וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלימון עשו לימונדה ואת התבלינים שמו בקופסא

בשיתוף Spicesis

4.2.2021 / 15:00

כל משפחה יודעת היום שהמטבח צריך לקבל תשומת לב עיצובית מיוחדת, אבל מה עם מה שקורה בתוכו? הכירו את Spicesis קופסאות לתבלינים, המוצר שישדרג לכם את המטבח ממבט קצת אחר

קופסאות לתבלינים. Spicesis,
קופסאות לתבלינים/Spicesis

בשנה האחרונה, כולנו הבנו כי בבתים רבים ברחבי הארץ, המטבח הוא האזור המרכזי ביותר. מדובר בחלל בו בני המשפחה מתקבצים בסוף היום ולעיתים גם במהלך היום, בשביל ליהנות מזמן איכות ביחד. המטבח הוא לא רק מקום שמבשלים בו, אלא הכל קורה שם: מהשיחות, החוויות, הדיונים המשפחתיים, הישיבה עם הילד בביצוע שיעורי הבית ועד המדפים הדקורטיבים, הארונות והמגירות בהם מונחים התבלינים שלנו וכדומה.

אותם תבלינים, שחלקם מונחים בחזית וחלקם מאוחסנים בתוך הארונות יכולים להיות תוספת מהממת ופרקטית למטבח הן בגלל הצבעוניות היפהפייה שלהם והן בגלל הסדר והאסתטיקה שהן מייצרות. הרבה מאד אנשים החליטו לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה: הם בחרו להיעזר בצנצנות ממותגות כדי שאפשר יהיה להבחין בתכולה בקלות.

צוות המערכת שלנו בחן לאחרונה את תחום המיתוג לכלי המטבח ומצא כי Spicesis" קופסאות לתבלינים" תעניק לכם את הפתרונות לכל הבעיות והדרישות שיש לכם בנושא. הרי צנצנות וקופסאות הן פריט שיש בכל בית ותמיד אנחנו מחפשים אחת או אחד כדי לשמור בהם תבלינים, מזון יבש או רוטב שהכנו. ברוב המקרים, הצנצנת היא אנמית בעיצובה, אך ניתן לשדרג את המראה שלה בעזרת מיתוג על גבי הזכוכית או הפלסטיק, הרי כולנו השקענו יותר מפעם אחת בסט מפנק של קפה, סוכר ותה והגענו לשלב שבא לנו להשקיע גם בצנצנות התבלינים והקטניות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קופסאות לתבלינים. Spicesis,
קופסאות לתבלינים/Spicesis

בבדיקה שערכנו מצאנו כי ככל שהצנצנת תהיה מעוצבת בצורה מושקעת ונוחה יותר, כך היא תהיה שימושית יותר. בחנו לעומק את הנושא הזה ברשת ומצאנו כי צמד האחיות, אריאלה ומיטל, הפכו מהר מאד את התחביב למקצוע. מדובר בעסק שנולד אחרי הסגר השני של הקורונה, השתיים יצאנו לחל''ת, וחיפשו להמציא את עצמן מחדש.

קופסאות לתבלינים. Spicesis,
קופסאות לתבלינים/Spicesis

"היינו בבית וחיפשנו תעסוקה". נזכרה אריאלה והמשיכה: "אנחנו אוהבות שתמיד הכל מסודר אסתטי וזהה, אבל לא מצאנו פתרון שייתן מענה אחיד וזול לתבלינים וקטניות מסוגים רבים ומגוונים. ברוב המקרים אנחנו מזמינים סט שתשעים אחוז מתוכו מיותר ואז עוד מגלים שחסרים דברים. מה עשיתי? החלטתי להכין לעצמי סט אחיד לתבלינים וקטניות ובאותה הזדמנות גם לפנק את קרוביי בסט דומה. הפידבקים שקיבלתי היו מצויינים מאד, בתור קטע ובאופן טבעי פרסמתי את זה בעמוד הפייסבוק שלי - זה התגלגל כמו כדור שלג, ההצלחה הייתה גדולה והתחלתי לקבל בקשות לסט דומה ממכריי וחבריי".

הסיפור של האחיות, ביחד עם הוריהן, מעורר השראה מאחר והעסק המשפחתי קלע לצורך הבסיסי של כל בית בישראל. הן הקימו לבדן אתר רשמי לעסק המצליח והן מוכרות דרכו את המוצרים הנפלאים שלהן - פשוט תחביב שהפך למקצוע וצבר עד כה למעלה מ 3500 עוקבים באינסטגרם תוך שלושה חודשים בלבד. עבור ההורים הפנסיונרים, העניין העניק להם תעסוקה רצינית מאד בתקופת הסגרים והקורונה הבלתי נגמרת. אריאלה אחראית על נושא העיצוב והלוגיסטיקה ומיטל אחראית על שירות הלקוחות והשיווק.

קופסאות לתבלינים. Spicesis,
קופסאות לתבלינים/Spicesis

כל אחת ואחד יכולים למצוא את עצמם גולשים באתר המושקע ובוחרים את העיצוב והצנצנת המועדפת עליהם תוך התאמה מדויקת לצורכם האישי. לאחיות יש רשימה של 8 דגמי מדבקות ו 120 סוגי תבלינים וקטניות לדגם. מה אפשר לאחסן במוצרים של Spicesis? פריטים מעולם הבישול והקונדיטוריה וגם חומרי גלם יבשים וקטניות כגון: פסטה, אבקת אפייה, קקאו, קינואה, אורז, קמח וכדומה.

קהל הלקוחות של Spicesis כולל את כל קשת האוכלוסיה, החל מדרישות למדבקות באנגלית, רוסית, ערבית, אנשים שלא מבשלים לעיתים קרובות, בשלנים מקצועיים שזה תחום העיסוק שלהם ועד ידוענים ומובילי דעת קהל ישראליים נהנים מהמותג. הסדר ש Spicesis מעניקה למטבח פשוט עושה לאנשים חשק לבשל.

"החלום שלנו הוא לשווק את זה גם לחו''ל בעתיד - אנחנו נשמח מאד להתפתח". סיכמו שתי האחיות.

קופסאות לתבלינים. Spicesis,
קופסאות לתבלינים/Spicesis

Spicesis משווקת את המוצרים במחירים סבירים ובמשלוחים לכל רחבי הארץ (מינימום הזמנה של 50 ₪), כאשר האתר מקבל את כל אמצעי התשלום וההזמנות מתבצעות אף דרך הוואטסאפ במידת הצורך.

להזמנות: 0528381199

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

מייל: spicesis4u@gmail.com

בשיתוף Spicesis
  • עוד באותו נושא:
  • כלי מטבח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully