וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד עכשיו - צרו קשר עם ערן בר סוכנות לביטוח

בשיתוף ערן בר, סוכנות לביטוח

1.2.2021 / 17:53

בתקופה כזו של חוסר וודאות כדאי לכל אחד מאיתנו לרכוש ביטוח. הכירו את ערן בר, סוכן וותיק שנמצא איתנו באולפן כדי לספר על מה חשוב לתת דגש כאשר באים לחתום על חוזה לביטוח

ערן בר, סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

הכירו את ערן בר, סוכן ביטוח. ערן נמצא בענף משנת 1993, עבד בחברת ביטוח שלוש שנים ולאחר מכן פתח את הסוכנות. הוא חתם מורשה בביטוח חיים C.L.U (ישראל) וחבר מועדון MDRT העולמי, מורשה מטעם המפקח על הביטוח ובעל רשיון לתווך בעסקי ביטוח החל מ- 1993. בנוסף לכך הוא מכהן כחבר הוועדה ליחסי ציבור בלשכת סוכני הביטוח בישראל.

ערן, מהו הערך המוסף של סוכן הביטוח אל מול התקשרות ישריה לחברת ביטוח גדולה?

"סוכן ביטוח מעניק יחס אישי ומשרת את האינטרסים של הלקוחות שלו - מכוון אותם כל הדרך אל הצלחה בתביעה, ואילו מוקדן של חברת ביטוח דואג קודם כל לבונוסים שלו. הייחודיות שלנו היא במעטפת הרחבה שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו באמצעות התמחות בנישות רבות בתוך ענף הביטוח ובשקט הנפשי שאנחנו יודעים להעניק לכל לקוח".

איזה שירות אתם מעניקים ללקוחות?

"אנחנו משמשים כ"וואן סטופ שופ" עבור הלקוחות. בעבר התמחנו בתחום הפנסיונים ובעשור האחרון הרחבנו את הפעילות בכל הביטוחים הכלליים. בנוסף אנחנו מעניקים שירות למגוון רחב מאוד של לקוחות - החל משכירים עם משכורת ממוצעת ועד לאנשי עסקים בעלי מעמד גבוה מאוד. יתרה מזאת, אנחנו מתמחים גם בביטוח קבלנים: מעניקים פתרון גמיש לכל פרויקט קבלני בהתאם לסיכונים המאפיינים את הפרויקט. הגנה לרכוש וציוד, לעובדים, ולנזקי צד ג'.

תמיד כדאי לפנות לאיש מקצוע ששוחה כמו דג בים בתחומו. כזה הוא בדיוק ערן בר, סוכן ביטוח משכמו ומעלה.

בשיתוף ערן בר, סוכנות לביטוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully