וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסקים באופנה או תופרים תחפושת לפורים? זוהי החנות המושלמת בשבילכם

בשיתוף זרגר אביזרי תפירה ואופנה

31.1.2021 / 18:10

בימי חול היא משרתת את המעצבים הכי מוכרים בארץ, ובפורים עולים אליה לרגל חובבי DIY מושבעים, לצד תופרות תחפושות. זרגר אביזרי תפירה ואופנה - חנות למוצרי סידקית בנחלת בנימין - מציעה מגוון עצום של פרטים קטנטנים שיתנו את האקס פקטור לתחפושת שלכם

זרגר אביזרי תפירה ואופנה, רחוב השומר בתל אביב. זרגר אביזרי תפירה ואופנה,
זרגר אביזרי תפירה ואופנה, רחוב השומר בתל אביב/זרגר אביזרי תפירה ואופנה

תל אביב היא אחת הערים היותר אומנותיות וצבעוניות בעולם. לא מעט בזכות תעשייה אופנה קטנה ואיכותית, שמורכבת ממעצבים מוכשרים שיודעים את חשיבותם של הפרטים הקטנים; הם יודעים לבחור הכפתור המדויק ולמצוא את התחרה הכי מרשימה עבור שמלת הכלה שהם תופרים עכשיו.

החנות של מעצבי העל

לכבוד פורים, בדקנו עבור כל מי שתופר תחפושת - לשימוש עצמי או למכירה, איפה אותם מעצבים רוכשים אביזרים לעיצובים שלהם, וזו לא הייתה משימה קשה. כל האצבעות הופנו לעסק משפחתי עממי בשם "זרגר" - יבוא ושיווק אביזרי תפירה ואופנה. קהל הלקוחות הנאמן מונה מעצבים מהשורה הראשונה, כמו אלון לבנה, ענבל דרור ודרור קנטורו, לצד סטודנטיות לעיצוב אופנה שנמצאות בתחילת דרכן, ועד תופרות ותיקות מכל הארץ.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הגברים של עולם התפירה

יעקב זרגר הקים סניף ברחוב השומר בתל אביב לפני עשור. מבוקר הפתיחה ועד היום, הוא זה שפותח את החנות בכל בוקר וסוגר בכל ערב. נותן שירות אדיב ומשפחתי ללקוחות המסורים, שהביאו אותו לפתיחת סניף נוסף לפני 5 שנים, בנחלת בנימין, אותו מנהלים במסירות שני בניו, עידן ואייל.

מחירים נגישים וחיוך רחב

הסניף הענק ברחוב השומר מחזיק במבחר מוצרים שלא יבייש חנות תפירה בניו יורק. בימים כתיקונם, תופרים מגיעים לחנות כי הם יודעים בדיוק מה הם הולכים לקבל: שירות חם וחייכני מיעקב, לצד מחירים מעולים. רכישה לפי מטר של אינספור דוגמאות גומי ורוכסנים, סרטים מכל סוגי הבדים, תחרות בכל עובי וצבע, ועד אקססוריז ייחודיים כמו אבנים להדבקה או אפליקציות זהב לגיהוץ.

סניף נחלת בנימין. זרגר אביזרי תפירה ואופנה,
סניף נחלת בנימין/זרגר אביזרי תפירה ואופנה

מדוע לא יחול פורים פעמיים בשבוע?

פורים זו כבר ספירה אחרת. בכל שנה לקראת החג, עידן ואייל שמתפעלים את הסניף בנחלת בנימין, מקפידים להביא את הסחורה הכי צבעונית וטרנדית, כדי לספק את תאוות הלקוחות היצירתיים, שפוקדים את החנות פעם אחר פעם, כל פורים מחדש. פרנזים של שנות ה-20, ניטים מעולם הפאנק-רוק, נוצות לאינדיאנית, לטווס או לנשף מסכות - אין דבר שלא תמצאו באחד משני הסניפים. כאשר 20 מטרים בודדים מפרידים בין החנויות, "זרגר" מצליחים לבלוט בנוף המדרחוב נחלת בנימין, מעוז התפירה של העיר.

חנות ממתקים לתופרים, למעצבים, ולמי שמשתעשע בתחביב לכבוד פורים

אם אתם עדיין מתלבטים איזו תחפושת להכין, סיבוב קטן בחנויות של זרגר יפתח לכם את צ'אקרת היצירתיות, והרעיונות יתחילו לצוף. חנות ממתקים לתופרים וחובבי פורים, שאוהבים לקחת את העניינים לידיים; אינספור האביזרים מעוררים את החשק לעצב תחפושת מקורית, לפי הטעם האישי של כל אחד. עידן ואייל המקסימים יענו לכל גחמה שלכם, כך שאם במקרה לא תמצאו בחנויות משהו שחיפשתם, תהיו בטוחים שהם יעשו סלטות באוויר כדי להביא מה שחסר לכם למלאי תוך כמה ימים. המלצה ממקור ראשון.

גם במהלך שנה מאתגרת, הגברים למשפחת זרגר הצליחו לשמור על אופטימיות, נשארו בקשר עם קהל הלקוחות הקבוע ופיתחו מערך הזמנות דרך האינסטגרם והוואטסאפ, לצד משלוחים לכל הארץ. כעת, יש סיבה כפולה למסיבה: החג הכי שמח מתקרב, והשנה, הוא גם הסמן לתחילת החזרה לשגרה.

אין לי ספק שמשפחת זרגר תמשיך לתרום את חלקה לעולם האופנה ולקדם את התעשייה המקומית. תופרים ותופרות? אם עוד לא בחרתם לעצמכם את חנות הבית שלכם, מצאנו עבורכם את האחת.

ליצירת קשר והזמנות צרו קשר עם עידן 0504442285 או אייל 0544276758
גם באינסטגרם

Zargar Fashion - רחוב השומר 10, נחלת בנימין 14, ת"א

שעות פתיחה א'-ה' - 8:30 18:00
יום ו' - 8:30 15:00

בשיתוף זרגר אביזרי תפירה ואופנה
  • עוד באותו נושא:
  • תחפושות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully