וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם CASA BELLA הבית לא מפסיק לסחוט מחמאות

בשיתוף CASA BELLA

31.1.2021 / 17:55

היא החלה לעסוק בתחום בעת שהייתה בהריון, כתחביב, לפני שהקימה עסק משגשג במיוחד. הכירו את גולדי פנסטר, בעלת המותג CASA BELLA עיצוב שולחנות. היא נמצאת איתנו באולפן כדי להסביר לנו איך לעצב את השולחנות שלנו ביעילות ויופי רב

CASA BELLA, עיצוב שולחנות/אולפן הנבחרים

לפני כ-5 שנים, כשהייתה בהריון, ישבה גולדי פנסטר, בבית בעקבות חוסר יכולת לתפקד בעקבות איבוד ראייה זמני והחלה בהליך שיקומי. היא לא יצאה מהבית במשך תקופה מאוד ארוכה ולכן אירחה המון אנשים אצלה ורצתה לגוון את השולחן בכל פעם, ולכן רכשה אקססוריז ופריטים לעיצוב השולחן והחלה להתאהב בתחום, כך התגבש אצלה הרעיון להקים מותג לעיצוב השולחן.

גולדי, ספרי לנו מה הרעיון מאחורי CASA BELLA?

"הרעיון מאחורי המותג הוא להעשיר את חווית האירוח המשפחתיות והחברתיות באמצעות עיצוב ייחודי של השולחן וסביבת האירוח. המגוון הרחב מאפשר לאנשים לגוון את עריכת בשולחן שלהם ולהפוך אותו לאטרקטיבי בכל שבוע מחדש".

מה ניתן למצוא בחנות שלך?

"בחנות המקוונת של העסק ניתן למצוא פריטי עיצוב ייחודיים כגון מפות שולחן בעיצובים מיוחדים, אגרטלים, כיסויים לחלת שבת, סכו''ם ועוד. מדובר בחנות הראשונה על טהרת עיצוב השולחנות בישראל, אני נחשבת לפורצת הדרך בתחום. חשוב לציין בנוסף כי אנחנו מחליפים קולקציות שלוש פעמים בשנה על מנת ליצור מגוון פריטים עצום ובכל פעם מתאימים את זה לרוח התקופה.
כל מוצרי הטקסטיל של החברה מיוצרים בישראל, כל האקססוריז הנוספים מיובאים מחו''ל בייצור של החברה ובעיצוב שלי".

לערוך שולחן כולנו יודעים, אך לעצב אותו ברמה שגולדי מעצבת זה כבר קסם ייחודי. רוצים לדעת עוד? פנו ל-CASA BELLA ותגלו עולם של סטייל ויופי.

בשיתוף CASA BELLA
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully