וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיש אדיר - האומנות שבאבן, כי איכות באה לפני כמות

בשיתוף שיש אדיר

1.2.2021 / 15:48

החברה הצעירה והדינמית 'שיש אדיר', מנוהלת על ידי קובי ודקלה, זוג שהוא צוות מבחינה מקצועית ואישית. יחד הם יוצרים משטחי שיש איכותיים למטבחים, חדרי אמבטיה, חיפויי קיר, סנטריה ועוד. החברה גם מתמחה בעבודת חומרי גלם ייחודיים כדוגמת קוריאן וגרניט טבעי

שיש. שיש אדיר,
שיש/שיש אדיר

שיש - אבן טבעי, אלגנטית, מיוחדת ומקורית

השיש הוא אחד מחומרי האבן הטבעיים והאלגנטיים שמציע הטבע, בין אם מדובר במשטח למטבח, חיפוי קיר, ריצוף דקורטיבי, משטחי אמבטיה ועוד. השיש מייצג יופי טהור, שיכול להשתלב במגוון חללים, גם בזכות צבעיו המשתנים. מכיוון שמדובר באבן טבעית שמקורה בטבע, כל לוח הוא ייחודי - אפילו לוחות שמגיעים מאותה מחצבה. בזכות סגולותיו הרבות והמגוונות, השיש יכול לקשט כל חדר בבית, בצורה אלגנטית ופרקטית בו זמנית. תחזוקה נכונה של השיש יכולה גם לשמור על מראהו ואיכותו לאורך שנים רבות, ואף להפוך אותו לאל-זמני.

עיבוד השיש הוא בבחינת יצירת אומנות המתכתבת עם סגנון העיצוב של החלל, ועם הצרכים של בני הבית. מסיבה זו ועוד, חשוב לבחור בחברה שתוכל לתת מענה איכותי ומקצועי, מרגע קבלת המשטח ועד להתקנתו בבית הלקוח. חברת 'שיש אדיר' המתמחה במגוון רחב של עבודות שיש, היא חברת בוטיק מקצועית, המקפידה על הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בתחום, תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת.

שיש. שיש אדיר,
שיש/שיש אדיר

'שיש אדיר' - עיבוד משטחי שיש עם התמחות בפורצלן , קוריאן ואבן טבעית

חברת הבוטיק הייחודית, שהוקמה בשנת 2014, עובדת עם החומרים הכי חדישים, כולל גרניט פורצלן, אוניקס, קוריאן, קורץ ואבן גרניט טבעית - מחצב שנמצא באדמה. עיבודו יוצר משטח ייחודי שאין שני לו.

המשטחים נרכשים כלוחות שלמים, אותם מעבדים על פי המידות הרצויות ולפי דרישות העיצוב המתוכנן, כולל פתח לכיור או לגז, גימור מסוים, דקורציה מיוחדת ועוד. דקלה מסבירה איך זה עובד: "בדרך כלל האדריכל, המעצב או הלקוח, מציגים לנו תוכנית, על בסיסה אנחנו מגישים הצעת מחיר. השלב הבא הוא מדידה ממוחשבת בבית הלקוח, שעוברת למכונת CNC לחיתוך יהלום במים, כדי להגיע לתוצאה המושלמת ביותר. מדובר על מכונה תוצרת איטליה, מהמתקדמות והחדישות בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

כל היתרונות של חברת בוטיק, משפחתית ואיכותית

בניגוד לחברות הגדולות, שמעניקות שירות על ידי מגוון רחב של נציגים ובעלי מקצוע, כאן תזכו ליחס אישי וליווי צמוד מהרגע הראשון, ועד שתשתו בכיף כוס קפה על המשטח החדש, או שתצחצחו שיניים מול המראה בחדר האמבטיה המעוצב. "אנחנו מקפידים לשמור על איכות השירות ועל עבודה, שכוללת עיבוד כמות קטנה של משטחים. קובי ואני בעלי הבית, שמלווים את הלקוח וגם מתקינים את המוצר הסופי בביתו" מסבירה דקלה. "לא מדובר כאן בחברה גדולה, בה בכל פעם מדבר הלקוח עם נציג אחר או פוגש איש מקצוע שלא ראה קודם".

קובי מתייחס לאיכות העבודה, אותה הם מבצעים: "דקלה נמצאת בענף הנגרות משנת 96, ויש לה רזומה עשיר וניסיון שבהחלט עוזרים לתהליך העבודה. גם לי יש ניסיון של כ-16 שנה בענף, המאפשר לי ליצור עבודות מדויקות, כולל מתן תשומת לב לפרטים, כולל הגימורים והפינישים הקטנים. אנחנו גם משתמשים במכשירים ובחומרי הגלם הטובים ביותר, החל מהמכונות, המסור, הדבקים וכל מה שמאפשר יצירת מוצר מוגמר ברמה הכי גבוהה שיש".

שיש. שיש אדיר,
שיש/שיש אדיר

לקוחות מספרים...

אין הנחתום מעיד על עיסתו, במיוחד כשמדובר בזוג צנוע כמו דקלה וקובי. לכן החלטתי לתעד כמה מתגובות הלקוחות, בהן נתקלתי בעמוד האינסטגרם של החברה. כולן מעידות על שביעות רצון וכמה העבודה מדוקדקת ואיכותית:

"תודה רבה! אני מרגיש כמו בבית מלון! תודה לך ולקובי ?".

"תודה רבה על הכל ובמיוחד על השירות והעבודה המקצועית עם הגימורים הכי מושלמים וירידה לפרטים הקטנים, פשוט תודה, לא כל יום פוגשים בעל מקצוע כמוך".

"אין לי מילים להודות לכם. חווית הרכישה, התיאום העיבוד וההתקנה היו מעבר לכל הציפיות, ועוד בתקופה הזאת, שהכל מתבצע בשלט רחוק. אתם עושים שם טוב לבעלי המקצוע בתחומכם, החל מהסבלנות והחיוך, דרך המקצועיות וההבנה המדויקת של צרכי הלקוח והתאמת הפתרון הטכני המושלם, ועד למחיר ההוגן".

איך הכל התחיל...

הבסיס לחברה מקצועית וטובה הוא במקרה הזה המייסדים והבעלים, הזוג דקלה (45) וקובי (47), הורים לשני ילדים, שמנהלים יחד עסק בוטיק משפחתי, המאפשר יחס אישי לכל לקוח, מתחילת התהליך ועד ליצירת המוצר המוגמר. איכות העבודה, השירות הנהדר וההרגשה שכל לקוח יחיד ומיוחד, הופכת אותם לאלטרנטיבה הטובה ביותר, לכל מי שרוכש דירה מקבלן, נכס יד שנייה או עתיד לשפץ חלק מביתו או את כולו.

רגע לפני סיום, שאלנו אותם, כיצד הם מצליחים לנהל עסק משגשג וזוגיות נהדרת. "קודם כל חשוב לי להגיד, שהייתי מתחתן עם דקלה עוד 4 פעמים אם הייתי צריך. דקלה ואני מכבדים כל אחד את המקצועיות של השני, מקפידים לא להפריע ולתת לצד השני את המקום שלו" עונה קובי. דקלה הוסיפה גם את הצד שלה: "השילוב של שנינו, הוא הערך המוסף של החברה. אנחנו יחד 30 שנה, מגיל 17 (שלי). לפני שהתחלנו לעבוד יחד היו שאמרו שהדבר יכול לפגוע בזוגיות ובבית. מבחינתי החיבור בעבודה עשה את ההפך. אז נכון שיש קשיים ומכשולים ויחד עם זאת, האהבה העצומה שלנו עוזרת לנו להתמודד יחד, לטוב ולרע. גם הילדים שלנו (חייל ונער בן 15), לוקחים חלק ויודעים את העבודה".

מקצועיות בלתי מתפשרת, יחס אישי וליווי צמוד - הופכים את החברה להמלצה חמה שלנו

"חשוב לנו גם להבין את הצרכים והרצונות של הלקוח, ולהעניק יחס אישי וליווי צמוד, מרגע תיאום הפגישה ועד שאנו מתקינים את המוצר בביתו. אני מקפיד לבדוק תמיד מה מתאים ללקוח, דבר שלא תמיד עולה עם מה שהוא צריך" מסביר קובי. "קחי לדוגמה את טרנד הפורצלן שהפך ללהיט". חשוב לי שיבינו שמדובר בחלק הכי פעיל בבית, עליו דופקים שניצלים, מזיזים סירים וחותכים ירקות, ולכן זה לא מתאים לכל משפחה.

"אחד הדברים הכי חשובים בעבודה בתחום הוא עמידה בזמנים. גם אם תכין את המוצר היפה ביותר, ברגע שאיחרת בכמה ימים או יותר ובלקוח מחכה, החוויה תיפגע" הוא מסכם.

חברת שיש אדיר, מתמחה במגוון רחב של עבודות שיש תוך הקפדה על הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בתחום, תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, במטרה לספק את המוצרים הטובים ביותר, במהירות ובמקצועיות. במפעל שמים דגש על איכות הסביבה ועל בטיחות סביבת העבודה.

שיש אדיר

אמינות ⭐מצוינות ⭐מקצועיות

אתר החברה

טלפונים: 04-8200366 ; 053-6066777

כתובת: הנס מולר 37 אזה"ת קרית ביאליק

כתובת מייל: adirmarble@gmail.com

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

*** אזורי שירות: אזור המרכז ועד קריית שמונה בצפון, במקרים מיוחדים גם מעבר לכך.

בשיתוף שיש אדיר
  • עוד באותו נושא:
  • שיש
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully