיתוף A Designers

7.2.2021 / 10:06

את אליאור שללה ואורי זוסמן, המעצבים שהקימו את משרד A Designers, אי אפשר שלא להכניס אל הלב, והם מבטיחים להוציא לפועל את בית החלומות שלכם בתהליך מהנה וחוויתי שתזכרו לא רק בשל התוצאה, אלא גם בזכות הדרך.

אליאור שללה ואורי זוסמן. באדיבות המצולמים
אליאור שללה ואורי זוסמן/באדיבות המצולמים

מעצבי עתידות

אליאור ואורי הכירו בלימודיהם במכללת תלתן שבחיפה. על אף שהחיבור הראשוני ביניהם לא היה מיידי, השניים מצאו את עצמם עובדים יחד, מגישים יחד ומזינים אחד את השני בהרבה רעיונות במהלך לילות לבנים. "כשהתחברנו בשנה א', אורי אמר לי שעוד נפתח משרד ביחד. אני חשבתי שהוא קפץ רחוק מדי, והנה בסוף זה קרה", מספר אליאור, "נוצר איזשהו דפוס, שהוא בא וזורק איזה רעיון מטורף ובסוף הוא קורה. אנחנו ממש מתחילים להשלים אחד את השני בתור בני אדם, ברעיונות ובהברקות שאנחנו מביאים, ובצורת החשיבה". אליאור ואורי בצעד אמיץ, פתחו את העסק תוך כדי הלימודים, ויחד עם עבודה קשה והרבה הומור ואופטימיות, החלו השניים לצבור חוויות, ניסיון ובעיקר - קהל לקוחות מגוון. ההחלטה הנבונה שלהם להציע הדמיות פוטו ריאליסטיות למעצבים, הפכה אותם למבוקשים ביותר ואפשרה להם למנף את העסק לשלב הבא - לקוחות פרטיים, ולהצליח בענק.

לא כמו כולם, הכי מיוחד

הסגנון של אליאור ואורי הוא מגוון מאוד ומציע פרויקטים בעלי קווים שונים ומיוחדים, עם טביעת אצבע ייחודית. אחד הקווים שמנחים את אליאור ואורי בעבודתם, הוא להראות ללקוח את האופציות המרובות שקיימות כדי ליצור עיצוב אקסקלוסיבי, בעל אלמנטים ייחודיים המותאמים באופן אישי ללקוח. "אנחנו באים עם גישה שמזמינה אנשים לפתוח את הראש", מסביר אליאור, "כיום לבנות בית שנראה טוב ומעוצב יפה, כל אחד יכול לעשות את זה בעצמו. אבל אם הלקוח מחפש משהו מעבר - אנחנו כאן בשבילו". אליאור ואורי דוגלים ביצירת השראה מהאופי הייחודי של הלקוח ולא להתקבע מעיצובים קיימים. מעבר לפתיחות המחשבתית והדמיון העשיר שמביאים איתם אליאור ואורי, הם מביאים איתם הרבה מקצועיות, הנאה ובעיקר - חוויה חיובית מובטחת.

יש הדמיה, אין הפתעות

כרגע אליאור ואורי פונים יותר לקהל במגזר פרטי, דירות קבלן, בתים פרטיים, וילות וכו', ושואפים להתפתח גם בתחום המסחרי, כשימצאו את הנישה הספציפית שמתאימה להם. התהליך של אליאור ואורי מול הלקוח, מתחיל ראשית כל בשיחת היכרות חברית וחמה להבין מי הלקוח, להרגיש את הדינמיקה ביניהם ולהבין את הויז'ן שלו - עם מה הוא מגיע, מה חשוב וקריטי, מה סדר העדיפויות, עד הרזולוציות הקטנות.

בשלב הבא, מתחילים בתכנון פנים - איך לנצל באופן מקסימלי את החלל בבית, בהתאם לסגנון העיצובי שהלקוח מבקש. אחרי תכנון ראשוני, כשהסקיצה תואמת את מה שהלקוח חיפש ורצה, אליאור ואורי ממירים את התוכנית למודל תלת ממדי ובונים את כל עיצוב הפנים בהדמיה. "ההדמיה כוללת תוכניות הריסה, בנייה, אינסטלציה, נגרות, חשמל, הכל", אומר אורי, "תהליך ההדמיה של הסקיצות נעשה יחד עם הלקוח ומראה שילובים של חומרים, את הריצוף, קירות, חדר שינה, את העיצוב הכולל. רק כשהעיצוב מושלם גוזרים מההדמיה תוכניות לביצוע. בפועל, התוצאה תהיה תואמת להדמיה בכמעט מאה אחוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עיצוב של אליאור שללה ואורי זוסמן. הדמיה: A designers,
עיצוב של אליאור שללה ואורי זוסמן/הדמיה: A designers

מהרעיון ועד שלב קבלת המפתח

במהלך מימוש העיצוב בפועל, אליאור ואורי מפקחים על הפרויקט באופן רציף ומגיעים לשטח ברגעים קריטיים כמו סימון נקודות חשמל לפני חציבה, יישום של נגרות, תחילת ריצוף, ובעיקר לוודא שאין תקלות בין התכנון לבין מה שקורה בשטח. אליאור ואורי מאפשרים ללקוח להביא את אנשי המקצוע שלו ופתוחים להתחבר עם כל אחד, אך עבורם אנשי המקצוע עוברים סינון קפדני ונבחרים בזכות מקצועיות רבה, אמינות ובעיקר - שיוציאו את העיצוב בדיוק כמו שבתכנון.

אליאור ואורי מחלקים את התקציב של הלקוח לפי חללים מוגדרים בבית, כך שהם מתמקדים קודם בחלקים הגדולים והחשובים ורק לאחר מכן, פונים להשקעה בחלקים שהם מותרות. באופן הזה, הם נותנים הזדמנות לאנשים מכל רובד האוכלוסייה לקבל עיצוב איכותי ומקצועי, שמתאים לכל כיס. פרויקט של אליאור ואורי מתרחש בטווח שבין כמה חודשים ועד כמה שנים, באופן תלוי בבנייה, כאשר שיפוץ ממוצע אורך כ-3-5 חודשים. אליאור מסכם: "בסופו של דבר, אכפת לנו שאנשים ייהנו במרחב האישי שלהם, שהלקוח יהיה מרוצה ושתישאר לו חוויה טובה לא רק מהתוצאה, גם מהדרך".

עיצוב של אליאור שללה ואורי זוסמן. הדמיה: A designers,
עיצוב של אליאור שללה ואורי זוסמן/הדמיה: A designers

אם תרצו ללמוד עוד על התהליך, אליאור מזמין אתכם לעמוד הפייסבוק שלו. "יצרתי מעין תוכנית אינטרנטית, בה אני מעלה בפייסבוק על בסיס קבוע, סרטון של בין 5 ל-10 דקות על נושא מסוים שקשור לתהליך העבודה עם מעצב פנים", משתף אליאור, "אני מציף דברים שהרבה אנשים צריכים לדעת. מנסה להכניס את העולם שלנו, בלי מכירה, אין קטצ', רק לתת ערך למי שצופה". כולם מוזמנים!

A DESIGNERS

טלפון: 054-3387785

כתובת: כפר יונה

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף A Designers
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully