וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע מהראש ללב? זה אפשרי!

בשיתוף הנני

31.1.2021 / 18:24

בשנים האחרונות (ובמיוחד בעידן הקורונה) אנשים רבים מבקשים לעבור תהליך של חישוב מסלול מחדש, בין אם בזוגיות, בקריירה או בכל תחום אחר במטרה להגביר את מדד האושר, החיוניות והאהבה בחיים. כדי לחיות באיזון בין הראש ללב, ענת שניידר תלווה אותך במסע

ענת שניידר. עדי כהן,
ענת שניידר/עדי כהן

האם את מרגישה בודדה או לא שייכת? האם את אוהבת את עצמך? האם את יודעת מה את רוצה? האם את מודה על מה שיש לך? האם טוב לך? כל אלה הן רק חלק מהשאלות שאנחנו שואלות את עצמנו לעיתים קרובות. הכירו את ענת שניידר מהאתר הנני, מאמנת ומטפלת אישית ותודעתית לנשים שמחפשות לעשות שינוי או שנמצאות בתקיעות בחייהן. אמרו עליה שהיא לא סתם מאמנת. היא מורה למוסיקה, כך שהיא מלמדת אותך למצוא את המיתרים של הנשמה שלך, לכוון אותם ולהוציא מהם את המנגינה הכי יפה שיש - מנגינת הנשמה שלך.

הדרך ליצירת שינוי חיובי בחיים

ענת מאמינה שכדי לעשות שינוי חיצוני, יש להעמיק פנימה אל שורש הנשמה. בתהליך אימון אישי ממוקד מטרה, היא בודקת מה מונע מכל מטופלת ליצור את השינוי המיוחל בחייה, וגורמת לה להתחבר למקום חומל ואוהב שיעזור לה לקבל את מי שהיא. בכדי שזה יקרה האדם צריך להסכים לזוז מ"אזור הנוחות" ולכן ענת אוהבת לחזור למקורות, משם היא שואבת את ההבנה העמוקה לתהליכים ולשינויים.

"כאשר עם ישראל היה במצרים למשל, הוא היה בתודעה של עבדות והיה צריך ממש לשכנע אותם לצאת ולהשתחרר ממצרים. למרות הסבל והכאב שעברו, היה להם קשה מאד לעזוב את המקום המוכר והנוח כביכול. כאשר סוף-סוף הם יצאו למדבר, החל תהליך השינוי שלא תמיד היה פשוט וקל. התהליך שעברו בני ישראל במדבר שיחרר אותם בהדרגה מתודעת עבדים לתודעת בני-חורין והכניס אותם אל הארץ המובטחת, ארץ הבחירה", מספרת ענת.

"כך מתנהל תהליך השינוי גם היום. מי שמחפשת שינוי בחייה צריכה להכיר ולהבין שהחיים אותם היא חיה כרגע לא מיטיבים איתה ואף מיצו את עצמם. כל עוד היא נשארת בהם, היא למעשה הופכת להיות שפחה של החיים האלה. על מנת לשפר את חייה, להשתחרר ממועקות ומעכבים אחרים ולהיכנס ל"ארץ המובטחת", עליה להיות מוכנה לצאת מהאזור הנוח והמוכר אל הלא נודע, להיות פתוחה ונכונה לעבור שינויים. בעזרת הטיפול התודעתי היא מצליחה לעבור למקום בו היא לוקחת אחריות על חייה ובוחרת בכל רגע מה נכון לה".

ענת שניידר. באדיבות המצולמים
ענת שניידר/באדיבות המצולמים

להעמיק אל נבכי הנפש

ה"יציאה" או האימון שמציעה ענת יהפוך את המטופלת למטפלת של עצמה בהמשך, בלי לפתח תלות בענת. זהו תהליך קצר ומדויק שמתחיל קודם כל בהיבט הפנימי של נפש האדם. ענת טוענת שהשינוי הפנימי הוא קודם כל לקבל את ההחלטה עם עצמי ולהסכים להביט פנימה אל תוכי. אחרי שהתהליך הפנימי מתחיל, מתגלם היופי באימון עצמו שמגלם בתוכו כל הזמן פעולות בשטח עם משימות ומטרות. הפעולות המעשיות והפרקטיקה מתבצעים בד בבד עם התהליך הפנימי שהולך ומעמיק, נוקב ונוגע בשורש הנשמה ובעומק הכאב והרגש, מכיוון שבתוך הכאב נמצא גם המרפא. המטרה היא להבין שאין גורמים חיצוניים של אשמה, אלא הכל השתקפות מדויקת של תת-המודע. לכן, חקירה של תת-המודע והדברים הסמויים מאיתנו מאפשרת להבין מהם הבעיות, לשנות ולבחור בחירות חדשות ומטיבות.

ענת מאמינה שחיבור לאלוהות והקשבה לקולות הפנימיים של הנשמה הפכו אותה למטפלת שהיא כיום. "ברגע שאני נכנסת לעומק הטיפול, אני מצליחה להבין ולראות מה עובר על המטופלת, מה מקור הכאב העמוק ומה יש מתחת לכל מה שהיא מספרת בכמה רבדים. כך אני מבינה בצורה הטובה ביותר מהם הדפוסים שמנהלים אותה וכיצד הם השתכפלו לאורך חייה".

המסע של ענת לגילוי עצמי

ענת, נשואה באושר לאביאל ואמא ל-4 ילדים בוגרים, הגיעה לתחום האימון האישי לאחר שעברה בעצמה משבר חברתי שהביא אותה להתבוננות פנימית ולהחלטה להכיר את עצמה מחדש. "בגיל 38 מצאתי את עצמי ברגשות של בדידות, חוסר שייכות, פחד, עצב ומרירות, והבנתי שאני צריכה לעשות שינויים עם עצמי. רציתי להכיר את הכישורים החברתיים שלי מחדש ונרשמתי למסע של "מלכת המדבר", מסע מטורף לסין שבמהלכו הכרתי נשים מדהימות ובעיקר את עצמי. שנה לאחר מכן קיבלתי הצעה להמשיך וללוות את הקבוצות של "מלכות המדבר" כמדריכה חברתית. יצאתי במטרה להבין אם אני בכלל יכולה עוד להתחבר לאנשים חדשים, ובסופו של דבר קיבלתי מעין חותמת לאדם שאני וזה היה מאוד מחמיא. אמרתי לא להזדמנות, אבל הבנתי שהם ראו משהו שאני עוד לא ידעתי על עצמי, והחלטתי להתחיל לחפש את זה".

"למדתי הנחיית מעגלי נשים, מקום שבו כל אישה יכולה לדבר את עצמה במעגל שיחה עוצמתי שהוא כמו רחם - עוטף, מכיל, מזין, חם ולא שיפוטי. במהלך הקורס קיבלתי כלים רבים וזה פתח אותי לעולם התודעה, לכן החלטתי ללמוד את התחום לעומק. למדתי קורסים במרחב מודעות, במכללת רידמן ואימון אישי במכללת יוזמות שהפכו אותי למטפלת התודעתית שאני כיום. גיליתי על עצמי, מה שאחרים ראו וידעו עלי. הבנתי שכל מסע לגילוי עצמי מתחיל מהראש ללב, כלומר מהיכולת להתחיל להרגיש ולא לפעול רק מההיגיון אלא ליצור איזון בריא.

ענת שניידר. עדי כהן,
ענת שניידר/עדי כהן

"ובחרתם בחיים"

בקרוב ענת מוציאה לאור ספר ראשון שיקרא "ובחרתם בחיים", המאגד את כל פרשות התורה בראי התודעה והשינוי בחיים. "התורה היא אחד מהמקורות הכי גדולים שלי לחיבור עצמי. אמנם אני לא דתיה ושומרת מצוות, אבל מחוברת מאוד למקורות. מתוכם לקחתי את סיפורי החיים ומצאתי עד כמה הם רלוונטיים לחיים שלנו היום. אני מאמינה שהסיפורים האלה משקפים לנו היום דרך ללמוד ולחיות כדי להטיב עם עצמנו וליצור שינוי בחיים. בסופו של דבר המטרה של כולנו היא שנקום בבוקר ונהיה בשמחה ובהודיה. בהלך רוח שכזה החיים שלנו יחוו אחרת".

אז במידה ואת רוצה לעשות שינוי בחייך, חשוב לזכור כי כל הכוחות נמצאים בתוכך. זה אף פעם לא מאוחר למצוא את הדרך חזרה לעצמך וליצור את החיים שאת רוצה לחיות. עם שילוב של שיטות טיפול שונות ומתן כלים נכונים שמותאמים אלייך אישית, תוכלי להעלות לעצמך את מידת הביטחון העצמי, להעז, להגשים חלומות, לאהוב את עצמך ולהכניס עוד אהבה לחייך.

טלפון: 052-3822227
אימייל: anat@israeltoday.co.il

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף הנני
  • עוד באותו נושא:
  • טיפול
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully