וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב דירות יוקרה בראש שקט

בשיתוף נעמי יחזקאל

4.2.2021 / 11:27

רגע לפני שאתם מסתערים בהתלהבות ומיישמים את הסגנונות החדשים בעיצוב דירת היוקרה או הפנטהאוז שלכם, כדאי שתכירו את מעצבת הפנים, נעמי יחזקאל

אדריכלות  ועיצוב:  נעמי יחזקאל. דרור קליש,
אדריכלות ועיצוב: נעמי יחזקאל/דרור קליש

רגע לפני שאתם מסתערים בהתלהבות ומיישמים את הסגנונות החדשים בעיצוב דירת היוקרה שלכם או הפנטהאוז, חשוב שתעשו זאת בחכמה, שכן עיצוב פנים, באמצעות שימוש בטרנדים עלול בקלות להפוך לכלוב מזהב. זאת הסיבה שצוות הנבחרים שלנו החליט להתייעץ עם מעצבת פנים, אחת כזאת שמצד אחד תוכל לשלב בעיצוב הבית סגנונות חדשים ומצד שני תגרום לנו לייצר שינוי שיוכל להשאיר אותנו חזק בעניינים. הרי לחדש ולהתחדש זה כיף ומרענן, אך זה גם דורש ביצוע חכם ופרקטי, כזה שיגרום לעיצוב שלכם להישאר רלוונטי הרבה אחרי שאותם טרנדים יחלפו מהעולם.

הכירו את נעמי יחזקאל, הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים הדוגלת בגישה עיצובית עכשווית ופונקציונאלית באמירה אישית וליווי מקצועי. משרדה של נעמי עוסק בתחום הבניה הפרטית, תכנון ועיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות יוקרה, חללים מסחריים ומשרדים. היא החלה את דרכה בתעשייה לפני 12 שנה ומאז היא מציעה מגוון פתרונות עיצוב ייחודיים וחדשים.

כבר מהרגע הראשון, תהליך התכנון של נעמי יחזקאל מוקדש להקשבה ולהבנה ללמוד את הלקוח שלה, תוך גיבוש קונספט עיצובי ראשוני ושפה אדריכלית שיובילו את התהליך לכל אורכו ולתרגם את הרעיונות לאלמנטים אדריכליים ומרכיבי השפה העיצובית. נעמי עובדת עם אנשים באופן ראוי לציון, היא מלווה אותם יד ביד, מהשלב הראשון ועד הכניסה לבית: ''כמעצבת יש לי אחריות כלפי הלקוחות שלי ואחד מהדגשים המובלים אותי הוא למקסם את הפוטנציאל הטמון בנכס או הפרויקט בצורה מקסימלית''. אמרה לנו בשיחה שערכנו עימה.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי שלושה אספקטים עיקריים מלווים את דרך העבודה של נעמי יחזקאל. הראשון הוא אספקט התכנון, בו נעמי מתכננת את דירת היוקרה בצורה הנכונה לצרכים של הלקוחות. זה מבחינתה אחד השלבים החשובים ביותר להצלחת הפרויקט. היא מבינה את אופי המשפחה, מה היא מחפשת ומה חסר לה. ביחד עם המשפחה היא בונה את הבית שלהם, המקום שירגישו בו הכי טוב שאפשר.

האספקט השני הוא המערכות: מעבר לתכנון, העבודה שנעשית חייבת להיות מאד מדויקת מבחינת תשתיות, חשיבה עתידית והבנת מגוון החומרים והמוצרים שיש בעידן המתקדם והתאמת השימוש בהם. "אלו דברים שחייבים להילקח בחשבון בשלבי התכנון לקראת ביצוע. החובה שלנו, כמעצבי פנים, היא להיות מעודכנים כל הזמן ולגרות את הלקוח ולחשוף אותו לקדמה. אני תמיד אומרת שאתה לא מודע למה שאת לא יודע ועל כן, כבר בשלב ההתחלתי חשוב להציע ולבחון יחד את כל האפשרויות. ישנם אנשים שעדין תוהים האם לפנות למעצבת פנים ומניסיוני אין שאלה, כי מגוון המוצרים והמערכות הם אין סופיים ומי שלא מקצועי ואינו מהתחום הולך לאיבוד'', אמרה נעמי.

האספקט השלישי הוא התקציב: כיצד ניגשים לפרויקט וחשיבות אומדן עלויות מראש. ''אני עוזרת ללקוח להתמודד עם התקציב שיש לו. אני לא מתחילה פרויקט לפני שאני בונה אומדן עלויות ומבינה ביחד עם הלקוח מה המשמעות, כדי שנוכל לעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו. המטרה שלי כמעצבת היא למקסם את הפוטנציאל של אותו נכס ובד בבד למקסם את היכולת התקציבית. בשורה התחתונה עיצוב פנים, בעידן שלה היום, הינו הכרחי ופרגמטי וקיימת חשיבות גדולה לעיצוב בבתים פרטיים ודירות יוקרה - מבחינתי, המשמעות של עיצוב פנים היא איכות חיים'', הוסיפה מעצבת הפנים.

אדריכלות  ועיצוב:  נעמי יחזקאל. דרור קליש,
אדריכלות ועיצוב: נעמי יחזקאל/דרור קליש

עיצוב פנים בעידן הקורונה

עידן הקורונה שם לכולנו הפסקה במרוץ החיים, הוא העניק ומעניק לנו תקופה של התבוננות, תקופה של התכנסות, של משפחה, הרהורים ומחשבות. שאלת השאלות היא מה יקרה בעידן הפוסט קורונה? האם נחזור לשגרה, האם נשנה משהו? אין ספק שרובנו הבנו את חשיבות הבית, ואם הוא הפינה האינטימית שלנו, המפלט מהיום יום, אז המשרד הוא סוג של העוגן שלנו, המקום אליו חזרנו מדי יום עד שהקורונה הגיעה.

ביקשנו מנעמי להתייחס לנושא והיא נענתה בשמחה: "בתקופת הקורונה אנו מזהים את הצורך של אנשים לעבודה מהבית. הם צריכים מקום שקט לצד מקום של יחד. מדובר על פונקציות שהן לאו דווקא חדשות במרחב הבית אך בהחלט מקבלות משקל רב יותר בשלבי התכנון של דירה או בית היום. חשוב לתת פתרון בכל דירה מאחר ויש יותר ויותר צורך בחדרי עבודה, פינת שקט, פינת פעילות ספורטיבית ועוד. הקורונה הביאה את מעצבי הפנים להקשיב ולזהות את דפוסי הבית החדשים אצל הלקוחות - זה עיצוב פנים במיטבו כשמזהים את הצרכים ומתאימים את הפתרונות לצרכים שמשתנים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדריכלות  ועיצוב:  נעמי יחזקאל. דרור קליש,
אדריכלות ועיצוב: נעמי יחזקאל/דרור קליש

מה הקווים המנחים אותך?

"כשאני ניגשת לעבוד עם לקוח, הקווים המנחים אותי הם לא רק איפה למקם כל חלל וכל פונקציה במרחב אלא מה שמנחה אותי זו תחושת החוויה שהבית ישדר. הקשר בין החלל, המרחב, הנגישות לדברים. בפרויקט טוב הפונקציונאליות חייבת להיות נוכחת ולהתממש אך אם זאת, לא מוותרים על עיצוב טוב, חיבורים של חומרים בבית ועל הפרטים הקטנים. בסופו של דבר, כשאתה נכנס לחלל, החוויה שמקבלת היא מהפרטים הקטנים, המרחב, תפיסת החלל, העמדה נכונה בבית ועוד''.

התרשמנו כי אחד החוזקות של נעמי יחזקאל הוא בניית מערכת של אמון הדדי עם הלקוחות שלה, הכימיה בין אנשים היא המפתח להצלחה מבחינתה. כשאתם בוחרים מעצב פנים לעבוד איתו חשוב שיבנה אמון ונעמי מאד מכוונת את הלקוחות ומדייקת אותם. ''אני דואגת להם ומלווה אותם יד ביד, החל מהבחירות, בהתלבטויות, מרגיעה אותם, עושה להם סדר בבלאגן ועובדת איתם לפי שלבים. הרעיון הוא לתת ללקוחות תחושה שהם נמצאים בידיים מקצועיות ואמינות כדי להעניק להם חוויה בתהליך עיצוב הדירה שלהם''. סיכמה נעמי יחזקאל את פני הדברים.

אדריכלות  ועיצוב:  נעמי יחזקאל. דרור קליש,
אדריכלות ועיצוב: נעמי יחזקאל/דרור קליש

הייחודיות של נעמי יחזקאל טמונה ביכולת לתת מענה למגוון רחב של פרויקטים בקנה מידה שונה, אם מדובר בתכנון אדריכלי, רישוי וליווי בנייה של בתים פרטיים, שינויים ותוספות לבתים קיימים - שיפוץ, ועיצוב פנים לפנטהאוזים, דירות יוקרה ועוד. לאחר השיחה עם נעמי אנו יכולים לסכם כי מי שמחפש מעצבת פנים קשובה במאת האחוזים לרצונות שלו, בעלת חשיבה יצירתית, לא מתפשרת על מקצועיות, נותנת מענה ממוקד ומקצועי בתחום העיצוב - היא התשובה.

אדריכלות  ועיצוב:  נעמי יחזקאל. דרור קליש,
אדריכלות ועיצוב: נעמי יחזקאל/דרור קליש
בשיתוף נעמי יחזקאל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully