וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

kitchenware - שמים את זה על השולחן

בשיתוף kitchenware

31.1.2021 / 16:11

בין אם אתם בשלנים מקצועיים או אם רק גיליתם לפני שבוע כמה דקות יש לבשל ביצה קשה - אבל ממש טעימה, ויש לכם שאיפה להבין יותר בתחום זה, כדאי לכם להכיר את העסק הרענן של שני שותפים, או יותר נכון - שני מסעדנים מקצועיים: אורן קריטי והדס פרץ

בצלחת. בצלחת,
kitchenware/בצלחת

עם שפע ניסיון כמסעדנים המתמחים בהכנת אוכל ביתי, אוכל אסייתי ואוכל איטלקי, יצאו אורן והדס לדרך, והיום, לצד המסעדה שלהם, "בצלחת" אשר נמצאת בפארק המדע ברחובות, יש להם גם אתר משגע ממנו ניתן להזמין שלל מוצרים ייעודיים למטבח. אנו - ב"נבחרים" התרשמנו מאוד מהמבחר, האיכות והשירות יוצא הדופן.

הכל מתחיל מבחירות נכונות

ניסיון של מספר שנים בתחום המסעדנות מאפשר למסעדנים לא רק לבשל מאכלים נפלאים, אלא גם לדעת לזהות מתי עומדים בפניהם סיר, מחבת, מוצרי אפייה, אביזרי מטבח, גאדג'טים ומגוון כלים אחרים שהופכים את מלאכת הבישול והאפייה ליעילה ונכונה יותר. מעבר לכך, הידע והניסיון של הדס ואורן, מאפשרים להם לדעת אילו מוצרים יתאימו במיוחד לקהל הביתי.

"אנחנו מאוד אוהבים לארח במסעדה שלנו וחשוב לנו לבחור היטב את הכלים הנכונים לבישול וגם להגיש את המאכלים בכלים יפים ואסתטיים. מעבר לכך, חשוב לנו להשתמש בכלים עמידים. בשל כל הסיבות הללו אנו בוחרים את המוצרים שלנו בקפידה ורוכשים אותם מהיצרנים המובילים בעולם", אומר אורן.

בצלחת. בצלחת,
kitchenware/בצלחת

מה יש לנו בתפריט?

כשבוחנים את האתר המעוצב - kitchenware, אפשר לראות את שלל המוצרים היפים. לדברי אורן: "יש לנו הכל: מחבתות, סירים וגאדג'טים למטבח כמו למשל: הכותשים שמאוד מצליחים והמנדולינות שהפכו להיות מאוד מבוקשות בגלל שאנשים התחילו לאכול בריא. אנו מציעים גם קופסאות אחסון אסתטיות, סכו"ם, כלים לבית, אביזרים לכיור, כמו למשל: סבוניה, מתקן נייר סופג שמאוד הולך - על ידי לחיצה מלמעלה אפשר להוציא פיסת נייר בלי ללכלך את כל הגליל, בקבוקים רב פעמיים איכותיים שמתאימים לשתייה קרה וחמה, ארגונית סכינים, ארגונית, סכום למגירה ומתקני יבוש כלים דקורטיביים.

"בנוסף, אנחנו מאוד חזקים בכל הנוגע לאפייה - יש לנו מגוון תבניות למאפים, מחבתות וופל, מחבת קרפ עם מקלות של קרפ - ממש כמו בדוכנים, תבניות עם ציפוי נון סטיק שמונע הידבקות ואז צריך מעט מאוד שמן ויותר קל לאפות ומוצרים נוספים".

בצלחת. בצלחת,
kitchenware/בצלחת

קוראים ספרי בישול בקורונה

אורן מספר שהרבה אנשים למדו לבשל בתקופת הקורונה, לכן, יש הרבה ביקוש עכשיו. בימים אלו רוכשים מהאתר מגוון אנשים ומכל הארץ, הדבר די הפתיע את אורן, שהיה בטוח שהקהל יהיה מצומצם יותר.

"נראה שהרבה אנשים שמחפשים מוצרים איכותיים ומגלים את עולם הבישול פונים אלינו. יש יתרון גדול ברכישת מוצרים מבשלנים מקצועיים שיודעים כיצד להבחין בין כלי איכותי ועמיד ובין כלי פחות איכותי שלא יחזיק מעמד לאורך זמן. בעזרת הכלים שלנו אפשר כמובן גם למקסם את האיכות של המזון. אנו עובדים רק עם יבואנים רשמיים ומפעלים שעומדים בכל התקנים הרלוונטיים של הרשויות כמו למשל :OXO, JOSEPH, JOSSEPH, ,FOODAPPEAL ,ARCOSTEEL CONTIGO ועוד.." אומר אורן, ומוסיף שמאוד חשוב להם להעלות את המודעות בנוגע לבישול בריא.

בצלחת. בצלחת,
kitchenware/בצלחת
בצלחת. בצלחת,
kitchenware/בצלחת

מחירים משתלמים ושירות אישי

את המוצרים שבאתר ניתן להזמין לכל חלקי הארץ וליהנות מאיכות גבוהה וממחירים משתלמים, כאשר כל שבוע מתווספים מוצרים חדשים. מעבר לכך, יש לעסק יתרון גדול נוסף - היחס האישי.
בעוד הדס מתפעלת את המסעדה, אורן מטפל לבד בכל הקשור לשירות לקוחות ועונה בכל הערוצים - אם מדובר על טלפונים, וואטסאפים או מיילים.

"כאדם שמגיע מעולם המסעדנות, אני יודע כמה השירות האישי חשוב - כמה אנשים רוצים לדעת שיש למותג אבא ואמא, שיש להם אל מי לפנות אם יש בעיה, שאלה או אם הם רוצים להתייעץ, אפילו לגבי מתנות לאנשים. חשוב לי לספק מענה לכל הצרכים האלו", אומר אורן ומגלה לנו
שבעתיד הוא והדס מתכננים גם להכין פינה של מתכונים מהמסעדה שיופיעו באתר.

מעוניינים להצטרף אל קהל הבשלנים המרוצים של kitchenware ולמקסם את יכולותיכם במטבח?
אם כן - אתם מוזמנים לגלוש באתר וליהנות מהמוצרים, האיכות והשירות האישי.


לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

לאתר החנות

בשיתוף kitchenware
  • עוד באותו נושא:
  • כלי מטבח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully