וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדרים בבית חיים מחדש עם "טושה"

בשיתוף טושה

2.2.2021 / 15:35

הכירו את "טושה", עסק לעיצוב פנים המתמחה באריחי קיר מרופדים לחדרי ילדים וחדרי שינה, בבעלותן של קורין חרמון וגל פורמן, הן הגיעו לאולפן כדי לספר על העסק ושמו המקורי

טושה, אריחי קיר מרופדים לחדרי ילדים/אולפן הנבחרים

הכירו את קורין וגל, הן הכירו לפני שנה במשרד לעיצוב פנים, פוטרו לאחר ארבעה חודשים בעקבות הקורונה ולכן החליטו להקים את העסק.

איך אתן מתאימות את המוצר לחדר הילדים?

"אנחנו משתמשות בחומרים מאוד ידידותיים לחדרי ילדים. בד קטיפה שהוא מאוד נעים ומאוד קל לניקוי, דבר חשוב מאוד. אנחנו יודעות לכוון לסוג הבד המתאים ביותר עבור כל לקוח. כל האריחים מתבצעים בהתאמה אישית לכל לקוח על פי צורה, גודל, סגנון, צבע וכו'".

איך עובד תהליך ההזמנה בפועל?

"יש אפשרות לרכוש מוצרים מתוך קולקצייה מגוונת, ואפשר גם בהתאמה אישית: פונים דרך הרשתות החברתיות: אינסטגרם ופייסבוק, מעבירים מידות של הקיר ואנחנו מבצעות עבורו העמדה של המוצר ומספקות שירות ייעוץ אישי. אחר כך מעבירות אל הלקוח סקיצה של האריחים ולאחר אישורו מתחילות לייצר אותן. ניתן להדביק את האריחים באמצעות דבק סיליקון וניתן גם להזמין שירותי התקנה".

כפי שראיתם - ליצירתיות כזו וייחוד כזה קשה להישאר אדישים, אם אתם מעוניינים לעצב מחדש את חדר הילדים או חדר השינה - יש פיתרון מנצח ושמו "טושה".


0502023201

בשיתוף טושה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully