וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחמת ריסים? רק עם WISH RISS

בשיתוף WISH RISS

4.2.2021 / 12:55

הלחמת ריסים. רבות מאיתנו שמעו על זה, אבל עד כמה אנחנו באמת מבינות מה הכוונה ואיך עושים את זה נכון? כדי לקבל את כל התשובות נמצאת איתנו רעות מיכאל, מקצוענית בתחום

WISH RISS, הלחמת ריסים/אולפן הנבחרים

הכירו את רעות מיכאל, בעלת עסק להלחמת ריסים בשיטות ייחודיות. לאורך כל תקופת ההתבגרות שלה היא שאפה לעסוק במקצועות שיש בהם אקשן כגון עורכת דין פלילית או חוקרת בכירה. אך לאחר שהתבגרה נשאבה לעולם הביוטי ולאחר שצפתה בסרטונים על הלחמת ריסים מקצועית היא השתכנעה והחלה להתמקצע בתחום.

האם הלחמת הריסים מזיקה לריסים הטבעיים?

"חשוב להדגיש כי הלחמת ריסים שמבוצעת על ידי מלחימה מקצועית אינה פוגעת בריס הטבעי, ובמקרים מסוימים אף מסייעת בשיקומו. עם זאת, חשוב מאוד לבדוק בטרם הטיפול שמדובר במלחימה מקצועית בעלת המלצות רבות מלקוחות ובכך להימנע מעבודות רשלניות".

מיהו קהל היעד שלך?

"הלחמת הריסים מתאימה לכל אחת שמעוניינת בריסים ארוכים מושלמים ויצירת עין מודגשת, ובייחוד לנשים בעלות ריסים קצרים או דלילים. הטיפול אורך כשעתיים והוא נטול כאבים. העובדה שאני יכולה להשפיע, ולו במעט, על הביטחון העצמי והתחושה של מישהי אחרת היא הסיבה שממלאת אותי בכל פעם מחדש ומכך אני שואבת את הדרייב לעסוק בתחום".

מה בנוגע לקורס החדש שלך?

"בעקבות הביקוש אני משיקה קורס פרטני, אחת על אחת, להדרכה מקצועית בהלחמת ריסים. הקורס כולל שילוב בין תיאוריה לפרקטיקה גם על בובה וגם על מודל. בסיומו של הקורס התלמידות מקבלות שתי תעודות התמחות בשיטה הקלאסית ובשיטת הווליום (נפח)".

אז אם את מעוניינת ללמוד כיצד להלחים ריסים, או צריכה הלחמת ריסים בעצמך, אל תהססי ופני לרעות מיכאל בעלת המותג WISH RISS.


054-442-3198

אינסטגרם

בשיתוף WISH RISS
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully