וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה חדשה שתוביל אתכם למשכנתא בטוחה ויציבה

בשיתוף עמית נוריאני

1.2.2021 / 15:40

יועץ משכנתאות מקצועי יוכל לסייע לכם לתכנן את המשכנתא, כך שתתאים ליכולות הפיננסיות שלכם. כדי להבין מהן הנקודות העיקריות שחייבים לעבור בדרך ליצירת משכנתא בטוחה ויציבה, ישבנו לשוחח עם עמית נוריאני, יועץ משכנתאות

עמית נוריאני, יועץ פיננסי/אולפן הנבחרים

בעת כזו של חוסר וודאות כלכלית, רצוי לכל אחד מאיתנו להתייעץ עם יועץ בכיר לעניינים פיננסיים. כזה הוא בדיוק עמית נוריאני. צפו בראיון עימו.

שאלנו את עמית, מה הערך המוסף של יועץ משכנתאות ביחס ליועץ של הבנק:

"היועץ הבנקאי חושב על טובת הבנק בעוד היועץ הפרטי חושב אך ורק על טובתו של הלקוח, יועץ משכנתאות מעניק ליווי מקצועי לאורך כל שלבי המשכנתא".

האם זו תקופה טובה לקחת משכנתא?

"התקופה הנוכחית היא תקופה נהדרת לקחת בה משכנתא, זוהי שנה של חוסר ודאות ולכן כדאי לנצל את סביבת הריבית המאוד נמוכה לפני שהריבית תעלה בעקבות התאוששות המשק מהמשבר".

מה לגבי החוק החדש של בנק ישראל?

"תקנת ביטול הגבלת לקיחת הפריים במשכנתא משליש והרחבתה לשני שליש: התקנה הזו אמורה להוזיל משמעותית את העלויות של המשכנתא אך לתקנה הזו יש יתרונות וחסרונות: זה אמנם זול כיום עם ריבית נמוכה אך לאורך זמן זה חושף את הלקוחות לסיכונים עתידיים".

אתה מבקש לנפץ סטיגמה בקרב הציבור:

"כן, אני מבקש לנפץ סטיגמה שרווחת בציבור בנוגע לעיסוק בריביות במשכנתא - מדובר באחיזת עיניים שנעשית ללקוחות על ידי הבנקים. הבנקים מציעים ללקוחות ריביות נמוכות כביכול על מנת לגרום ללקוחות לחשוב שמדובר במשכנתא טובה - אך האמת היא שככל שהריבית נמוכה יותר ככה המסלול מסוכן יותר עבור הלקוח כיוון שסביר מאוד להניח שבמסלול עם ריבית נמוכה נחזיר יותר כסף במצטבר בסופו של דבר".

אז אם הייתם רוצים לדעת כיצד ניתן להגיע למשכנתא יציבה ובטוחה שתספק לכם שקט כלכלי לאורך זמן, זה הזמן לפנות אל עמית נוריאני שילווה אתכם כל הדרך אל היעד. צרו קשר עוד היום.

בשיתוף עמית נוריאני
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully