וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפאת השיניים של ד"ר סרור: דיוק ואסתטיקה ברמה גבוהה

בשיתוף ד"ר ווסים סרור

2.2.2021 / 12:10

שם המשחק כיום בעולם רפואת השיניים המודרנית הוא"minimally invasive dentistry" שפירושו רפואת שיניים זעיר פולשנית או במילים אחרות שמרנות: בין אם זה בטיפולים משמרים, שיקומיים, או כירורגיים

מרפאת השיניים של ד"ר ווסים סרור. ד"ר ווסים סרור,
מרפאת השיניים של ד"ר ווסים סרור/ד"ר ווסים סרור

צוות הנבחרים שלנו ניגש לבחון את נושא מרפאות השיניים המומלצות ומרפאת השיניים של ד"ר סרור נבחרה לאחת המוצלחות באיזור הצפון.

כל אחד מאיתנו לבטח עבר טיפול שיניים כלשהו במהלך חייו אבל חשוב לדעת כמה דברים לפני שבוחרים את המרפאה שתטפל בכם. כאשר אומרים שיקום שיניים מתכוונים לקשת רחבה של סוגי טיפולים יסודיים לשיניים שנפגעו, עד לקבלת מראה טבעי ופונקציה מירבית המתבטאת במדדים רבים של איכות חיים כמו דיבור, יכולת לעיסה, אסטתיקה וכו'. הטיפולים המשקמים הם מגוונים מאד: החל משיקומים בודדים על גבי שיניים ועד להוספת שתלים או חלופות אחרות של שיניים שלמות וכמובן גם הטמעת חלופות של מספר שיניים. עם זאת, יש לציין כי סוגי שיקום השיניים משתנים מאדם לאדם בתלות במקרה האינדיבידואלי ובמצב הסיסטמי הרפואי של אותו מטופל, ובהתחשב בהעדפותיו ולתקציב שהמטופל בחר להשקיע בטיפול.

מרפאת השיניים של ד"ר ווסים סרור. ד"ר ווסים סרור,
מרפאת השיניים של ד"ר ווסים סרור/ד"ר ווסים סרור

מרפאת השיניים של ד''ר סרור קיימת משנת 2006 בכפר עיילבון- מקום נחמד ושקט בגליל. המרפאה מנוהלת על ידי ד"ר ווסים סרור, אשר סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של האוניבירסיטה העברית והדסה. ד"ר ווסים עבר תכנית של תואר שני בבריאות הציבור באונ' חיפה, השתתף בתכנית ההתמחות ברפואת שיניים ציבורית בהדסה במשך 3 שנים ובעל וותק של כ 15 שנה, כך שמדובר ברופא שיניים מנוסה מאד.

מרפאת השיניים שלו מעניקה קשת רחבה של טיפולים שונים כגון: טיפולי חניכיים, הלבנות שיניים, טיפול משמר (סתימות, טיפולי שורש), טיפולים אורתודנטיים המבוצעים ע"י אורתודנט מנוסה, טיפול פרותטי (כתרים ע"ג שיניים ושתלים, תותבות, ושיקומים אסתטיים שכוללים כתרי חרסינה ללא מתכת וחזיתות) - אסתטי במיוחד המבוצע בדיוק רב ע"י הכנות ברורות ושמרניות, מידות ע"י סורק נפח תלת מימדי, ושיקומים המיוצרים ע"י חריטה. בנוסף, ד''ר ווסים סרור מבצע השתלות עם שיקום מיידי ומעניק ייעוץ ראשוני חינם לכל הלקוחות החדשים.

המרפאה של ד''ר סרור מצוידת במכשירים טכנולוגיים מהטובים והמתקדמים מסוגם, כך לדוגמא המידות נלקחות דרך סורק אינטרא- אוראלי, סורק תלת מימדי דמוי מצלמה שמוכנסת לפה וסורקת את השיניים והרקמות, ונותנת מידה דיגיטלית שאפשר להשתמש בה בדרכים רבות, אפשר להדפיס מידה זו מעבר לים בעזרת מדפסת תלת מימדית וכך לקבל מודל של המטופל ואז לבצע כל מניפולציה, אפשר לתכנן ולעצב שיקום מחרסינה ואז לחרוט אותו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צוות המרפאה של ד"ר ווסים סרור. ד"ר ווסים סרור,
צוות המרפאה של ד"ר ווסים סרור/ד"ר ווסים סרור

כמו כן ההשתלות נעשות בשיטה ממוחשבת (למקרים המתאימים). "אנו מתכננים את ההשתלה באופן תלת מימדי ומדוייק ולכן לא נדרשת כירורגיה נרחבת, ולכן זמן ההחלמה קצר ויש סיכוי לפחות זיהומים ונפיחויות, זה יותר נוח למטופל, רובם גם אינם נדרשים להפסיד ימי עבודה או לשכב בבית''. הסביר לנו ד''ר סרור והוסיף: "לאור העובדה שהכל מתוכנן מראש, תוך לקיחה בחשבון את מדדי העצם של המטופל מבחינת עובי, גובה, ומרחק ממבנים אנטומיים, זמן הביצוע הוא קצר מהרגיל''.

בנוסף, במרפאה קיים מכשור מתקדם להדמיה וצילומי רנטגן, צילומים פנורמיים מבוצעים במקום לנוחות המטופלים. כמו כן, יש במרפאה מכשיר לייזר, אשר בעזרתו מבוצעים טיפולים כירורגיים מסוימים, כמו טיפולי חניכיים, שחרור לשון קשורה, וחשיפת שתלים. היתרון של שימוש בלייזר בפרוצדורות אלו בא לידי ביטוי במניעת דימום, הפחתת זיהומים מקומיים, והיכולת לוותר על הסכין הכירורגית. במרפאה גם נעזרים במיקרוסקופ רפואי מהיצרן הגרמני הטוב בעולם "Kaps", בעזרתו מבוצעים הטיפולים אשר דורשים דיוק רב, כגון טיפולי שורש מורכבים וטיפולי שיניים באזור האסטטי. ולאלה החרדתיים שביננו, וגם לילדים, משתמשים במכשיר הרדמה ממוחשב, אשר נשלט ע"י רגלית, והוא מחליף את המראה המאיים של מזרק ההרדמה המוכר לנו ממרפאות שיניים.

הייחודיות של מרפאת ד''ר סרור באה לידי ביטוי לא רק במכשור אלא גם בעובדה כי כל מטופל זוכה לתכנית טיפול ייחודית ובהתאמה אישית, אשר נבנית ע"י מיטב הרופאים, כאשר טיפולי השיניים נעשים תוך הקפדה על איכות גבוהה ועמידה בכל דרישות משרד הבריאות. המטופלים של מרפאת ד''ר סרור נהנים משירות ברמה גבוהה, לאור העובדה כי אנשי הצוות מתייחסים לכל מטופל באופן אישי, מלווים אותו לכל אורך הדרך ומעניקים לו מגוון פתרונות שיקומיים.

צוות המרפאה כולל מספר רופאים מנוסים, כאשר גם אשתו של ווסים, ד''ר יארה סרור, גם היא בוגרת האוניבירסיטה העברית, עברה תוכנית התמחות מקיפה באנדודונטיה (טיפולי שורש) באוניברסיטת תל אביב. מה שהקנה לה יתרון בטיפולי שורש מסובכים, עם אנטומיה חריגה, טיפול בחבלות שיניים, ובחידושי טיפול שורש מאתגרים, וטיפולי כירורגיה של שורשים Endodontic Microsurgery EMS המבוצעים תחת מיקרוסקופ תוך שימוש בציוד מתקדם ומודרני.

ברצוננו לציין כי צוות המרפאה עבר הכשרה לטיפול ע"י גז צחוק- מתאים להתמודדות עם ילדים עם שיתוף פעולה נמוך ועם מטופלים חרדתיים, וגם הכשרה לטיפולים תחת סדציה עמוקה (באישור משרד הבריאות).

מרפאת השיניים של ד"ר ווסים סרור. ד"ר ווסים סרור,
מרפאת השיניים של ד"ר ווסים סרור/ד"ר ווסים סרור

הרופאים הנוספים במרפאה הם: ד''ר חולוד פאהום, רופאת ילדים עם ניסיון של שנים רבות וכרגע נמצאת בתוכנית התמחות ברפואת שיניים לילדים (פדודונטיה) בבית החולים גליל מערבי בנהריה. ד''ר סאמר אל-עומרי וד''ר מריאנה עוואד, ד''ר נאסר דלי עתיר הנסיון, שאחראי על תחום האורטודונטיה (יישור שיניים) וצמד השינניות החינניות, סאמח חאמד וחלא סרור.

התרשמנו כי כל הצוות הרפואי במרפאת של ד''ר סרור שם את הדגש על האיכויות האישיות - מדובר בצוות רפואי ישר שאינו עושה דברים מעבר למה שצריך לעשות עבור המטופל. אמרה לנו ד''ר יארה סרור והוסיפה: ''אנחנו מעניקים שירות מקצועי, יעיל ואיכותי - זאת המטרה שלנו. אני מאד אוהבת את המקצוע שלי ונהנית לעבוד במרפאה עם הצוות הנפלא שלנו".

חולמים לחזור ולחייך בפה מלא? מרפאת השיניים של ד''ר סרור היא הכתובת עבורכם מאחר והיא גם עובדת מול כל חברות הביטוח, כאשר עד גיל 18 הטיפול הוא בחינם לילדים, לחברי קופות החולים לאומית וכללית. אז אם אתם מחפשים מרפאת שיניים שתעניק לכם אווירה נעימה ומשפחתית - זה המקום הנבחר שלנו עבורכם.

טלפון: 04-6780678

כתובת: עיילבון

מייל: wysrour@yahoo.com

פייסבוק

בשיתוף ד"ר ווסים סרור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully