וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פלוס חפצים לבית - גלריה קסומה ומיוחדת לעיצוב הבית

בשיתוף עיצוב פלוס חפצים לבית

4.2.2021 / 16:32

כל חובבי העיצוב, זה המקום בשבילכם! רוצים להפוך את ביתכם לחלל יפה יותר? אנו, "בנבחרים" מצאנו מקום מקסים בו תוכלו למצוא סגנונות רבים ומיוחדים!

עיצוב פלוס חפצים לבית. עיצוב פלוס חפצים לבית,
עיצוב פלוס חפצים לבית/עיצוב פלוס חפצים לבית

תארו לעצמכם מקום בו תוכלו למצוא פריטים לעיצוב הבית והחצר - הכול תחת קורת גג אחת עם מחירים מעולים ופריטים איכותיים!

אמירה שומר. עיצוב פלוס חפצים לבית,
אמירה שומר/עיצוב פלוס חפצים לבית

גלריה ביישוב פסטורלי

בחצר של בית מיוחד ביישוב הר אדר השוכן במבואותיה של ירושלים, נמצאת לה גלריה קסומה לעיצוב הבית והסביבה - עיצוב פלוס חפצים לבית. בגלריה יש אוסף של חפצים ופרטי ריהוט, כלי בית ונוי, שטיחים, תמונות כריות ומפות, תכשיטים, ריהוט, אביזרי חוץ ועוד - הכול נאסף בטוב טעם ממיטב המעצבים והמותגים המוכרים.

אמירה שומר הקימה את החנות לפני 10 שנים בחצר ביתה, זוהי חנות קטנה ומטריפה ומלאה בסטייל. אמירה עוסקת בתחום העיצוב מעל 24 שנים, תמיד נשארת מעודכנת ומובילה קו מיוחד, מאמינה באורח חיים נינוח, אהבה לעיצוב הבית והסביבה, קווים נקיים, איכות גבוהה ויצירתיות , אלו, בין השאר, מנחים אותה בבחירת הפריטים המיוחדים הנמצאים בחנות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עיצוב פלוס חפצים לבית. עיצוב פלוס חפצים לבית,
עיצוב פלוס חפצים לבית/עיצוב פלוס חפצים לבית

אהבה לתחום העיצוב

קהל הלקוחות של אמירה מגוון ביותר. לקוחותיה מלוות אותה כבר שנים רבות, ובתוך כך מצטרפות תדיר לקוחות חדשות המחפשות אחר עיצובים חדשים ומקוריים. ביקור בחנות הייחודית הופך לחוויה ואתנחתא נעימה על כוס קפה ועוגה. אמירה, אשת שיחה מקסימה נהנית לפגוש ולהכיר לקוחות חדשים מכל רחבי הארץ. יחס אישי, זמינות, שירות אדיב ועצות זהב - הופכים את הלקוחות לחברות! העיצוב בחנות מוקפד, המבחר גדול, האיכות גבוהה ולצד כל אלו המחירים הוגנים.

אמירה מזמינה את כולם להרגיש בנוח לפנות אליה ולשאול כל שאלה. לא בכדי לקוחות רבים שולחים לה תמונות של פינה או חלל בבית, באהבה ויצירתיות היא מציעה את הפריט המושלם והמתאים.

עיצוב פלוס חפצים לבית. עיצוב פלוס חפצים לבית,
עיצוב פלוס חפצים לבית/עיצוב פלוס חפצים לבית

לצד האפשרות להגיע אל הגלריה בימים שגרתיים, ניתן גם להזמין את הרהיטים והמוצרים היפים מאתר האינטרנט, שגם הוא מעוצב ומשדר אווירה נעימה ומיוחדת. גם באתר - כמו בגלריה, תוכלו למצוא מגוון חפצים יפים לבית, כמו למשל: כורסאות, שטיחים, מנורות, ריהוט מראטן וקש, ספסלים, מזנונים ושולחנות, נרות, מפיצי ריח, אגרטלים, בובות נעימות ורכות לילדים, כלים להגשת אוכל, כלים לאווירה, אחסון ונוי, טקסטיל, כריות ותמונות, כאשר המוצרים מתחדשים כל הזמן, ולכן מומלץ לעקוב.

אנו - ב"נבחרים" בהחלט ממליצים על ביקור. בימים אלו ניתן לבצע רכישות דרך האתר, ליהנות משירות משלוחים לכל רחבי הארץ וניתן גם לבצע איסוף עצמי מהחנות.

עיצוב פלוס חפצים לבית. עיצוב פלוס חפצים לבית,
עיצוב פלוס חפצים לבית/עיצוב פלוס חפצים לבית

בכל עת ישנם מבצעים והנחות על מגוון רחב של פריטים.

https://designplus-online.co.il/store/

בשיגרה מומלץ לבקר בחנות בהר אדר, להגעה רישמו בוויז "עיצוב פלוס" וסעו ליישוב המקסים הטובל בירוק. תוכלו לבקר בתצפית נהדרת באנדרטת הר אדר המשקיפה על ירושלים, נופה המרהיב של שפלת החוף, ובכלל זהו מקום נהדר לטיול רגלי ברחבי היישוב המטופח וביקור בגלריה הקסומה.

אל תפספסו את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של החנות והישארו מעודכנים בפריטי העיצוב הכי מיוחדים שמגיעים לחנות!

בשיתוף עיצוב פלוס חפצים לבית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully