וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו ללמוד מהמאסטר משה מורנו

בשיתוף משה מורנו

2.2.2021 / 12:30

הוא אלוף העולם בעיסויים ומתמחה באומנות זו. הכירו את משה מורנו, ששבר את שיא גינס לאחר שביצע עיסוי במשך 12 שעות ו-34 דקות. היום הוא איתנו באולפן לספר על כך ועוד

מאסטר משה מורנו/אולפן הנבחרים

הכירו את "מאסטר" משה מורנו - אלוף העולם באומנות העיסוי. משה הוא אלוף העולם בעיסויים ומתמחה באומנות העיסוי. שבר את שיא גינס בעיסוי לאחר שביצע עיסוי במשך 12 שעות ו-34 דקות. בנוסף ביצע עיסויים לאנשים הכי מפורסמים בארץ ובעולם.

משה, ספר לנו על המכללה?

"הקמתי את מכללת משה מורנו למקצועות המגע: המכללה המובילה בישראל ללימודי רפואה משלימה. המכללה מציעה מגוון של מגמות בתחום לימודי רפואה משלימה ועיסויים, המכשירות מטפלים בתחום הרפואה המשלימה: קורס בעיסוי מקצועי, רפואי, ספורטרפיה, כיסא שיאצו, דיקור מערבי ועיסוי תאילנדי".

במה המכללה מתמחה במיוחד?

"המכללה מתמחה בעיסויים, תרפיות המגע ורפואה משלימה. ניתן לבחור באחת המגמות או להתחיל בקורס אחד על מנת לבחון מתוך המגוון הרחב וללמוד את הקורסים לפי הצורך. בנוסף, המכללה מתמחה בשיטת לימוד מהירה וייחודית הנקראת 'קאטא תרפי', במסגרתה ניתן ללמוד בקלות ובמהירות. כבר לאחר 20-25 מפגשים ניתן להגיע לרמה גבוהה מאוד של מסאז'".

מרגישים תפוסים? רוצים ללמוד מקצוע חדש מהמאסטר? פנו למשה מורנו, אלוף העיסויים שילמד אתכם ביעילות מיירבית איך עושים זאת נכון.

בשיתוף משה מורנו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully