וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורחים הגיעו? פתחו להם שולחן קונסולה

בשיתוף DUPEN

1.2.2021 / 12:29

שולחן אוכל הוא פריט שתופס מקום רב במרחב, אך מנוצל במלואו רק במקרים בהם מגיעים אורחים. מספרד מגיע פיתרון נוח ואסתטי במיוחד לבעייה

שולחן קונסולה במצב סגור. DISEMOBEL, ספרד,
שולחן קונסולה במצב סגור/DISEMOBEL, ספרד

פעמים רבות פינת האוכל מעמידה אותנו בפני בעיה - אין מספיק מקום בשבילה במרחב. בין אם מדובר בבית קטן וצנוע ובין אם בית גדול ורחב, שולחן האוכל תופס מקום רב בחלל הבית וברוב המקרים הוא מנוצל לעיתים רחוקות מאוד, בעיקר כשאורחים מגיעים. מערכת "הנבחרים" שלנו יצאה לחפש עבורכם את הפתרון לניצול יעיל של המרחב לצד תשובה עיצובית ומטריפה, ומצאנו את הפתרון האולטימטיבי לכולם - שולחן קונסולה איכותי ומעוצב לבחירתכם, שנפתח לשולחן אוכל רחב ומרשים שהאורחים לא יפסיקו להתפעל ממנו.

הפתרון המושלם - גם פונקציונלי וגם יפה

שולחן קונסולה נפתח, מבית DISEMOBEL, המתמחה בייצור ריהוט משלים בסגנון קלאסי ומודרני, וידועה בחומרי הייצור האיכותיים והמוקפדים שלה, שנוצרים עבור עיצוב נקי ופונקציונלי כאחד. השולחן מיובא כל הדרך מספרד הצבעונית, ומיוצר במיוחד כפתרון למצוקת הדירות הקטנות שבאירופה - שולחן פרקטי מחד, המעוצב בסטייל הספרדי עם המוניטין הידוע מאידך. המוצר המהפכני יכול לשמש במגוון רחב של פתרונות - כשולחן שני המוצב כרהיט עיצובי בכניסה או בחלל ריק אחר בבית, כשולחן עבודה במיוחד בימים אלו של עבודה מהבית, וכמובן כשולחן אירוח נוח ורחב לאורחים שיגיעו.

שולחן הקונסולה מגיע במידות סטנדרטיות של 100 ס"מ רוחב, 75 ס"מ גובה, כאשר במצבו הסגור המוצר צר מאוד ותופס מקום מינימלי ביותר של 40 ס"מ אורך, ובמצבו הפתוח הוא מגיע לאורך של עד 2.90 מטר. שולחן הקונסולה הנפתח מגיע עם אפשרות ל-5 מצבי הגדלה, רוחבה של כל הגדלה הוא 50 ס"מ. אותן ניתן להרכיב לפי הצורך והסיטואציה, כך שבפתיחה מלאה, ניתן ליישב סביב השולחן בין 12 ל-14 סועדים מרוצים ורעבים.

אחד היתרונות הבולטים הוא שכל ההגדלות מאוחסנות בגב הקונסולה, ואין צורך לחפש פתרון אחסון להגדלות. לאחר שממקמים את השולחן קונסולה בחלל החדר, ניתן לתלות מראה או תמונה מעל ולקבל פינה מעוצבת ויפה. גם וגם כבר אמרנו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שולחן קונסולה עם מראה לכניסה. DISEMOBEL, ספרד,
שולחן קונסולה עם מראה לכניסה/DISEMOBEL, ספרד

מתאימים לך בעיצוב ולא מתפשרים על איכות

שולחן קונסולה נפתח או בשמו הנוסף קונסולה נפתחת לשולחן מיובא במגוון גדלים וצבעים, וניתן להזמנה בהתאמה אישית, ליצירת הרמוניה מושלמת עם החלל ועיצוב הבית. השולחן יכול להגיע גם בפתיחה של עד 2.40 מטרים, ו/או ברוחב של 90 ס"מ. ניתן להזמין בגימור פורניר עץ טבעי או בגימור אפוקסי מתוך קשת רחבה של כ-45 צבעים שונים לבחירתכם - בין אם אתם אנשים של סגנון חדשני ומודרני, ובין אם אתם מתחברים לסגנון חמים וכפרי, תמצאו את הגוונים המדויקים לכם.

ההקפדה על הפרטים הקטנים היא אחת מבין הקווים המנחים את חברת DISEMOBEL הספרדית, עובדה לכך נראית ברמת הגימור הגבוהה מאוד - גימור פורניר עץ טבעי או אפוקסי, וכמו כן, ביציבות הרהיט והשילוב עם החומרים הנכונים - מסילות מאסיביות ורגליים אמצעיות לתמיכה מלאה. ניסיונה העשיר של החברה הוותיקה מוכיח את הרהיטים הייחודיים, האיכותיים והמוקפדים ביותר בשוק.

שולחן קונסולה במצב פתוח 2.90 מטר. DISEMOBEL, ספרד,
שולחן קונסולה במצב פתוח 2.90 מטר/DISEMOBEL, ספרד

הכירו את DUPEN, ישראל

לפני שאתם ממהרים לחפש מאיפה להזמין את שולחן הקונסולה הנפתח הספרדי, הכירו את הנציגה הבלעדית של חברת DISEMOBEL בארץ - חברת DUPEN, ישראל, שנמצאת ביחסים של 20 שנות אהבה עם העיצוב הספרדי. החברה מייבאת באופן בלעדי מגוון רחב של מוצרים איכותיים, בסטייל אירופאי מרהיב, ביניהם חדרי שינה, מזרונים, מזנונים מעוצבים, פינות אוכל, ארונות נעליים וריהוט משלים וכמובן, את שולחן הקונסולה המהפכני. DUPEN, ישראל בוחרת בקפידה את הריהוט הנחשק מספרד באיכות האירופית הטובה ביותר ופועלת כדי להביא את הטרנדים החמים ביותר מהמותגים הנבחרים והמובילים בספרד אלינו לישראל. שולחן הקונסולה הנפתח של חברת DISEMOBEL, ספרד מיובא כבר למעלה משני עשורים ובשנים האחרונות, המוצר פורץ דרך אל שוק עיצוב הבית הישראלי.

למרות שהריהוט מגיע כל הדרך מספרד המהממת, החברה מחזיקה מלאי של צבעים נבחרים ובמקרי הצורך, זמני האספקה קצרים ביותר. חברת DUPEN, ישראל חרטה על דגלה מתן שירות אדיב, מקצועי ומהיר ביותר ללקוחותיה. אנשי הצוות בעלי ניסיון עשיר בעולמות עיצוב הבית, זמינים לתת סיוע בתכנון החלל, ובקבלת החלטות בהתאם לצרכי הלקוח, ומאפשרת הזמנה קלה טלפונית, דיגיטלית או באולם התצוגה של החברה הנמצא ברחוב משה שרת 45, אזור.


DUPEN, ישראל - מותגים ספרדים לעיצוב הבית

טלפון ליצירת קשר: 03-5254999

WhatsApp: 055-6878487

אתר דופן

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף DUPEN
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully