וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקנו - המסעדה המפתיעה של אזור הצפון

בשיתוף מקסיקנו

4.2.2021 / 17:10

סטודנט לכלכלה שפיתח קריירה במסעדנות, נשמע לכם מוזר? לא אם תשאלו את סאמי חיר, שפתח את מסעדת "מקסיקנו" ביישוב פקיעין. הוא נמצא איתנו באולפן כדי לספר על המקום ומעבר לכך

מקסיקנו, מסעדה בפקיעין/אולפן הנבחרים

סאמי חיר, הוא סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים במכללת תל חי, כדי להתפרנס פתח דוכן של תפוחי אדמה בקניון קריית שמונה. לא חשב לעולם שזה יוביל אותו לפתוח קריירה במסעדנות אך התאהב בתחום וגם ראה את הביקוש הרב שיש ללקוחות שלו ולכן החליט להקים מסעדה על טהרת הטעם המקסיקני.

איזה מנות ניתן לראות בתפריט שלך?

"מזון מקסיקני מהיר: טורטיות מסוגים שונים: חזה עוף, שניצל, פרגית, המבורגר, מרגז לאוהבי החריף לצד תפוח אדמה בתנור בליווי גבינות. את כל המאכלים במסעדה אני מכין בעצמי במקום בעבודת יד, אין כלל מזון תעשייתי".

מהו האתגר הכי גדול בעבודה?

"האתגר להביא את הטעמים המקסיקניים לכפר פקיעין: מדובר באוכלוסייה שלא חשופה לאוכל המקסיקני, כך שהיינו צריכים לפתוח אותם לטעמים חדשים שהם לא הכירו לפני. לאט לאט הם החלו לטעום והתחברו מאוד לקונספט, וכיום המסעדה מאוד מצליחה עד שבימים אלו אנחנו מחפשים להתרחב ולפתוח סניפים נוספים".

מה הייחודיות של המקום?

"אני מקפיד להעניק לכל לקוח שמגיע יחס אישי: לאחר שלב ההזמנה אני משחק עם הלקוחות משחק חשיבה מיוחד שאם הם מצליחים לפתור אותו מקבלים מתנה - צ'יפס, שתיה או קינוח בחינם. נוסף על כך אני מעניק חוויה ייחודית במסעדה בכך שכל לקוח שנכנס לובש כובע סומבררו כדי להיכנס לאווירה ומצטלם על רקע המסעדה".

אז אם הגעתם לצפון ומתחשק לכם להתפנק בארוחה טובה, הגיעו למקסיקנו, שם תמצאו תפריט מגוון וחוויה ייחודית.

0549144335

הפייסבוק של מקסיקנו

האינסטגרם של מקסיקנו

בשיתוף מקסיקנו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully