וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טל שחר מלכה, תתחילו לישון לילה מלא

בשיתוף טל שחר מלכה

1.2.2021 / 14:52

מחקרים רבים מצביעים על כך שהשנים הראשונות בחיי התינוק הן המשמעותיות ביותר עבורו על מנת להוביל להתפתחות תקינה. הכירו את טל שחר מלכה, מלווה התפתחותית ויועצת שינה המסייעת להורים רבים להתגבר על האתגרים שניצבים בפניהם בשנים הראשונים לאחר הלידה

טל שחר מלכה, יועצת שינה ומלווה התפתחותית/אולפן הנבחרים

טל שחר מלכה, מלווה התפתחותית ויועצת שינה, בעלת סדנאות להורים בשם "לגדול יד ביד". המפגשים האלו מעשירים את "ארגז הכלים" של ההורה ומעניקות לו ידע, תמיכה וכלים להתמודדות עם גידול הילד, מה שמאפשר להורה לחוות הורות רגועה ובטוחה יותר מהרגע הראשון.
ייחודה של השיטה הוא בחיבור בין ההיבטים המוטוריים, ההתנהגותיים, הקוגניטיביים והרגשיים.

שאלנו את טל, איזה שירותים היא מציעה להורים הטריים:

"אני מדריכת התפתחות תינוקות ויועצת שינה. אני עוסקת בהתפתחות הסנסו מוטורית בגילאי לידה עד 3 שנים. מעבר לסדנאות, אני מעבירה מפגשים פרטניים להורים שלילדם יש עיכוב התפתחותי כלשהו.
בנוסף, אני יועצת ישנה ואני מעבירה מפגשי ייעוץ אישיים וכן ליווי בתהליכי שינה, ארוכי טווח.

ספרי לנו על שיטת "צעד ראשון"?

"שיטת 'צעד ראשון' מקנה להורים כלים המאפשרים להם ליצור סביבה התפתחותית מתאימה ומעשירה במסגרת תנאי החיים המודרניים, כך שהתינוק יתפתח בצורה המיטבית ויממש את מלוא הפוטנציאל שלו בהווה ובעתיד, כילד וכאדם בוגר. חלק חשוב לא פחות במפגשים אלו הינו המסגרת הקבוצתית, המאפשרת הכרות עם הורים וילדים בגילאים דומים וכן שיתוף של האחד את השני בחוויות היום יומיות המספק תמיכה רגשית וחברתית ומסייע בהתמודדויות החדשות עם הקטנטנים."

לילדים שלנו מגיע את הטובה ביותר. באמצעות סדנאות "לגדול יד ביד" של טל שחר מלכה, תוכלו לקבל את כל הכלים שיסייעו לכם להתמודד עם כל האתגרים שלאחר הלידה.

הסדנאות מתקיימות בבאר יעקב ובחולון והמפגשים הפרטניים בבית הלקוח.

בשיתוף טל שחר מלכה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully