וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"HOLA - Fashion is Passion" - להתלבש בעקבות התשוקה

בשיתוף HOLA

4.2.2021 / 11:21

חשבתן שפריטי "בייסיק" לא יכולים להיות מלאים בשיק והכי טרנדיים שיש? תחשבו שוב. בחברת "הולה" מציעים מגוון ענק של גופיות, חולצות ושמלות איכותיות שלעולם לא יצאו מהאופנה ויהיו תמיד הדבר הראשון שתחפשו בארון

רונן כהן, HOLA/אולפן הנבחרים

אם יש מילה המתאימה לתחום האופנה, זוהי בוודאי המילה תשוקה. תשוקה להשראה, תשוקה ליופי, תשוקה לסטייל.
מי שליבו, ראשו וידיו מלאים בתשוקה הזו הוא מעצב האופנה רונן כהן, שהקים בשנת 2014 את חברת "HOLA - Fashion is Passion", המפעילה אתר אינטרנט לבגדי נשים ומשווקת לכ-70 חנויות ברחבי הארץ.

"התשוקה שלי לאופנה התעוררה בשנת 2005", הוא מספר, "אז הייתי מנכ"ל של שני בתי עסק מקומיים המתמחים בעיצוב ובשיווק אופנה. ב-2014, בעקבות אירוע משמעותי בחיי, הגעתי להבנה שהחיים שבריריים כתחרה ושאין זמן יותר טוב מההווה כדי ללכת בעקבות התשוקות שלנו.
"החלטתי ללכת לדרך עצמאית והקמתי את 'הולה' גם מתוך רצון אישי שלי וגם בעקבות זה שזיהיתי את הצרכים של השוק ואת הצורך של החנויות שעבדתי. אני עובד בעיקר עם חנויות בוטיק נבחרות, וראיתי מה חסר לקהל הלקוחות שלהן".

רונן החל להתמקד בבניית קולקציות "קפסולה" קטנות, המורכבות מפריטים ייחודיים שפיתח מסקיצות של עיצובים שהגה במחברותיו לאורך השנים. הפריטים שתפר נחטפו על ידי בוטיקים מובילים במרכז ומשפחת הולה התרחבה והלכה.

"היום אנחנו בית אופנה גדול וידוע של בגדי נשים והקולקציות המתחדשות שלנו נמכרות בכ-70 בוטיקים וחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ", הוא מספר, "וכמובן שגם באתר הבית, שמביא את העיצובים של הולה ישירות עד אלייך".

באתר החברה אכן אפשר למצוא מגוון עצום של קולקציות, החל מפריטי בייסיק כגון גופיות, שמלות וחולצות, שהן עיקר עיסוקה של החברה, ועד לסריגים, מכנסיים, ג'קטים, עליוניות, ואפילו תיקים. האתר מציע גם מחירים ומבצעים אטרקטיביים המתעדכנים כל הזמן, משלוחים חינם בקנייה של מעל ל-400 שקלים, החלפה ראשונה בחינם במקרה שהמידה לא מתאימה ועוד.

"כל אחת מהקולקציות שלנו מאופיינת בפריטים מיוחדים בצבעים ניטרליים, רכים ונשיים, עם משחק של בדים איכותיים ובתפירה מדויקת לגוף", מסביר רונן, "אנחנו מייצרים בגדים רבים מ-100% כותנה טבעית ונעימה, ומשלבים גם בדים מעוצבים דוגמת דמוי העור האייקוני, שיגרמו לכל אחת להיראות ולהרגיש במיטבה לאורך כל היום וילוו אותך באהבה גם בעוד שנים. האצבע של הולה תמיד על הדופק ואנחנו מקפידים לשלב בעדינות טרנדים מודרניים נבחרים בגזרות קלאסיות שלעולם לא יצאו מהאופנה.

אחד הדגשים החשובים והייחודיים של הולה הוא התמקדות בפריט בייסיק "על זמניים", שלא נועדו להיות מתחת לבגדים, אלא מעליהם. בגדי הנשים של הולה הם בגדי קז'ואל מגניבים ומיוחדים, התפורים בצורה מוקפדת ואלגנטית כדי שיהיו הדבר הראשון שכל אחת מחפשת כשהיא ניגשת לארון.
בזכות פלטת הצבעים הרגועה והגזרות הקלאסיות, כל קולקציה של הולה מהווה בסיס מושלם למלתחה מוצלחת ועל הדרך תחמיא לפריטים בולטים מהארון, כאלה שמציתים בכל אחד את התשוקה לאופנה. "אנחנו מעודדים כל אישה לבטא בלי מאמץ את הגרסה המוצלחת ביותר של עצמה, דרך הסגנון הייחודי שלה", מסכם רונן.

בנוסף לכל אלה, בהולה מאמינים בתרומה ובעזרה לקהילות ולאוכלוסיות חלשות, ותורמים באופן קבוע בגדים חדשים שיוצרו עם פגמים קלים ל"בית השנטי" בתל אביב, מקום המשמש מקלט לצעירים וצעירות בסיכון, ולמרכז לנפגעות תקיפה מינית, מיתר אלון לצעירים בסיכון.

בתקופת הקורונה, שפגעה קשה בעסקים רבים וגם בהולה, לא מובן מאליו לומר כי בהולה הכל נעשה בארץ. מדובר בחברה כחול לבן מא' ועד ת', כאשר הבדים מקומיים, הייצור מתבצע במפעל קטן ומשפחתי והעיצובים, כמובן, הם פרי מוחו הקודח של רונן.
"אני שואב השראה לעיצובים מהדמיון, לצד צורך שאני מזהה בשוק", הוא אומר, "למשל עכשיו, בימי קורונה, חשבתי על הדפסים שמחים כמו ג'וי או אינספריישן. אני עובד הרבה עם כוכבים ולבבות, דברים שאולי נשמעים קצת טריוויאליים, אבל יש בהם עולם ומלואו של הדפסים מקוריים, טרנדיים ואופנתיים".

בשיתוף HOLA
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully