וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארדסמן: מערכות אבטחה מתקדמות

בשיתוף גארדסמן

28.1.2021 / 16:16

כשפרסמו השבוע בערוץ 13 את הפריצה של השודדים לביתה של ריבקי, שלא היה לה לחצן מצוקה, מערכת אזעקה שתתריע או מצלמות שיתעדו את השודדים, החלטנו לעשות תחקיר על שוק המיגון, על מנת לנסות לעשות לכם סדר בענף המיוחד הזה

גארדסמן. גארדסמן,
גארדסמן/גארדסמן

מסתבר שענף המיגון לא ממש מאורגן ונמצא זמן מה בתהליכים של ארגון וניסיון לקבלת הכרה רשמית. כמו בכל ענף מקצועי, גם בענף המתח הנמוך, אליו משתייכים מתקיני האזעקות והמצלמות, יש הרבה מתקינים שלא עברו הכשרות מקצועיות ובעגה המקצועית נקראים "מתקיני טנדר", אשר מכניסים לשוק חוסר מקצועיות שמתבטאת בהתקנות לא ראויות, לפעמים אפילו גובלות בפשע ומשם מחירי רצפה שלא מאפשרים תמיכה ומענה מקצועי לאחר התקנה.

עם זאת הענף מכיל מתקינים סופר מקצועיים שמבצעים התקנות איכותיות ומושלמות במחירים סבירים, הם יודעים לתת שירות ותמיכה גם לאחר ההתקנה והיום, לאחר התחקיר שלנו אנו רוצים להמליץ לכם על חברה אחת שמייצגת מותג איכותי ורב שנים שעוסקת בענף המיגון והמתח הנמוך משנת 1995.

גארדסמן. גארדסמן,
גארדסמן/גארדסמן

כאמור, צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון חברות שנותנות פתרונות מיגון ואבטחה אלחוטיים. החל ממצלמות, אזעקות, לחצני מצוקה, אינטרקום ועוד, הן לבתים פרטיים והן לעסקים, ומצא כי אם יש לכם צורך במערכות אבטחה מתקדמות, יותר מאלה המוצעות בשוק, אתם תשמחו לגלות שחברת גארדסמן Gardsman , היא הפיתרון המושלם עבורכם.

גארדסמן ישראל (Gardsman Israel) היתה מהראשונות שהחלה למגן בתים ועסקים בישראל במערכות אלחוטיות אשר עבדו ללא חיבור לחשמל וללא כבלים, מערכות שנחשבו ל- Total Free Wire.

תחילה רישתה גארדסמן Gardsman את בתי העשירון העליון בעקבות עלויות גבוהות של המותג באותם ימים, אבל מאז חרטה על דיגלה שיוויון מחירים והנגשת המותג לכלל האוכלוסיה. אמינות המותג עפ"י עדויות לקוחותיה עומדת על 99.9% גילויי אמת, כאשר כיום המותג גארדסמן Gardsman הינו מהמותגים המובילים בישראל ברמת אמינות המערכת אשר מזוהה עם המשפט "אפס התראות שווא", דבר המוכיח את עצמו לפי אלפי הלקוחות במציאות המשקפת מושג כל כך קריטי במערכות מיגון, שהרי תפקידה של מערכת אזעקה בבית או בעסק היא להתריע בזמן אמת.

החברה המובילה בישראל ובעולם בתחום המיגון האלחוטי, מביאה לפתח ביתכם את מערכות המיגון האמינות והאיכותיות ביותר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גארדסמן. גארדסמן,
גארדסמן/גארדסמן

עם התפתחות הטכנולוגיה, את המערכות הקוויות המיושנות החליפו מערכות אלחוטיות שאופן החיבור שלהן פשוט וחכם יותר והן ניתנות להתקנה ללא צורך בעבודות תשתית מסובכות ויקרות. בסקטור המערכות האלחוטיות ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות הפועלות בטכנולוגיות שונות, אך חשוב לבחור במערכת אלחוטית אמינה, שכן הבית הוא המקום החשוב ביותר לכל אחד מאיתנו.

מערכות אבטחה רגילות ופשוטות לא בהכרח יספיקו לכל הבתים, העסקים, או המבנים הציבוריים. ברחבי המדינה ישנם עסקים, כמו בתי מלון, מוסדות לימוד וכדומה, שמעדיפים לשמור על עצמם במנגנוני אבטחה מתקדמים יותר - הכוונה לגלאים אמינים ואלחוטיים שנועדו למנוע כל אפשרות פריצה אליהם וליידע את הלקוח בטרם פריצה.

בעידן המודרני, מערכות אזעקה אלחוטיות מחליפות יותר ויותר את מערכות האזעקה החוטיות אשר מאלצות את הלקוחות לבצע הכנות מיוחדות לצורך התקנת מערכת אזעקה חוטיות. מנגד, מערכות האזעקה האלחוטיות, אינן דורשות כל תשתית- כאמור, ללא הכנה מראש בתשתית הבית.

בנוסף, המערכות האלחוטיות לא רק שמאפשרות לדיירים בבתים ישנים לבצע התקנה של מערכת אזעקה בביתם, אלא שכיום מערכות האזעקה האלחוטיות בדרך כלל בנויות בטכנולוגיה מתקדמת מאוד המקנה למערכת האזעקה אמינות גבוהה יותר מהמערכות החוטיות , ובכלל בעידן האינטרנט נותנת אפשרות לחברה לתת תמיכה טכנית מרחוק בד'כ ללא הגעה כלל לבית הלקוח ,דבר שמוזיל את עלות השירות והתמיכה לאחר ההתקנה, ומאפשר לטכנאי החברה לתת שירות ותמיכה מהירים ללא צורך של המתנה להגעת טכנאי לבית הלקוח- בד"כ ללא תשלום כלל.

מערכות גארדסמן Gardsman, נמכרות בישראל משנת 1995. החברה הייתה מהראשונות בשוק הישראלי שעסקה במערכות אזעקה אלחוטיות, גארדסמן Gardsman נמכרת כיום בלמעלה מ-100 מדינות.

מדובר באחת החברות הראשונות בישראל שהחלה בהקמה והתקנה של מערכות אלחוטיות, וזו הסיבה שטכנאיה נחשבים למומחים בתחום המיגון האלחוטי, החברה עובדת בעיקר עם אדריכלים, קבלני בנין ואנשי העשירון העליון, כאשר רוב הבתים של עשירי ישראל מרושתים במערכות שלהם.

לאור ההצלחה הגדולה, אנשי החברה החלו לאחרונה בשדרוג הביצועים, למערכות מבוססות ענן. מדובר במערכות שבעצם נשלטות על ידי אפליקציה, ומבחינתכם זה אומר שאתם יכולים לשלוט על המערכת מכל מקום בעולם - שליטה פרטנית על כל גלאי וגלאי בבית, כולל קבלת תמונות מאותו גלאי (שבתוכו יש מצלמה), שזיהה את הפריצה לדוגמה.

גארדסמן Gardsman מפתחת ומתרכזת במערכות מיגון אלחוטיות, כאשר מירב המאמצים במחלקת הפיתוח של החברה מתרכזים בפיתוחים מתקדמים לשמירה על איכות ואמינות גבוהה של תחום האלחוט, זאת על מנת לאפשר לכם לדעת באופן וודאי, שכל קריאה מאזור הכיסוי היא אמיתית וללא סיכון להתראות שווא. בנוסף, יש לציין כי החברה מבצעת את התקנות מערכות המיגון שלה על ידי מתקינים מורשים בלבד, אשר עברו הכשרה והם בעלי ניסיון רב בהתקנת מערכות מיגון אלחוטיות.

בשיחה שערכנו עם נציגי החברה: "אנחנו משפרים כל הזמן את המערכות של הלקוחות שלנו, זה בא לידי ביטוי בכך שאנו משדרגים אותם לאורך כל השנים האלה, מהיום בו הכנסנו את המותג גארדסמן Gardsman לישראל, חשוב לנו לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו על מנת שהם יהיו מרוצים ויספרו לחברים שלהם".

לחברה יש לקוחות נאמנים שמותקנות אצלם מערכות למעלה מ- 20 שנה, מידי שנה הם מזמינים את אנשי הצוות לבצע תחזוקה ובדיקות המערכת ואכן,כיום רוב הלקוחות הפרטיים של גארדסמן Gardsman מגיעים פה לאוזן, כאשר הלקוחות העסקיים כאמור מגיעים בעזרת שיתופי פעולה של החברה אל מול אדריכלים וקבלנים - החברה אשר החלה את דרכה כחברת בוטיק, חולשת היום על נפח גדול מאד מהשוק המקומי למערכות אזעקה אלחוטיות ומצלמות טלויזיה במעגל סגור לצפיה מרחוק דרך אפליקציה.

"האושר שלנו בא לידי ביטוי כשמוקד התמיכה שלנו או מתקיני החברה מקבלים טלפון לפחות אחת לשבוע מלקוחות שמספרים שמערכת האזעקה הצליחה להבריח את הגנבים ואף יש להם תיעוד איתו אפשר ללכת למשטרה".

בשיחות שערכנו עם מספר לקוחות אקראי, מצאנו כי גארדסמן Gardsman נותנת תמיכה אנושית 24/5, גם לאחר ההתקנה. לקוחותיה זוכים לתמיכה ולתשובות במידת הצורך בכל רגע נתון במרחק של שיחת טלפון בכל שעה במהלך היום. "החזון שלנו הוא לראות את כל הבתים בישראל מוגנים ומצולמים במידת הצורך ובכך לדאוג שלכל משפחה יהיה את השקט הנפשי והרוגע, כשהיא יודעת שהבית שלה והמשפחה שלה בטוחים''. סיכם נציג החברה את פני הדברים.

גארדסמן. גארדסמן,
גארדסמן/גארדסמן

לסיום ביקשנו מנציגי החברה לקבל טיפ אחד שנחשב לחשוב מכל בהתקנת מערכת מצלמות או אזעקה לבית וזו התשובה שקיבלנו: ''חובה בכל בית, אפילו לפני מערכת אזעקה ולפני מצלמות, להתקין גלאי עשן. נכון, גלאי עשן לא יציל אותנו מפני פריצה אבל גלאי עשן עשוי להציל אותנו ממוות, ממש כך - גלאי עשן מציל חיים. יש גלאי עשן אלחוטיים שמתחברים למערכות אזעקה ויש גלאים פשוטים שאפשר לקנות ברשתות עשה זאת בעצמך במחיר של 100 ש''ח, שאולי פחות אמינים מגלאים מקצועיים המתחברים למערכות אזעקה אלחוטיות, אבל עדיף אותם מאשר שום דבר".

הגיע גם הזמן שלכם ליהנות ממערכת אלחוטית מושלמת ומערכת מצלמות שתעניק לכם שקט נפשי בטיחות וביטחון.

טלפון ליעוץ חינם והזמנות: 052-2-20-20-20

מייל: sales@gardsman.co.il

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף גארדסמן
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully