וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במי אתם שמים את מבטחכם? הכירו את סוכן הביטוח טארק חורי

בשיתוף טארק חורי

4.2.2021 / 10:33

לאור תקופת הקורונה הבנו כי החיים הם דינאמיים והמציאות משתנה יש מצבים שלא ניתן לחזות, ולכן כדאי לבטח את עצמנו לימים קשים. הכירו את טארק חורי - סוכן ביטוח המנהל את סוכנות הביטוח המובילה והמצליחה בצפון, שייתן לכם את הביטוח המתאים לכם ביותר, לראש שקט

טארק חורי. באדיבות המצולמים
טארק חורי/באדיבות המצולמים

ניסיון וותק של יותר משני עשורים

טארק, מזה 20 שנה עובד כסוכן ביטוח, ומתנהל באופן עצמאי בסוכנות הביטוח שלו, בכפר אבו סנן. הוא מתמחה בביטוחי בריאות וחיים, תאונות אישיות ומחלות קשות, וכמו כן, ביטוחי רכבים, דירות, עסקים, משאיות ועוד. המחירים שטארק מציע הם מאד אטרקטיביים, במיוחד למשאיות ולעסקים, ומוצעים הן עבור המגזר הערבי והן עבור המגזר היהודי. טארק מגיע עם ניסיון עשיר של מכירת פוליסות רבות במרוצת השנים, ועומד מאחורי הלקוחות שלו עם תמיכה מלאה. "בשבוע, יש כל תביעה אפשרית - אובדן כושר עבודה, שבר, מחלה", מספר טארק, "הקו המנחה אותי הוא להצליח להוציא עבור הלקוחות שלי, את מה שהם צריכים לקבל. אנחנו מוכרים את האמת, מה שמתאים ללקוח, ללא כל אינטרסים".

סוכן ביטוח אמין והראש שקט

תפקידו של סוכן הביטוח הוא לתווך בין הלקוח לבין חברת הביטוח. כאשר הלקוח תובע את חברת הביטוח בגין בעיה מסוימת, סוכן הביטוח מסייע ללקוח למצות את מלוא הפוטנציאל של הפוליסה שברשות הלקוח, ולהשיג את מירב הכספים המגיעים לו מחברת הביטוח. כמו כן, סוכן ביטוח טוב אמון על סיוע ללקוח למציאת התנאים הטובים ביותר מבין כל סוכנויות הביטוח, ולסנן את הפוליסה הטובה ביותר עבורו מבין מגוון היתרונות והחסרונות שמגיעים עם כל סוכנות שונה. הבירוקרטיה הארוכה, מילוי הטפסים, הבנת החוקים והכללים של הפוליסה, בחינת זכאות ועוד משימות מורכבות נוספות, מוטלות באחריות סוכן הביטוח, ובכך הסוכן חוסך מהלקוח מעמסה גדולה הן בזמן והן בנפש.

טארק חורי. באדיבות המצולמים
טארק חורי/באדיבות המצולמים

ביטוח בריאות לכל הפחות

רמת הבריאות בישראל היא מהגבוהות בעולם. עם זאת, קופות החולים לא נותנות מענה על מגוון של הליכים שונים כמו תרופות, ניתוחים והשתלות. כמו כן, רמת הזמינות והנגישות של שירותי הבריאות בקופות החולים, היא לא תמיד גבוהה וזהו עניין קריטי כשעולה צורך לאבחנה וטיפול מהירים. ביטוח בריאות פרטי, לעומת זאת, מכסה הרבה מעבר לסל הבריאות ומאפשר מנעד גדול של תוכניות בריאותיות המתאימות באופן אישי ללקוח. "הדבר הכי חשוב שאנשים צריכים להבין, הוא שיש לעשות לפחות ביטוח בריאות", מסביר טארק, "אני רואה הרבה אנשים שבלי ביטוח, אוכלים אותה. ביטוחים זה דבר חשוב, שאסור לוותר עליו. אנשים מוציאים הרבה כסף על המון דברים לא נחוצים, אך כשזה נוגע לביטוח, הם חושבים שמנצלים אותם, וחבל".

עובדי המשרד של טארק חורי. טארק חורי,
עובדי המשרד של טארק חורי/טארק חורי

טארק חורי - ביטחון אמין במחיר משתלם

מעבר למקצועיות וותק של שנים, הערכים אשר מייחדים את טארק בעבודתו, הם מתן שירות אישי, אמינות ואחריות. טארק מנהל סוכנות מובילה באזור הצפון ושמו הולך לפניו. טארק כל שנה מקבל פרס הצטיינות מחברת ביטוח הראל, אשר מוקירה לו תודה על מכירות ושירות אדיב ללקוחותיו. "יש לי שם טוב, אני צומח ולקוחות מגיעים אליי מפה לאוזן, אני לא צריך לפרסם את עצמי", משתף טארק "אני מקבל כל הזמן לקוחות שהגיעו אליי דרך המלצות, אני עוזר להרבה אנשים ומקבל את המילים החמות מהם. אין משחקים אצלי, אין התחכמויות. כשאני רואה את הלקוחות שלי מרוצים ושבעי רצון מהכסף שהגיע אליהם לאחר תביעה - אני מרגיש שעשיתי את שלי".

טארק חורי בע"מ

טלפון: 050-7335588

פייסבוק

בשיתוף טארק חורי
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully