וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטוש המאה - הכינו את ביתכם לקראת חג הפסח

בשיתוף ליטוש המאה

3.2.2021 / 16:56

בעוד חודשיים נחגוג בשעה טובה את חג הפסח. מעבר לתקווה כי הפעם נוכל לחגוג את החג בחיק המשפחה ולא דרך הזום, כפי שעשינו בשנה שעברה, עולה גם הצורך לנקות ובעיקר להבריק את הבית לקראת החג

ליטוש המאה. ליטוש המאה,
ליטוש המאה/ליטוש המאה

במערכת "הנבחרים" ביקשנו לקבל את העצות שלכם, קוראי המדור, בכל הנוגע לנותני השירות שיכולים להבריק עבורנו את הרצפות ומשטחים. לצורך כך ערכנו סקר בין 2,000 קוראים אשר רשומים במערכת, מהם ביקשנו להמליץ על חברה אחת שמתמחה בליטוש והברקה. תוצאות הסקר הובילו אותנו לשם אחד שקיבל את מרבית הקולות, "ליטוש המאה".

לאור התוצאה החד משמעית, מפיק חבר המערכת שוחח עם המנכ"ל והבעלים של החברה, שלומי קזדו, על מנת לקבל ממנו מספר טיפים לליטוש של מרצפות מכל הסוגים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

ליטוש המאה. ליטוש המאה,
ליטוש המאה/ליטוש המאה

ליטוש המאה - מעטפת שלמה של שירותים

חברת "ליטוש המאה" היא אחת החברות הוותיקות בתחום של חידוש וליטוש של מרצפות. פעילות החברה החלה כבר לפני כ-15 שנים, במהלכן עשתה לעצמה שם של החברה המקצועית והאמינה ביותר בתחום ליטוש שיש, אבן, בטון ועץ בישראל. מגוון השירותים שלה כולל בין היתר עבודות רובה, סילרים מיוחדים, הברקה קריסטלית, ליטוש ספים, חידוש מדרגות, ליטוש קירות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ליטוש שיש

בשנים האחרונות, כאשר ניגשים לפרוייקט של עיצוב או בנייה מחדש של בתים, מירב מעצבי הבתים והאדריכלים מעדיפים לעשות שימוש בשיש יותר מכל משטח אחר, מאחר והתכונות שלו מעניקות תחושה של פאר ויוקרה. זאת הסיבה כי שיש הוא החומר הנפוץ והפופולארי ביותר גם בבתי המלון הנחשבים ביותר ברחבי העולם.

העובדה שניתן לחתוך את השיש בצורה מדוייקת, מאפשרת לקבל משטח גדול, אחיד וחלק, אולם באותה הנשימה צריך לקחת בחשבון, כי הוא דורש תחזוקה קבועה, על מנת שניתן יהיה לשמור על מראה רענן. על עבודת התחזוקה הנדרשת שלומי קזדו, המנכ"ל ובעלים של "ליטוש המאה" סיפר: "תהליך הליטוש שאנו מעניקים יוצא לדרך כאשר פותחים את הפוגות של המשטח, על ידי חורץ של יהלום, ולאחר מכן אנחנו שואבים את כל האבק והלכלוך שהצטבר בתוך החריצים.

"לאחר מכן אנחנו ממלאים מחדש את החריצים על ידי דבק איכותי שמותאם במיוחד לשיש, מלטשים את כל המשטח כולו בעזרת אבן יהלום מיוחדת ואוטמים פעם נוספת את כל המשטח על ידי סילר. חשוב לדעת כי לכל סוג משטח צריך להתאים פעולה שונה, בהתאם לצורך ולתנאי השטח. למשל, עבור משטח הדורש ליטוש קשיח, יש צורך לעבוד עם מכונה מורכבת יותר, או אם מדובר בליטוש עדין יותר של כתמים שנוצרו על המשטח, נניח באזור המטבח, שם בדרך כלל מוצאים סימנים של שמן כתוצאה מטיגונים, צריך לעשות שימוש בחומר ומכונה אחרים".

ליטוש המאה. ליטוש המאה,
ליטוש המאה/ליטוש המאה

ליטוש של אבן

לצד השיש, אלו הם גם לוחות אבן טבעית שמאוד אהובים בבנייה חדשה מאחר והם מעניקים מראה קלאסי מפעם, אך מוסיפים נגיעות מודרניות חשובות. ניתן לעשות שימוש באבן לא רק עבור ריצוף שעליו אנו דורכים, אלא גם בכל הנוגע לחפוי של קירות, פנים וחוץ הבית, ריצוף בחדרי האמבטיה, וכמובן מדרגות.

"גם לאבן יש יתרונות רבים, אך באותה הנשימה היא נוטה לאבד מהמראה הרענן ומבריק שלה תוך מספר שנים. את הלכלוך, כתמים ושריטות שמצטברים על האבן ניתן לראות בקלות, ותאמין לי, ראיתי ושמעתי כבר מאלפי לקוחות, כיצד ניסו לעשות שימוש בחומרי הניקון השונים שנמכרים בסופרמרקטים, אבל אף אחד מהם לא עשה את העבודה כמו שצריך. הסיבה היא פשוטה, את האבן צריך ללטש, רק כך ניתן להרוויח מחדש את היופי וברק שלה", הסביר שלומי קזדו.

ליטוש המאה. ליטוש המאה,
ליטוש המאה/ליטוש המאה

הברקה קריסטלית

שאלתי את לגבי אחד השירותים שהם מעניקים, הברקה קריסטלית. עליה הוא סיפר לי: "בדרך כלל מי שזקוק להברקה קריסטלית הם בתים ודירות שעברו שיפוץ, על מנת לנקות ולהוריד את כל החומרים שנשארו דבוקים לאחר השיפוץ. חשוב לזכור, הפעולה הזו מתאימה למרצפות שהבסיס שלהן היא אבן טבעית, ולא מתאימה לאריחים כמו גרניט פורצלן או קרמיקה. בגלל שאנחנו עושים שימוש במכונת פוליש על רצפה יבשה, הניקיון נעשה בתנועה סיבובית מהירה ביחד עם צמר מגנזיום מיוחד שמחמם את המרצפות, תוך כדי ניקיום וקרצוף של הרצפה, לכן זה לא מתאים למשטחים העדינים יותר. על מנת לשמור על מראה האבן, שתהיה מבריקה, נוצצת ויפה, אני ממליץ לעשות את הפעולה הזו כל שנתיים לפחות".

לקוחות מספרים

חוות הדעת של לקוחות "ליטוש המאה" באתרי הביקורת השונים ברחבי אינטרנט לא משאירים מקום לספק. מי שחפץ בליטוש והברקה מקצועית ואמינה של המרצפות שלו חייב לפנות אליהם.
בין היתר, רעות ב. תושבת נתניה כתבה: "היו לי כתמים קשים על שיש מיוחד שקנינו לפני מספר שנים וזה פשוט הכניס אותי לדיכאון, כי כל חומר ניקוי ששפכתי על השיש וכל כמה שניסיתי לשפשף הכל בכוח, לא שינה את התמונה. חברה המליצה לי על השירות של "ליטוש המאה" ולאחר שהם טיפלו לי בבעיה בצורה מהירה ויעילה, חשבתי לעצמי כמה משוגעת הייתי, כאשר חשבתי שאוכל לעשות זאת לבד. אני ממליצה בחום לכל מי שרוצה לקבל מחדש את הברק למרצפות ולבית שלו".

גם ענבל א. מיהוד החמיאה: "חדר האמבטיה שלי בנוי מאבן טבעית, אבל לאורך השנים ההדים יצרו עובש ולכלוך על הקירות, ולא משנה כמה ניסיתי לאוורר את החדר או לנקות, שום דבר לא עזר. חיפשתי את הפתרון באינטרנט וראיתי את ההמלצות על "ליטוש המאה" אז חשבתי, למה לא. התברר שזו היתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי בחיים, הם עשו עבודה מקצועית וסיימו את העבודה תוך זמן קצר. עכשיו הכל נראה כמו חדש, כיף להסתכל מהצד וכמובן, להתקלח מחדש".

ליטוש המאה. ליטוש המאה,
ליטוש המאה/ליטוש המאה

תוכניות לעתיד

שאלתי את שלומי קזדו על תוכניות החברה לשנה הקרובה, הוא סיפר: "להמשיך לגדול, להגיע כל בית ברחבי הארץ ולעשות זאת בדיוק כפי שעשינו זאת לאורך השנים, בעזרת המלצות מפה לאוזן. הלקוחות שלנו הם אנשי השיווק הכי טובים שיש בשטח, אני שמח שלאורך השנים כבר הגענו לאלפי בתים ברחבי ישראל בזכותם, על זה אני רוצה להמשיך לשמור".

אם גם אתם מבקשים לרענן, לחדש, להבריק וללטש את הרצפות, קירות וחדרי מדרגות שלכם, צרו קשר עכשיו עם מי שיעשו עבורכם את העבודה המקצועית והאמינה ביותר, "ליטוש המאה".

לפרטים נוספים חייגו: 054-5216507

אתר

פייסבוק

בשיתוף ליטוש המאה
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully