וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס אנגלית של ספיזי - לימוד אנגלית בתוך 42 יום

בשיתוף ספיזי

2.2.2021 / 13:50

אי אפשר להסתדר היום בעולם בלי לדעת אנגלית כמו שצריך. לכן, דניאל בנשי יצר שיטת לימוד ייחודית, שנולדה בעקבות חוויה מתסכלת שעבר. דניאל נמצא איתנו באולפן כדי לספר לנו על השיטה ומי שמצטרפת אליו היא דנה, מנטורית ומדריכה בשיטת ספיזי

ספיזי - לימוד אנגלית/אולפן הנבחרים

דניאל בנשי, יצר את שיטת לימוד האנגלית של ספיזי בעקבות חוויה מאוד מתסכלת שחווה בלימוד אנגלית. כשהגיע לקורס טיס, חשש נורא מהפן הלימודי ושם התברר לו שהייתה בעיה בצורה שבה לימדו אותו עד היום בבית הספר. לאחר הצבא, דניאל יצא לעבוד בהולנד בתחום המכירות ובזמן קצר הצליח להשלים פערים אדירים באנגלית באמצעות לימוד עצמי והבין שכדי להצליח בחיים הוא חייב ללמוד לדבר אנגלית שוטפת.

דניאל, מומחה בתחום ה NLP, פיצח שיטה שעוזרת גם לתלמידים המתקשים שבנינו ללמוד איך ללמוד בצורה טובה יותר ואיך לטפל במחסום המנטלי של לימוד אנגלית בעזרת הדרכות אינטרנטיות. דנה היא סטודנטית שנה ג' להוראת אנגלית והיא חלק מצוות המורים של ספיזי, האחראיים על הפן המקצועי של לימודי האנגלית. הקורס מתמקד בשיפור יכולות הבנה ודיבור של אנגלית ומביא את התלמיד עד לרמה שהוא יכול לנהל שיחה באנגלית שוטפת ובביטחון מלא.

דניאל, ספר לנו על השיטה של ספיזי ואיך היא עובדת:

שיטת הלימוד הייחודית של ספיזי זאת שיטה המבוססת על NLP ועל החדרת האנגלית ישירות לתת המודע שלנו ממש כמו שתינוק לומד לדבר.

אחד הדברים שהיו הכי חשובים לי כשפתחתי את השיטה זה שהשפה תוטמע בזיכרון לטווח הארוך זאת אומרת שגם אם תלמיד של ספיזי יטוס לחו"ל עוד 5 שנים, בזכות תהליך הלימוד העמוק שהוא עבר, הוא עדיין יזכור ויצליח לדבר אנגלית בצורה שוטפת וידע לנהל שיחה עם כל מי שירצה.
כמובן שזה לא קסם, כדי להגיע לרמת שליטה כזו חשוב לתרגל את האנגלית באופן יומיומי לפי השיטה של ספיזי, אנחנו מעניקים לתלמידים את סביבת התרגול הטובה והבטוחה ביותר לדיבור אנגלית.

התוצאות: רוב האנשים שמסיימים את הקורס הבסיסי של ספיזי, לא משנה באיזה רמה הם התחילו, מגיעים להבנה של לפחות 80% מהאנגלית היומיומית בסיום הקורס, וזה מוביל אותם לשלוט בשפה האנגלית בצורה טובה מאוד ולנהל דו שיח בצורה קולחת.

בניגוד לשיטת הלימוד ברוב הקורסים ובבתי הספר, המתמקדת בשינון מילים וחוקי דקדוק, בקורס לומדים להטמיע אוצר מילים בצורה נכונה ומלמדים את התלמידים בדיוק כמו תינוקות שלומדים לרכוש שפה, עם הטוויסט המתאים לאדם מבוגר כמובן.

מה הייחודיות שלכם בקורס?

"צורת הלימוד בקורס היא ייחודית - בשיטה של ספיזי משתדלים להעניק חוויה לימודית באמצעות קישור התוכן לחיים האישיים של התלמידים, כמו לדוגמא שימוש במוזיקה, משחקים וסרטוני וידאו מה שמעלה את המוטיבציה שלהם ללמידה והופך את התהליך לטבעי ומהנה יותר עבור התלמידים, מבחינת התלמידים שלנו, ללמוד אנגלית זה כיף! זו גם הסיבה שהקורס כולל ליווי שוטף בשיעורי ''לייב'' עם מנטורים שונים, וכמובן תרגולים רבים לאורך הקורס שמקבלים עליהם משוב מלא מצוות המנטורים של ספיזי".

אז אם עד היום התביישתם ברמת האנגלית שלכם ולא הייתם בטוחים שאפשר לשנות את המצב, כדאי שתדעו שיש פתרון נהדר. קורס אנגלית ייחודי של חברת ספיזי יעניק לכם את האפשרות ללמוד לדבר אנגלית ביעילות ומהירות.

החברה מעניקה הדרכה חינמית לקוראי וואלה:

למעבר לאתר החברה לחצו כאן

להדרכה במתנה לחץ כאן

בשיתוף ספיזי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully