וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת ליולדת הטרייה - הכירו את מארזי הכותנה האורגנית של המותג Cool Baby

בשיתוף Cool Baby

28.1.2021 / 16:44

כשאישה יקרה לכם יולדת, לא הייתם רוצים לשלוח עוד זר פרחים שינבול בעמדת האחיות. הכירו את "Cool baby" - מותג בוטיקי ומתוק למתנות ליולדת, שיציע לכם פתרונות למתנה שהיא לא רק מיוחדת וממש איכותית, אלא כזו שתישאר עם היולדת והתינוק החדש, לשנים רבות.

Cool baby. איילה ברק,
Cool Baby/איילה ברק

מותג ישראלי, איכות וסטייל בינלאומיים

"Cool baby" הוא עסק שקיים כבר 5 שנים, המציע מתנה ליולדת עם מוצרים שמיוצרים בארץ, כחול-לבן, מטקסטיל אורגני איכותי ביותר. כל המוצרים המרכיבים את המארז, מעוצבים בייצור אישי תחת המותג "Cool baby" - כל המוצרים מקוריים וייחודיים, החל מבחירת הבדים וכלה בבחירת הצבעים והגימורים. המארזים מגיעים בקופסאות מעוצבות שנבחרו בקפידה תחת תנאי אסתטיקה ברמה גבוהה מאוד, מתנה שכל יולדת יותר מתשמח לקבל. מעבר לדיוק ביופי ובסטייל של המוצרים, הייחודיות של "Cool baby" היא בשימוש בטקסטיל האיכותי ביותר בשוק -כותנה אורגנית, אקולוגית וידידותית הן לסביבה והן לבריאותו של התינוק. "Cool baby" היא חברה שחלוצה בשימוש שלה בכותנה אורגנית ומבין הראשונות שהביאו מוצרים לתינוק מכותנה אורגנית, כמו ביגוד ראשוני לרך הנולד הכולל בגד גוף מעטפת, מכנס רגלית וכובע לתינוק. מוצרים נוספים שתוכלו למצוא בקלות תחת המותג הם שמיכות, עם מילוי או בלי מילוי, נחשושים, נשכנים עם אפשרות לטבוע עליהם שם, מגבות במבוק, חיתולי בד, סדינים, סינרי הנקה, ריפודים לעגלה ועוד.

כותנה אורגנית - נעים לתינוק ונעים לסביבה

הכותנה האורגנית גדלה באזורים עם אקלים סאב-טרופי, מזרעים ללא מוטציה גנטית. אופן הגידול שלה נעשה ללא חומרי הדברה מלאכותיים, ובכך הוא אינו פוגע בכדור הארץ או באוזון. בנוסף, תהליך הצביעה של הבדים הוא תהליך ידידותי גם כן, שעומד בסטנדרטים הגבוהים של תהליכי עיבוד הבד לשמירה על איכות הסביבה. היות שגידול הכותנה הוא טבעי ואורגני, הוא הופך אותה לנקייה מרעלנים ואת הבדים המיוצרים ממנה, להיפו-אלרגניים. בשל עובדות אלו, הכותנה האורגנית מומלצת ביותר עבור תינוקות שנולדו - היא מקלה על המערכת החיסונית שלהם, מסייעת להתפתחותם ומספקת להם מצע נעים ורך לישון עליו. המוצרים של "Cool baby" הם מיטיבים עם התינוק ועם כדור הארץ, לצד עיצוב אופנתי ומהמם.

Cool baby. איילה ברק,
Cool baby/איילה ברק

"Cool baby" בכל הארץ, לקטנטנים ולגדולים

"Cool baby" הקימו מערך משלוחים נרחב החולש על כל רחבי הארץ, כולל משלוחים לבתי חולים, ומסופק בין יום אחד ועד 3 ימי עסקים בלבד. באתר שלהם, תוכלו למצוא את מגוון המארזים המובנים הקיים, בטווח מחירים שנע החל מ-189 ש"ח ועד 500 ש"ח, כולל עלות המשלוח. ניתן להרכיב גם מארז אישי ובאופן מיוחד, בהתאם לתקציב - באתר ובטלפון. "המענה שאנו נותנים, לא נוגע רק לתינוקות קטנטנים, אלא אנו מציעים מתנות עבור מגוון של גילאים", אומרים צוות "Cool baby", "ניתן לדוגמא להוסיף למארז מתנה לאח או לאחות הגדולים, שירגישו חלק מהתהליך של הלידה. יש לנו המון אפשרויות למתנות מיוחדות, וגם אביזרים מתוקים שניתן להטביע עליהם שמות".

פתרון מושלם לקהל הפרטי ולקהל העסקי

המארזים של "Cool baby" מוצעים לא רק לקהל הפרטי, אלא גם לחברות וועדי עובדים שמחפשים לרכוש מתנות לידה מקוריות ואיכותיות לעובדות שלהם או ללקוחות חשובים. בנוסף, ניתן לרכוש מוצרים שונים בסיטונאות, או לבצע רכישות ארגוניות. "אנו בקשרים עם המון לקוחות חוזרים, גם עסקיים וגם פרטיים", מסבירים מקול בייבי, "הרבה חברות בוחרות לרכוש מאיתנו מארזים. המותג שלנו ידוע כאיכותי ביותר, ואם לקוחה או עובדת חברה מקבלת את המארז שלנו, היא יודעת שהשקיעו עבורה, שיש חברה מאחוריה שחשבה על הצרכים שלה באמת".

Cool baby. יגאל עמר,
מארז מפנק/יגאל עמר

שירות מוקפד שאין כמוהו בארץ

הקו המנחה את צוות "Cool baby" מעבר לייצור מוצרים איכותיים ופרקטיים, הוא להעניק שירות אדיב, זמין ומהיר. החברה דואגת להתחדש באופן תמידי, לחקור ולבדוק מהם הטרנדים העדכניים ולהיות חדשניים וקשובים עבור הלקוחות והביקוש שלהם. צוות "Cool baby" זמין תמיד באתר וגם טלפונית, לייעוץ, הכוונה ומאפשר לקבל באמצעות הוואטסאפ, תמונות של המארזים. "אנו מאפשרים מענה אישי ונגיש כדי לתת את השירות הכי טוב", מספרים קול בייבי, "המוצר איכותי ונתפר במפעל מיוחד. נדיר מאוד שלקוח מבקש להחליף, אך אם לקוח לא מרוצה, לא נתווכח איתו - נחליף ונפצה אותו מיד. הכי חשוב שהלקוח יסופק וירגיש חווית שירות נעימה ומתגמלת. חשוב לנו שכל מארז שיוצא יבחן בקפידה ויעמוד ברמת האיכות והשירות הגבוהה שאנו מציבים".

Cool baby

טלפון להזמנות: 077-2304567

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף Cool Baby
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully