וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאשר חולמים עם ילדים, הקול אפשרי

בשיתוף ויולה ימית גוטמן ושי סונק

31.1.2021 / 16:35

ויולה ימית גוטמן ושי סונק, הם זוג רב פעלים. ויולה, מנהלת את "הקול אפשרי" ומטפלת בנערות ונשים ואילו בן זוגה שי, מדריך הורים ב"חולמים עם ילדים". שניהם הגיעו לאולפן, כדי לספר לנו על העבודות המרתקות שלהם והדרך בה הם עוזרים לעולם

ויולה גוטמן ושי סונק/אולפן הנבחרים

בגיל 20 עברה ויולה ימית גוטמן, כריתת רגל כתוצאה מקרישיות יתר, אך לימדה את עצמה כיצד להסתכל על כך כמשהו שהיא יכולה למנף וזה לימד אותה להתמודד עם הסיטואציה באופן חיובי ואופטימי. בעשר השנים האחרונות היא למדה תיאטרון בובות ככלי טיפולי וגם את שיטת ה-NLP.

ויולה, ספרי לנו על העסק שלך, "הקול אפשרי"?

"לעסק שלי קוראים 'הקול אפשרי' בו אני עובדת עם נערות ונשים ומסייעת להן לחזק את הביטחון הפנימי שלהן באמצעות הקשבה לגוף. בנוסף יש לי פרויקט במהלכו אני עובדת עם פנימיות ופוגשת את הנערות בשישה מפגשים שכל מפגש מוקדש לנושא טיפולי, משלבת פסיכודרמה ומשחקי תיאטרון, קלפים ודמיון מודרך".

מה לגבי הטיפול המיוחד שנקרא "אקסס בארס"?

"אני מעניקה גם טיפולים פרטניים אצלי בקליניקה בטיפול שנקרא 'אקסס בארס' - מדובר בתהליך פנימי לשינוי החשיבה הפנימית ומסייע לחיזוק הביטחון: טיפול שמתמקד ב-32 הנקודות בראשנו שמאופיינת כדפוס ואני נוגעת בנקודות הללו שמשחררת אנרגיה כלואה, דבר המסייע באמונות מקבילות."

תני לנו דוגמא למטופל שעזרת לו באמצעות שיטות הלימוד שלך?

"הייתה אצלי מטופלת בגיל 15, שסבלה מחוסר בטחון משמעותי והזיקה לעצמה. באמצעות טיפול ממושך ותרגול רב השינוי הגיע והיא הרגישה מאוזנת יותר, בעלת בטחון עצמי והיא התרגלה לחשוב על עצמה בצורה חיובית עד לרמה שהפסיקנו את הטיפול כיוון שלא היה צורך בו יותר".

שי, ספר לנו איך השפיעה הקורונה על יחסי הורים וילדים?

"התקופה הנוכחית מקצינה את היחסים בשל העובדה שנמצאים יותר בחיק המשפחה. אם ישנם יחסים רעועים אז הם מועצמים יותר בתקופה הזו והפתרון לכך הוא להבין שהתפקיד שלנו הוא לייצר יציבות לילדים שלנו".

איך יוצרים מערכת יחסים טובה בין ההורים לילדים?

"המפתח הוא בתקשורת וחשוב להבין שהאחריות היא על ההורה. בטיפולים שלי אני מדריך את ההורים כיצד לתקשר עם הילדים בצורה מיטבית, כולל הצבת גבולות ולעורר השראה בילדים".

כפי שראיתם, ויולה ושי עוסקים מדי יום בעזרה ונתינה, להורים, לנערות, נשים ולכל מי שצריך. זקוקים לסיוע באחד הנושאים? פנו לויולה ושי והחיים יתחילו לעלות על המסלול הנכון.

0543333432 - ויולה

0543039313 - שי

בשיתוף ויולה ימית גוטמן ושי סונק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully