וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ד"ר מאיר באבייב, תרגישו צעירים יותר

בשיתוף ד"ר מאיר באבייב

3.2.2021 / 11:05

בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחה ברפואת עור במרכז הרפואי ע"ש שיבא תל השומר ולא מפסיק להשתלם בארצות הברית ובאירופה. זהו ד"ר מאיר באבייב, בעל קליניקה פרטית בנס ציונה

ד"ר מאיר באבייב, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

הכירו את ד"ר מאיר באבייב, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב. סיים התמחות ברפואת עור במרכז הרפואי ע"ש שיבא תל השומר. עבר השתלמויות בארה"ב ובאירופה בתחום שחזור שיער ואנטי אייג'ינג.

איזה טיפולים מבצעים בקליניקה שלך?

"בקליניקה ברשותי מבצעים את כל הטיפולים האסתטיים לשיפור המראה: חומצה היאלרונית, בוטוקס, פיסול פנים, טיפול בנשירת שיער, הסרת נגעים בעור: אקנה, נקודות חן, פיגמנטציה, צלקות ועוד".

הבנתי שאתה מתמחה בשאיבת שומן, איך התהליך עובד בפועל?

"תהליך שאיבת השומן: ניתן לבצע בהרדמה מקומית או כללית. בהרדמה כללית ללא כאבי כלל. במהלך ההליך יש חתכים קטנים של כחצי ס''מ, השאיבה נעשית בסיוע של סוגים שונים של אנרגיה: הוואקום - אנרגיית השאיבה עצמה, שמאפשרת לשומן לעבור מהצינורית למיכל שאוסף את השומן ולכן התוצאה המתקבלת היא מיידית. אנרגיה נוספת היא הרטט (ויברציה) - הצינורית רוטטת ולכן זה מאפשר לעצב את האזור. סוג נוסף של אנרגיה הינו אנרגיית לייזר שממיסה את העור".

מה בנוגע לטכנולוגיית גלי רדיו ופלזמה?

"גלי הרדיו מחממים והפלזמה מקררת ובשל שילוב הטמפרטורות הללו ניתן למצק את העור מיד ולבצעה בקרה ''על המקום''. הטכנולוגיה הזו מאפשרת גם לספק מענה לאזור הצוואר והפנים, אזורים שבדרך כלל לא ניתן היה לטפל בהם במקרים דומים. חשוב לציין כי התוצאות הן מידיות וניתן להבחין בהן לאחר ההליך: המטופלים שמים לב מיד כשהם מתאוששים מהניתוח ומאוד מרוצים מהתוצאה".

לרזומה כזה מדהים קשה להישאר אדיש. מחפשים טיפול אסתטי? פנו לד"ר מאיר באבייב ולא תתחרטו.


0548306898

פייסבוק

בשיתוף ד"ר מאיר באבייב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully