וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר חובות בעזרת חברת אובליגור

בשיתוף אובליגור

1.2.2021 / 14:17

הכירו את דני ליבנה, הבעלים של חברת הפיננסים ''אובליגור'', המציעה ניהול פיננסי חכם - ליווי מקצועי עד לסיום החובות ויציאה מהמשבר הכלכלי

אובליגור, פתרונות מקצועיים לבעיית החובות/אולפן הנבחרים

חברת אובליגור, מציעה לחייבים ליווי מקצועי בדרך לפתור בעיות של חובות באופן מקצוע, שקול וחכם, לצד הדרכה להתנהלות נבונה בתחום הפיננסי. כל לקוח ניתן מקבל אצנו ייעוץ פיננסי מקצועי מקיף ביותר. אנו גאים לקחת חלק בתהליך השיקום הכלכלי של כל מי שהסתבך בחובו, בין אם מדובר באדם פרטי, עצמאי או שכיר, או בעסקים.

הצוות המקצועי שלנו מונה 15 איש, מורכב מכלכלנים, בנקאים לשעבר, יועצי מס ורואי חשבון, כך שלכל לקוח ניתן ייעוץ פיננסי מקצועי מקיף ביותר. חברת אובליגור גאה לקחת חלק בתהליך השיקום הכלכלי של כל אדם שהסתבך בבעיות כלכליות.

מקרה שטופל והסתיים בהצלחה יתרה

נשתף איתכם את סיפורו של לקוח שאנו מלווים בימים אלו. מדובר בספר מבת ים שהיה שכיר שנים רבות והחליט לצאת לדרך עצמאית. לפני משבר הקורונה, פתח מספרה והסתבך עם חובות בסדר גודל של 400,000. תחילה כשפתח את העסק הדברים התנהלו בסדר, אך עם החלת הסגרים, נאלץ לסגור את העסק ונקלע לחובות בעקבות זאת.

מה שעשינו במקרה הזה, לקחנו את הבית שלו שהיה כבר ממושכן, והגדלנו את הלוואת המשכנתא שלו ב200,000 ₪. ניהלנו משא ומתן עם הנושים והפחתנו את סך החובות סגרנו ב-200,000 אותם הוא העמיס על הלוואה המשכנתא, ובהחזר חודשי נמוך שסוכם הוא הצליח לשלם את החוב עד לפירעון מלא לפני שהוצאה לפועל היו מגיעים אליו. הגדלת המשכנתא וגיוס כסף שהלקוח לא הצליח לעשות לבד. גיוס משכנתא מסובכת המסורב משכנתא בבנק, שבזכות הקשרים שלנו הצלחנו לגייס לו את הכסף על שהוא מסורב בבנק. ובמקביל הפחתנו ב-50% את סך החובות.

חשוב לזכור כי התקופה הקרובה מאתגרת מאוד לא רק לעצמאיים גם לשכירים. אף שעכשיו מצליחים להסתדר ולהתגלגל במסגרת החל"ת והמענקים הכספי שניתן להם מהמדינה. גם עצמאים שנכנסו להשקעות לקחו הלוואות וכן הלאה, ובסופו של דבר הגיעו למצב שאין באפשרותם להרוויח כסך ולהחזיר את הכספים.

כרגע המשק במצב של קיפאון, הבנקים לא לוחצים, הוצאה לפועל לא לוחצים על אנשים, אבל הדברים מבעבעים מתחת לפני הקרקע, ולאחר שהמשבר יסתיים הציבור ייאלץ לשלם ולהתמודד עם ההשלכות. כאמור יגיע הרגע שהתקופה הזו תסתיים, ואנשים יצטרכו להתמודד עם החובות הכלכליות שלהם.

ההמלצה שלנו לכל מי שנמצא בסיטואציה כזו או דומה, היא לא רק להחזיק את הראש מעל המים, להסתדר ולהתגלגל עם המענקים מהמדינה, אלא לחשוב כמה צעדים קדימה, להגדיל ראש ולהגיע לקבל ייעוץ והכוונה מגורם מקצועי כיצד לפתור בעיות קיימות יחד עם בעיות חדשות שקיימות אם נוצרו, איך נכון להתנהל עם כספים במצב הנוכחי וקדימה, וכמובן, להתארגן לקראת ההמשך. בדיוק כפי שעשה אותו לקוח שהגיע אלינו על מנת לצלוח את האתגר, בעל המספרה.

נחזור לאותו לקוח - הספר. במקביל לכך שהפחתנו את סך חובותיו, השגנו הלוואת משכנתא שהייתה מאוד חשובה במקרה שלו, והוא עצמו לא הצליח לקבל לפני שהגיע אלינו, הכנו תכנית זמנית של עבודה מהבית.

הלקוח סידר בבית מקום נוח לעבוד בו, דבר שהצריך ממנו השקעה מינימאלית אך הייתה חשובה והכרחית, וכמובן נכללה בתוכנית שבנינו. בימים אלו הוא עובד מהבית ללא עובדים, ומבלי לשלם שכירות וחשבונות על מקום נוסף. הוא עובד ומרוויח, זה העיקר, מפרנס את משפחתו בכבוד.
נכון שאין כרגע שפע, ונכון שזו לא מטרתו של הלקוח והוא רוצה להתפתח, להתקדם למקום משלו ולהרוויח יפה מהעסק, אבל כל דבר בזמנו. לפני שמתרחבים ומתפתחים הכרחי להתייצב. בשלב מאוחר יותר, לאחר שיתייצב, נהיה לצדו ונעזור לו להתקדם בצורה טובה אחראית לעבר מטרותיו העתידיות , עד שיגיע אליהן אותן.

חברת אובליגור עוסקת בייעוץ פיננסי מעל 24 שנה, ויודעים לספק פתרונות מעטפת לאנשים שנקלעו לחובות. יודעים כיצד להשיג 'תספורות' לאנשים פרטיים כמו ללקוחות גדולים, יודעים לתת אפשרות לאנשים שיש להם חובות גדולים לחיות בכבוד, ללא עיקולים, בלי שיידפקו להם בדלת, למרות החוב. וכחלק מהעבודה שלנו, אנו יודעים כיצד לקבל הלוואות שמקבלים סירוב מהבנקים המסחריים או מבנקים של משכנתאות. אנחנו עובדים אך ורק עם מוסדות פיננסיים מוכרים, חברות ביטוח בנקים, מוסדות פיננסיים מוכרים וכן הלאה.

ההלוואות שאנו משיגים אינן לטובת נסיעה לחופשה, אלא לפתור את בעיות העבר במחיר זול, ואולי להשקיע סכומים מסוימים על מנת לבסס את העתיד.

הסדר חובות עם הבנק ונושים שונים

כאשר המטרה היא הסדר חובות עם הבנק, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוות מקצועי המתמחה בנישות שונות בתחומי הבנקאות, הכלכלה והפיננסים.
המומחיות שלנו בחברת אובליגור, היא בהתמודדות מול המערכת הבנקאית והגורמים הנכונים בה, לטובת הטיפול במקרה שלכם.

אנו מכירים היטב את המחלקות במערכת הבנקאית, את גישת המערכת ואת כל שלבי הצעדים הננקטים מצד הבנקים או מצד נושים אחרים, בעניין חייבים וחובות.

במסגרת עבודתנו נדאג לחזק את טיעונכם מול הגורם הרלוונטי, ובמקביל להציג את כל האפשרויות העומדות בפניכם, תוך הבהרה מה הם הסיכויים לעומת הסיכונים בכל אחת מהאפשרויות.
חשוב להדגיש כי חברת אובליגור מעניקה לכל לקוח שירות מסור ומקצועי, בשקיפות מוחלטת, ויושרה ללא דופי.

ניהול משא ומתן להשגת הסדר

במסגרת העבודה נפעל להיטיב את תנאי החוב של החייב מול הנושה/נושים. טובת הלקוח בלבד, ניצבת לנגד עינינו לאורך כל שלבי התהליך.

אנו ננקוט בפעולות ובצעדים לטובת השגת הסדר חובות בתנאים הטובים והנוחים ביותר בהתאם למצבכם, במסגרת ניהול משא ומתן מול הבנק / מול נושים. אנו נפעל למען הגמשת תנאי התשלום והפחתה ניכרת ככל שאפשר בגובה החובות שלכם.

בשיתוף אובליגור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully