וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק עם הום פלוס תמצאו דירה בתל אביב

בשיתוף הום פלוס

1.2.2021 / 13:53

בשנים האחרונות שוק הנדל''ן בישראל נמצא בנסיקה מתמדת. על מנת ללמוד על הענף בתקופה הנוכחית הזמנו לאולפן את רונן לוי, מנכ''ל סוכנות ''הום פלוס'', המתמחה בשיווק דירות באזור תל אביב

הום פלוס, תיווך ושיווק נדל"ן בתל אביב/אולפן הנבחרים

למצוא דירה טובה בתל אביב זה לא עניין של מה בכך. מי שינסה לבוא לעזרתנו הוא רונן לוי, מנכ"ל סוכנות הנדל"ן "הום פלוס".

שאלנו את רונן, איזה שירותים הוא מציע לקהל לקוחותיו:

"אנחנו מציעים שלושה דברים עיקריים - הראשון: קנייה ומכירה של נכסים מיד שנייה. דבר שני הוא שיווק של פרויקטים חדשים, והדבר השלישי הוא פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38 ביוזמת העיריות".

האם שוק הנדל"ן בתל אביב בפרט ובארץ בכלל נפגע כתוצאה ממשבר הקורונה?

"בתל אביב אין ירידת מחיר, אנחנו רואים דווקא עליית מחיר קלה. זאת מפני שבעלי הדירות בתל אביב לא סוחבים איתם משכנתאות כבדות, ולכן לא נפגעו כלכלית כמו הרבה משפחות בישראל. מי שאינו חייב הרבה כסף במשכנתא איננו בלחץ למכור ומכאן נובעת עליית המחירים הקלה בעיר".

מה הערך המוסף של יועץ נדל"ן?

"כפי שמגישים דו"ח למס הכנסה באמצעות רואה חשבון, כך גם רצוי להשתמש בשירות של מתווך כדי למכור דירה, במיוחד שמדובר במכירה הכי יקרה שאדם עושה בחייו. מניסיוני אני רואה כי המחירים שמתווך יכול למכור נכס הם גבוהים יותר מאשר אדם פרטי מנסה למכור את הנכס שלו".

נראה כי גם בתקופת הקורונה, ענף הנדל''ן ממשיך לצבור תאוצה. על מנת לבצע את העסקה המשתלמת ביותר, פנו אל חברת ''הום פלוס'' ותזכו לליווי מקצועי עד להשלמתה.

בשיתוף הום פלוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully