וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להנות כל הדרך למטרה עם אופיר באסני

בשיתוף בסאני פיט

7.2.2021 / 9:09

מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש בריא, חיוני, ערני וחזק יותר? כדי להחדיר לעצמכם מוטיבציה וכוח להתאמן, שוחחנו עם אופיר באסני, מאמן כושר וכוכב רשת, שיגרום לכם להתחבר לספורט מחדש

אופיר באסני. אופיר מגדל,
אופיר באסני/אופיר מגדל

מעבר למראה חטוב של בטן שטוחה ושרירים אורכיים, לכושר גופני יש יתרונות רבים לגוף ולנפש. מחקרים רבים קובעים כי לכושר גופני יש השפעה חיובית על חיינו, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה נפשית, והוא יכול להעלות את מידת הביטחון העצמי, תחושת הסיפוק והתפקוד הקוגניטיבי. כדי לחיות בשגרת חיים ספורטיבית, צריך לעשות שינוי חשיבתי במטרה להגביר את המוטיבציה, אבל יותר מהכל - חשוב למצוא את האדם המקצועי ביותר שילווה אותנו כל הדרך אל חיים בריאים ומאושרים יותר. הכירו את אופיר באסני מ-Bassani FIT, מאמן כושר ומנהל חדרי כושר, המציע אימונים אישיים וקבוצתיים לכלל האוכלוסיה - ילדים, בוגרים והגיל השלישי.

אופיר אהב ספורט וכושר כבר מגיל צעיר, ואפשר לומר שזה היה חלק מאוד מרכזי בחייו. הוא שיחק כדורגל וטניס, וכבר בגיל 10 היה יוצא לריצות בשעות הערב כשגרת יומו. שלוש שנים לאחר מכן הצליח לסיים 32 ק"מ. בהיותו בן 15 נרשם לחדר כושר ומאז התאהב בעולם המשקולות. מיד אחרי הצבא נרשם לקורס אימון כושר בקמפוס "שיאים", והחל לאמן בחדר כושר קטן מתחת לבית, אותו חדר כושר שהתאמן בו בעצמו. עם הזמן, התפתח בתחום ועבר לשמש כאחראי חדר כושר במשרדי "אינטל", והיום דואג לאמן את העובדים דרך אפליקציית זום על בסיס קבוע כדי לשמור עליהם פעילים ובריאים.

לא פחות מתוצאות מושלמות

כדי לשמור על התקדמות במהלך האימונים, חשוב לבצע את אותו מערך אימון. אופיר טוען שמאמנים רבים לא עובדים לפי שיטה זו, ומטעים את המתאמנים שלהם בדרך ליעד. "רוב המאמנים שיצא לי להכיר מתרכזים בדבר אחד באימונים - לשמור על המתאמן משועשע. במקום לאמן בצורה מקצועית, הם מתרכזים בלנסות לא לשעמם אותו על ידי שילובים בין סוגים שונים של תרגילים. אולי זה מצטלם יפה ונראה נחמד, אבל תוצאות לא יהיו מזה. כדי ליצור שיפור וקצב נכון, יש לבצע את אותו התרגיל 300 פעם כי זה מה שיקדם את המתאמן. אמנם התרגילים המשולבים גורמים למתאמנים להוציא הרבה אנרגיות וזה מעולה, אבל זה לא יוביל למטרה שלשמה הוא משלם כסף לאימון והוא לא יגיע ליעד".

אופיר באסני. לוגו: עדי שגב,
אופיר באסני/לוגו: עדי שגב

אימונים אישיים עם ילדים

בעבר הדעה הרווחת הייתה שאימוני כושר לילדים עלולים לעצור את הגדילה, אולם היום מאמינים שהם דווקא מסייעים להתפתחות הילד. מכיוון שלרוב הילדים עד גיל 15 יש יכולת מוטורית נמוכה שמקשה עליהם ללמוד תנועה חדשה, אופיר מתרגל איתם אימונים שונים במטרה להגביר את יכולת התנועה, ועל הדרך לעבוד על הביטחון העצמי. האימונים עם אופיר מתאימים במיוחד לילדים שלא נמצאים בחוגי ספורט ויש להם פחות שליטה בידיים ובגוף, לכן הם מתקשים לעשות תרגילים מסוימים ועלולים חלילה לגרום נזק לגוף.

רגליים על הקרקע

אופיר מתמחה באימון רגליים ומסייע לאנשים לבנות מסת שריר או להתמודד עם פציעות רגליים. "בעקבות מקרה ספציפי שהשאיר בי חותם הבנתי שאני רוצה לתת ערך מוסף למתאמנים שלי, והחלטתי להתמקצע ברגליים. לפני שנה וחצי הגיעה אליי לקוחה שלא הצליחה ליישר את רגל שמאל אחרי שעברה הרבה בדיקות אצל רופאים שונים. בזכות הידע והניסיון שלי בפיזיולוגיה בסיסית ובעזרת מתיחות ותנועות הפוכות של הרגל, גיליתי שיש לה שריר ירך קצר. בניתי לה תכנית אימון ספציפית בשילוב אימוני יוגה, ששלחתי אותה לעשות פעמיים-שלוש בשבוע בסטודיו. אחרי חודשיים של אימונים ועבודה היא הצליחה ליישר את הרגל ואף ירדה 15 ק"ג".

אופיר באסני. אופיר מגדל,
אופיר באסני/אופיר מגדל

להתאמן דרך האינסטגרם

בעקבות הקורונה, המעבר לאימונים דיגיטליים באפליקציות וברשתות החברתיות היה מיידי. במקביל לאימונים בזום, אופיר ניצל את ההזדמנות והפך את עמוד האינסטגרם שלו למקור השראה לאנשים שאיבדו קצת מהמוטיבציה במהלך התקופה האחרונה. היום, עם אלפי עוקבים וקהל מתאמנים אדוק, הוא מעלה סרטונים שלו בהם הוא מבצע תרגילים ומסביר איך לעשות אותם בצורה נכונה. "הרבה מתאמנים פונים אליי במטרה ללמוד כיצד לעשות את התרגילים כמו שצריך כדי להשיג את המאמץ המקסימלי. כדי לתת מענה למתאמנים בבית, אני מעלה סרטונים עם הדגשים שהיו חסרים להם על יציבה נכונה, ומסביר מהן התנועות הבסיסיות שנכון לעשות כדי להרגיש את השרירים בתרגילים שונים כמו שכיבות שמיכה, סקוואט ועוד.

אז אם החלטתם שהגיע הזמן להקים את עצמכם מהספה אחרי תקופה ארוכה של חל"ת או שבא לכם להכין את גופכם לקיץ (זה הזמן!), כדאי לכם לפנות לאופיר באסני, שיעזור לכם להכיר את עצמכם מחדש בזכות אימונים מקצועיים שיביאו לתוצאות מושלמות. ואם זה עדיין לא הזמן בשבילכם לצאת מהבית, אתם יכולים לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שלו וללמוד איך עושים זאת נכון.

כתובת: הפועל הצעיר 13, גבעתיים

טלפון: 053-2349266

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף בסאני פיט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully