וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה צ'וקוליטה - שולטת בממלכת השוקולד

בשיתוף לה צ'וקוליטה

31.1.2021 / 12:09

ווארד, בממלכת השוקולד. זהו לא סרט חדש, אלא, סיפורו של ווארד מוהנה, מהנדס תוכנה בהכשרתו שפתח מפעל בוטיק לשוקולד בפקיעין

לה צ'וקוליטה, מפעל שוקולד/אולפן הנבחרים

הכירו את לה צ'וקוליטה - מפעל בוטיק לשוקולד הממוקם בפקיעין בבעלותו של ווארד מוהנה.
ווארד, הוא מהנדס תוכנה בהכשרתו, שהגיע לתחום בתור תחביב. אמא שלו הייתה מכינה שוקולדים עוד כשהיה ילד וזה גרם לו להתחבר לעולם השוקולד והקונדיטוריה. בשנת 2018 היה בטיול בטורקיה, במהלכו ביצע קורס בסיסי בשוקולד ונפתח לתחום. אחר כך טס לבלגיה לקורס נוסף ולאחר שהתמקצע החליט לפתוח מפעל לשוקולד בוטיק איכותי.

איזה שוקולד אתם מכינים במפעל?

"השוקולדים שמכינים במפעל: בעיקר טראפלס ופרלינים שמכילים את כל סוגי השוקולדים: מריר, חלב, בלונדי, לבן ורובי. כל השוקולדים שמיוצרים במפעל הם בעלי טעמים ייחודיים.
בימים אלו עובדים על טעם חדש - פרלין כנאפה. רצינו להכניס את טעם הכנאפה לשוקולד ולאחר התייעצות עם שפים רבים הצלחנו לרקוח מתכון מיוחד. לא מדובר בשוקולד תעשייתי, אלא בשוקולד גורמה באיכות שלא ניתן למצוא באף אחד אחר".

מה מיוחד במפעל שלכם?

"המפעל אותנטי ביסודו אבל מעוצב לעילא ולעילא בסגנון בוטיק. קיבלנו רישיון יצרן מזון ממשרד הבריאות וכעת משיקים שתי נקודות חלוקה של שוקולדים עם המיתוג שלנו: "בכנאפה קפה בירכא וב"ממתקי יאסר מדאח" במעיליא.

בנוסף, ניתן לערוך במפעל סדנאות שוקולד פרטיות בזמן שהמפעל סגור (בשישי/שבת) בתיאום מראש, הסדנה כוללת ידע תאורטי כולל סרטוני הדרכה וידע מעשי שבסופו של דבר מכינים ולוקחים שוקולד הביתה, הסדנה כוללת גם קינוח מתוק ותעודה".

אז עם כזה מבחר וטעם של שוקולדים כל מה שנותר לכם הוא לשים וויז - ולסע לפקיעין, לה צ'וקוליטה, תזכרו את השם.


0512041994

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף לה צ'וקוליטה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully