וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WIWO - משקיעים באופציות אמריקאיות כמו שעושות חברות ביטוח

בשיתוף WIWO

31.1.2021 / 11:06

אם עד היום חינכו אתכם כי מסחר בשוק ההון הוא הימור אחד גדול, וכדאי לכם למצוא אפיקי השקעה אחרים מאשר "הקזינו" החוקי, יש מי שהוכיח כי המציאות שונה לחלוטין

WIWO. WIWO,
WIWO/WIWO

חיים אלאלוף, סוחר בשוק ההון כבר למעלה מ 22 שנים. בשנה האחרונה הוא החל ללמד גם אחרים כיצד להשקיע בצורה חכמה ונבונה באופציות בבורסה של ארה"ב, בעזרת תוכנית WIWO שיצר.

איך סיכויי הצלחה של 90% נשמעים לכם? על כך ועוד בכתבה הבאה.

מדוע לסחור באופציות ולא בכלי אחר?

כל איש מקצוע אשר בקיא ומנוסה בנעשה במסחר בשוק ההון העולמי יודע, האופציות הן אלה שמניעות את השוק כולו, בין היתר זו הסיבה כי מדובר בכלי הפעיל ביותר בהשוואה לתחומים האחרים. אך האם הדברים הם כל כך פשוטים?

חיים אלאלוף, בן 59, וסוחר מנוסה בשוק, סיפר: "בדיוק כמו סוחרים רבים אחרים, גם אני השקעתי בשוק ההון לאורך השנים כמעט בכל השיטות האפשריות הקיימות, עד שהבנתי כי השקעה חכמה בעזרת אופציות מעניקה את ההזדמנות הטובה ביותר כדי להרוויח. כיום אני גאה להגיד כי אני משקיע מרוויח במסחר מסוג זה, אבל הייתי צריך לעבור משברים והפסדים כתוצאה משיטות עבודה שכל מיני גופים אחרים מלמדים, על מנת לחקור לעומק ולסגל לעצמי שיטת עבודה אחרת לגמרי מכל השאר, ואת זו אני מבקש להעביר היום הלאה גם לאחרים".

האם כדאי לסמוך על הגופים הפיננסים הגדולים?

"אני יכול להעיד ממקור ראשון, כי רוב רובם של הגופים אשר מנהלים את הכספים שלנו, אינם מבטחים אותם כנגד קריסה אפשרית של השווקים. השיטה בה הם פועלים לא מאפשרת להם לעשות זאת, כי עלות הביטוח תפגע בתשואה שלהם, לכן חוששים כי לקוחות יעזבו אותם לטובת אחרים במידה ויעשו זאת. צריך לשים את האמת על השולחן, כל הגופים השונים מרוויחים את הכסף מדמי הניהול שלנו, ולא בזכות ביצועים בשטח. זה נטו כמות הכסף שהם "מנהלים" ופחות רווחים מהמסחר עצמו.

"אבל, כשמגיע משבר, בדיוק כמו זה שהיה בתחילת משבר הקורונה, או קודם לכן בשנת 2008, ופעמים נוספות בעבר, התיק שלנו נחתך בצורה קיצונית ואנחנו מפסידים כסף, אז אף אחד לא יכול להבטיח לנו כי השוק תמיד יתקן באותה מהירות שבה תיקן בעבר.

"אני יכול לספר על עוד ועוד דוגמאות כאלה ואחרות, אבל השורה התחתונה היא החשובה, גם אני "אכלתי אותה" לא פעם בגלל הדרך הזו, כאשר הכסף שלי היה מנוהל על ידי אחרים, לכן החלטתי לקחת את הדברים לידיים שלי", סיפר אלאלוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חיים אלאלוף. מוקי שוורץ,
חיים אלאלוף/מוקי שוורץ

תכנית WIWO - מגנה עליך בדיוק כמו חברת ביטוח

"אופציות זה מודל מתמטי סטטיסטי, לכן הצלחתי לבנות מודל השקעה שבו אני יודע מראש מה הסיכוי שלי להרוויח, ומה יהיה במקרה הרע ההפסד המקסימלי.

"ההבדל הוא שהסיכויים לפי המודל שלי עומדים על 90% אפשרות להרוויח מאשר להפסיד", הסביר אלאלוף והוסיף, "זה מאפשר יצירת רווחים של עשרות רבות של אחוזים בשנה בסיכון מאד נמוך".

בניגוד לכל מיני אסטרטגיות מסחר אחרות, המודל שבנה מאפשר לאלאלוף כלל לא להתייחס אל התנועות בשוק, הוא גם לא מנסה לצפות את העתיד, לא על ידי מתנדים או על סמך תבניות מהעבר (ניתוח טכני), כך שלמעשה השיטה שלו מזכירה מאוד חברת ביטוח שמוכרת פוליסת ביטוח, לכן הוא מצליח לאורך זמן.

חיים אלאלוף המשיך וחידד את הדברים: "כל המודלים שלי מבוססים על אופציות שנכתבות, אך בניגוד למה שמקובל לחשוב, שכתיבת אופציות דורשת בטחונות, המודלים שאני עובד אתם אינם דורשים בטחונות, אלא מכילים הרבה אופציות כתובות בעלות ערך זמן גבוה שנשחק, וכאן טמון הכסף הגדול והבטוח".

תכנית WIWO - גם אני רוצה

ההמלצה של אלאלוף בכל הנוגע לגובה תיק מינימלי שבעזרתו אפשר יהיה לצאת לדרך ולהרוויח מהשקעה עם אופציות, עומד על 5,000 דולר. אין צורך בידע מתמטי מעמיק, אלא את הדברים הבסיסיים ביותר.

היתרון הכי גדול בשיטת ההשקעה של אלאלוף, היא שאין כל צורך לבלות מול המסך וגרפים לאורך שעות היום, למעשה זמן "העבודה" הוא של כ 20 דקות בלבד בחודש שלם. נכון להיום, אל מסלול הלימודים של WIWO נרשמו כבר עשרות נרשמים, ואחוז הנטישה עומד על אפס!

הקורס עצמו בנוי משלושה חלקים בנושאים שונים:

חלק ראשון - 15 שיעורים.
חלק שני - 8 שיעורים.
חלק שלישי - חמישה שיעורים.

כל שיעור אורך עד חצי שעה וכולם מוקלטים, כך שניתן לחזור ולשמוע את כל התכנים כמה שרוצים.

בנוסף, עבור המשקיעים של ,WIWO אלאלוף פתח קבוצת פייסבוק סגורה, שם כל המשקיעים מחליפים חוויות, משתפים אסטרטגיות ו"חיים" את המסחר, כך שתומכים האחד בשני.

מי שעומד לצידו של חיים אלאלוף במיזם המצליח הוא דני קגנוביץ, בן 28, איש הייטק, שמנהל את כל האופרציה מסביב לקורס, על ההיכרות שלו עם אלאלוף הוא סיפר: "הכרתי את חיים אלאלוף דרך בת הזוג שלי, שמעתי ממנה כי הוא מלווה ומוביל אנשים להצלחה כלכלית בהשקעה של אופציות. זה תחום שהיה לי בו ניסיון מועט ולא מוצלח קודם, לכן הייתי סקפטי כאשר נפגשנו והוא סיפר לי על אחוזי ההצלחה המרשימים שלו. זאת הסיבה שלפני שהתחלנו לעבוד ביחד, חיים עם המשקיעים ואני מאחורי הקלעים, ביקשתי ממנו שיראה לי את המוצר, כיצד הוא עובד. לא הייתי מוכן להיכנס למיזם המשותף מבלי לראות את ההצלחה בשטח בעיניים שלי, הייתי חייב את ההוכחה הזו, מאחר וכבר שמעתי על לא מעט שרלטנים בתחום.

"לשמחתי, תוך חודשים בודדים בלבד, ראיתי כיצד התיק ההתחלתי שלי הניב תשואה של יותר מ 40%, לאחר מכן כבר לא יכולתי לחכות, אלא לשתף פעולה עם חיים ולהפיץ זאת הלאה, על מנת שגם אחרים יוכלו לעשות בזה שימוש לטובתם הכלכלית האישית".

גם אתם מוזמנים להצטרף אל הנוסחה המנצחת של חיים אלאלוף.

לפרטים נוספים, צרו קשר עכשיו, בטלפון: 073-2209689

או בוואטסאפ 054-8984899

דף הבית

פייסבוק

טלגרם - https://t.me/wiwostockandoptions


ערוץ יוטיוב

בשיתוף WIWO
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully