וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד יש דרך חזרה: הכירו את PURE LASER - הסרת קעקועים בלייזר

בשיתוף PURE LASER

31.1.2021 / 14:57

אומרים שאת הגלגל אי אפשר להחזיר לאחור, אבל זה לא מדויק במקרה של קעקועים. אם עיטרתם את הגוף בעבר, אבל מרגישים שהגיע הזמן למחוק את הקעקוע, יש מי שיעזור לכם. אדם דרמון, בעל המותג PURE LASER הגיע לאולפן כדי להסביר איך תהליך ההסרה בלייזר מתנהל

PURE LASER, הסרת קעקועים/אולפן הנבחרים

בימינו ישנם תחומים רבים בעולם האסתטיקה בהם קשה לאתר את איש המקצוע הנכון. יתרה מזאת, בחירה באנשי מקצוע לא אמינים שאינם פועלים עם המכשור המדויק, יכולה לגרום לנזק אמיתי. צוות מערכת "הנבחרים" יצאו לחפש מכון להסרת קעקועים בלייזר שיהיה אמין ומקצועי, שיעבוד עם המכשור המתקדם ביותר ושיספק תוצאות איכותיות ומצאו את PURE LASER, מקום שמנוהל על ידי בעל ואישה שעבורם - השירות ללקוח זה הכל, והם יותירו את עורכם חלק מהזיכרונות ויאפשרו לכם לפתוח פרק חדש בסיפור חייכם.

אדם דרמון, הבעלים של קליניקת PURE LASER הגיע לתחום מתוך עניין אישי. הוא החל בתהליך עוצמתי של חזרה בתשובה ורצה להסיר את הקעקועים שהיו לו. לאחר חוויה לא מוצלחת שעבר, החל לחקור את הנושא והחליט להיות זה שייקח את המקצוע לשלב הבא, ויאפשר הסרת קעקועים באופן בטיחותי ואיכותי ככל האפשר. לצד אשתו, שני, קוסמטיקאית במקצועה, בחרו להקים את הקליניקה ולהוציא לקוחות מרוצים, פעם אחר פעם בהסרת קעקועים, הסרת איפור קבוע והסרת הדמיית שיער.

כיצד מסירים קעקוע?

אדם ושני עובדים עם טכנולוגיה שנקראת Q-Switched. אדם מסביר על אופן פעולתה: "למעשה זו מכונה אשר שולחת פולס לייזר מאד עוצמתי ומהיר אל העור. הלייזר פוגע בעור ומזהה את הצבע של הקעקוע ומפרק אותו לחלקיקים. הגוף מטבעו, לא אוהב גופים זרים בתוכו, ולכן, ברגע בו הדיו מתפרק לחלקיקים, הגוף דוחה אותם ומעוניין לפנות אותם מן הגוף, כחלק מתהליך פינוי הרעלים הטבעי שלנו. ישנם אורכי גל שונים במכונה, וכל אורך גל פוגע בצבע שונה בקעקוע, ובכך מבטיח הסרה אחידה ואיכותית. יש המון מכונות שהן זיופים שמגיעים מסין. אלה מכונות שעשויות ממש לגרום לפגיעה בעור. אנחנו עובדים רק עם הטכנולוגיה המקורית, וככל שהמכשיר יותר מקצועי, כך הפירוק מתבצע באופן זהיר יותר ומהיר יותר, בכך אנו דוגלים".

מקסימום סבלנות למקסימום תוצאות

אם כבר דיברנו על מהירות, חשוב לאדם להבהיר מראש כי מדובר בתהליך שמצריך סבלנות ואורך רוח. "בדור שלנו קשה לפעמים לגייס את הסבלנות הנדרשת" הוא אומר בחיוך, "אבל הסבלנות משתלמת. בסך הכל לנו היה יכול להיות הרבה יותר רווחי אם היינו קוראים למטופל להגיע לטיפול כל שבוע, אבל זה לא אפקטיבי. העור צריך לנוח ולהחלים, לפחות חודש וחצי בין טיפול לטיפול. בממוצע יש בין 4 ל-8 טיפולים, כך שהסרת קעקוע לוקחת בערך שנה. אבל זה הכי בטוח באופן הזה, והתוצאות שמתקבלות הן הכי יפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
pure laser. pure laser,
pure laser/pure laser

כואב, אבל פחות

אחד הדברים שלקוחות שואלים את אדם ושני לפני תחילת הטיפול זה לגבי הכאב. אדם, שדוגל רק באמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח, לא מסתיר את העבודה כי לא מדובר בטיפול נעים. "זה כואב" הוא אומר בכנות, "זה כואב יותר מלעשות את הקעקוע המקורי. אבל יש לנו שלל שיטות שאנחנו עובדים איתן כדי להקל. ראשית, נשתמש במשחה מאלחשת כגון אמלה, שמרדימה מעט את העור. שנית, תוך כדי העבודה אנו עובדים עם מכונת קירור, שמקררת את האזור, ממש תוך כדי הטיפול, שולחת גלי קור. המכונה מורידה את הכאב ב-50% לפחות. במקרים מסוימים גם נעזר בקרח כדי להקל. כך או כך, טיפול ממוצע הוא קצר מאד, בין דקה ל-15 דקות". כפי שציינו, ממוצע טיפולים נע בין 4 ל-8 טיפולים, אך לעיתים ישנם מקרים בהם יהיה צורך במספר רב יותר של טיפולים. מספר הטיפולים נקבע על פי גודל הקעקוע, איכות הצבע, עומק הצבע, וגם לפי האזור בגוף. אדם מסביר למשל כי ברגליים מחזור הדם חלש יותר ולכן לרוב ברגליים, פינוי הצבע יתבצע לאט יותר ויתכן ויהיה צורך בטיפולים נוספים להגיע לתוצאה חלקה.

חצי מסיר קעקוע, חצי פסיכולוג

אחד הדברים הבולטים שמביאים לקוח להסיר קעקוע זו החרטה. אמנם אדם התמקד בתחילה בקהל לקוחות של חוזרים בתשובה, המתחרטים על הקעקוע, אבל לאט לאט הבין שהחרטה חוצה מגזרים, מגדרים ודת. הוא מספר כי אל הקליניקה מגיעות לפעמים סבתות שמתחרטות על שגיאת נעורים, גברים ונשים שקעקעו שם של בן או בת זוג במערכת יחסים שלא נמשכה לנצח ועוד. "לפעמים לקוחות מצהירים כי מהקעקוע ניתן להבין בדיוק באיזה מצב הם היו בחיים. הם מתחילים לגולל בפניי את כל הסיפור, תוך כדי טיפול ההסרה" מספר אדם. בנוסף, הוא מספר כי פעמים רבות נשים שעשו איפור קבוע כושל סיפרו לשני, אשר אחראית על הסרת האיפור הקבוע, על תקופה ארוכה בה התביישו ופחדו לצאת מהבית, בשל התוצאה האסתטית הכושלת, ולאחר תהליך ההסרה אצל שני, מרגישות שקיבלו חיים חדשים.

"לא מחפשים את המרצדס, העיקר הלקוח"

מעבר לעבודה מקצועית והקפדה על הציוד החדשני והטוב ביותר, צוות קליניקת "פיור לייזר", חרטו על דגלם מתן שירות אמין ופתוח עם המטופל. הקו המנחה את אדם ושני, הוא לתת למטופל את כל המידע המדויק בדבר זמן הטיפולים, אורך התהליך ועלותו. "הרבה פעמים מבטיחים הבטחות שווא ומלהיבים אנשים", משתף אדם, "גם אם אני מפסיד לקוחות בגלל שאני דוגל לתאם ציפיות ולהגיד את האמת - העיקר שהיא מונחת על השולחן מההתחלה ועד הסוף. באנו להנגיש את המחירים לכלל הציבור, ואנחנו ברוך ה' מתפרנסים בכבוד וחיים בפשטות". אדם ושני, רואים את העבודה בקליניקה כשליחות עבור לקוחותיהם ומאפשרים הנחות ופרישת המחיר בתשלומים. הם עושים מאמצים רבים כדי לבוא לקראת הלקוח, להתחשב בו ולסייע לו להשאיר את העבר מאחור.

Pure Laser

כתובת: עכו

טלפון: 055-6868684

אתר

פייסבוק

בשיתוף PURE LASER
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully