וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי פוצרנין - מצלם עבורכם את הרגעים הכי יפים

בשיתוף אנדרי פוצרנין

4.2.2021 / 10:16

השנה האחרונה, המבלבלת ומלחיצה כל כך, חידדה עבורנו עד כמה כדאי וחשוב לשמור ולשמר את הקשר עם הקרובים ויקרים לנו

אנדרי פוצרנין. יבגני מקרנקו,
אנדרי פוצרנין/יבגני מקרנקו

על מנת להנציח את הרגעים הקטנים האהובים, כאלה שאפשר יהיה להיזכר ולהסתכל עליהם ברגעים קשים, כדאי ומומלץ לעשות שימוש בצלם איכותי, שיתפוס עבורנו את הרגעים הכי יפים של החיים. נכון, היום לכל אחת ואחד מאיתנו יש מצלמה בטלפון, ואנו עושים בה שימוש על בסיס יומי, אבל על מנת לקבל מזכרות באיכות הכי גבוהה, תמונות עם רגש אמיתי, עבור זה צריך לפנות למקצוענים.

במערכת "הנבחרים" ביקשנו למצוא עבורכם את הצלמים הכי נחשבים בשוק. כדי להגיע אל אנשי המקצוע המומלצים ביותר, נעזרנו ב 1,000 קוראים אשר רשומים במערכת, אלו נבחרו לאחר סינון, כאשר למדנו כי כל אחד מהם קיבל את שירותיו של צלם או צלמת במהלך השנים האחרונות. כל אחד מהקוראים ציין בפנינו את שם הצלם/צלמת שבהם נעזרו, ולאחר שקלול של כל התוצאות, שם אחד בלט מעל כולם, אנדריי פוצרנין.

מפיק חבר המערכת פגש את פוצרנין לשיחה, בה הוא למד כיצד תופסים את הרגע החשוב בחיים בצורה הטובה ביותר, על כך ועוד בכתבה הבאה.
תחילת הדרך המקצועית

אנדריי פוצרנין בן 32 הוא צלם מקצועי, וחבר באקדמיה הבינלאומית לאומנויות. למרות שמעולם לא למד צילום באופן מקצועי, את הכישרון הטבעי שהיה טמון בו ראו הקרובים אליו, כך שבשלב מסויים הם החלו לדחוק בו, לעשות משהו עם המתנה שקיבל מאלוהים, לתפוס את הפריים וללחוץ על כפתור העדשה ברגע הכי מדויק בחיים. "כמו כולם, גם אצלי האהבה לצילום החלה לא מעט בזכות הטלפון הסלולרי. מגיל צעיר הייתי נוהג לצלם חברים, אירועים ונופים.

"בפעם הראשונה שהחזקתי ביד מצלמה מקצועית, היתה בטיול לחו"ל שעשיתי לאחר הצבא, זו היתה הפעם הראשונה שממש התחלתי לחקור את נושא הצילום לעומק", סיפר לי אנדריי פוצרנין.

עבודה של אנדרי פוצרנין. אנדרי פוצרנין, בנות משפחת נמני,
עבודה של אנדרי פוצרנין/אנדרי פוצרנין, בנות משפחת נמני

הטבע זו המסגרת היפה ביותר

אנדריי פוצרנין מעניק שירות צילום מגוון ביותר. לרוב הוא מצלם צילומי תדמית, ילדים ומשפחות, צילומים של רווקים ורווקות, ומתמחה בצילום אומנותי. עד לפני הקורונה, הוא היה מצלם גם דוגמניות בסטודיו, אך אהבתו הגדולה היא לצילומי חוץ בטבע, ברחובות וסמטאות.

"כאשר אני מצלם אנשים ורגעים, אני חייב כי התמונה הסופית תהיה כאילו יצאה מסרט, שתהיה אגדתית. כאשר לקוחות אומרים לי בדיוק את זה, אז אני רגוע ויודע כי תפסתי אותם ברגע הנכון. בדרך כלל הצילומים הטובים ביותר נעשים בחוץ, בכל מקום, אם זה על שפת הים או מזח, רחוב סואן, באמצע של שדה, כי בסופו של יום, אין כמו אור טבעי ומה שהטבע מסביב מוסיף", הסביר פוצרין כיצד הוא אוהב לתפוס את האנשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עבודה של אנדרי פוצרנין. אנדרי פוצרנין טופז זילברמן, דוגמנית (בת 11),
עבודה של אנדרי פוצרנין/אנדרי פוצרנין טופז זילברמן, דוגמנית (בת 11)

להרגיש נוח אל מול העדשה

שאלתי את אנדריי פוצרנין כיצד הוא מצליח להשרות שקט ושלווה על מי שמגיעים אליו להצטלם, והרי עבור רבים מהאוכלוסיה, המחשבה שהם עומדים להצטלם, גורמת להם להרגיש ולהתנהג שלא בטבעיות, על כך הוא הסביר: "המון תלוי בקשר האישי ביני לבין מי שעומד מולי. כאשר מגיעים אליי לקוחות, אני לעולם לא מפיל עליהם את המצלמה תכף ומיד, אלא פוצח בשיחה חברית, על מנת להכיר אותם, ולנסות להשכיח מהם את המעמד.

"ברגע שהם נפתחים בפניי, ואנחנו עוברים אל השלב שבו אני אמור לצלם אותם, בזכות השיחה הקולחת קודם לכן, בלי להרגיש, הם מתחילים לחייך ולהרגיש נינוחים, משם כבר הכל זורם בלי בעיה".

לקוחות מספרים

לקוחות של אנדריי פוצרנין ששוחחנו עימם, העידו כי מדובר לא רק בצלם מקצועי, אלא בבן אדם מדהים, שקט, מנומס, איש שיחה אמיתי. בנוסף הם ציינו כי הוא העניק עבורם את כל הזמן שבעולם, גם אם קבעו ושילמו עבור צילומים של שעתיים ונגמר הזמן, לרגע אחד פוצרנין לא דחק בהם למהר, אלא העניק עוד זמן רב מעבר למה שנקבע, בלי לקחת אגורה נוספת, והעיקר שהתמונות יהיו לשביעות רצונם.

עבודה של אנדרי פוצרנין. אנדרי פוצרנין, מישל צ'קוריי - מר ישראל,
עבודה של אנדרי פוצרנין/אנדרי פוצרנין, מישל צ'קוריי - מר ישראל

העבודה מול ילדים

הייתי סקרן לשמוע על הקושי בעבודה מול ילדים, אנדריי פוצרנין הפתיע אותי כשאמר כי אין כל בעיה לצלם אותם: "בדרך כלל אומרים כי קשה לצלם ילדים מאחר והם פחות ממושמעים, אבל החוכמה הגדולה היא פשוט להיות כמוהם, ילד קטן. לכן כשמגיעים אליי ילדים, אני קודם משחק איתם, יושב לצידם על הרצפה, מתנהג כמוהם, אז הם לא רואים בי כאיזה דמות זרה וגם לא נבהלים מהמצלמה, אלא משתפים פעולה בצורה מצויינת, לא פחות טוב מאשר המבוגרים".

עבודה של אנדרי פוצרנין. אנדרי פוצרנין, ננה שישקין - בלרינה ומדריכת ריקוד,
עבודה של אנדרי פוצרנין/אנדרי פוצרנין, ננה שישקין - בלרינה ומדריכת ריקוד

תמונה לא שגרתית

שאלתי את פוצרנין האם הוא יכול לספר לי על מקרה שאהב, שבו היה צריך לצלם דמות באופן לא שגרתי, הוא חייך ונזכר: "לפני כחצי שנה הייתי צריך לצלם רקדנית בלרינה. היא רצתה שאתפוס אותה במקום אחר מאשר סטודיו, ועלה לי רעיון, ביקשתי ממנה כי תתלבש בבגדים רגילים ולא בבגדים של בלרינה ויצאנו לרחוב בתל אביב, רחוב סואן שבו עברו כל הזמן אנשים.

"היא היתה צריכה לעמוד בכל מיני פוזיציות של רקדנית כאשר תפסתי אותה בעדשה, לא רק שהצילומים יצאו מושלמים, אלא גם כל העוברים ושבים נעצרו להביט במחזה, זה היה רגע נפלא".

אם גם אתם רוצים לתפוס רגע מקסים, שבו צלם מקצועי ינציח אתכם ויעניק לכם מזכרת לכל החיים, לבד או לצד בני המשפחה, אנדריי פוצרנין, צלם מקצועי, הוא בדיוק האיש אותו אתם מחפשים.

ליצירת קשר, חייגו עכשיו: 054-2336918

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אנדרי פוצרנין
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully