וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת אור - מולטיטסקינג חיונית לעסק שלך

בשיתוף אפרת אור

28.1.2021 / 14:33

מגפת הקורונה שינתה את חיי העולם כולו מקצה אחד לשני, כך שכולנו היינו צריכים לעשות חישוב מסלול מחדש, ולשנות דברים שידענו קודם לכן

אפרת אור. באדיבות המצולמים
אפרת אור/באדיבות המצולמים

במקום להסתכל על הצורך בשינוי כדבר שלילי, יש מי שרואים בו הזדמנות מצויינת לפרוץ קדימה מחדש. כי אם העולם השתנה, כך גם צריכים להשתנות ולהשתדרג האתרים, הלוגו, התדמית והנראות החיצונית, של עסקים, חברות ועצמאיים.

במדור "הנבחרים" ביקשנו לבדוק מי יכולים לעזור לנו לבצע את השינוי הנדרש כך שאפשר יהיה להטמיע ולמתג מחדש את השירותים השונים אותם אנו מבקשים לפרסם ברבים.

על מנת להגיע לאנשי המקצוע המומלצים ביותר, ערכנו סקר מקיף בין 1,000 עסקים שונים, מהם ביקשנו לקבל שם אחד ממבחר של אנשי מקצוע שונים, בוני אתרים, גרפיקאים וצלמים. מי שקיבלה חלק נכבד מהקולות היתה אפרת אור, בזכות העובדה שהיא מעניקה את כל שלושת השירותים הללו גם יחד.

מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את אור לשיחה אישית, על מנת ללמוד מקרוב על מי שמעניקה מעטפת שלמה וחיונית לכל בית עסק.

אפרת אור - נעים להכיר

את אפרת אור, בת 28 מיפו, ניתן להגדיר כמולטיטסקרית מרשימה במיוחד. הרזומה שלה מכיל בתוכו לימודי בנייה ופיתוח של אתרים, עיצוב גרפי וצילום.

לפני כשלוש שנים, לאחר שהתמקצעה בשטח בחברת פרסום בתחום הדיגיטל, יצאה אור לדרך עצמאית משלה, וכיום מעניקה מעטפת ויזואלית שלמה לכל בעל עסק. הדבר הראשון שביקשתי לשמוע מאפרת אור הוא, לאיזה סוג של לקוחות ועסקים היא פונה, היא חייכה וסיפרה: "יצא לי לעבוד עם לקוחות בכל הגדלים, החל מחברות מבוססות, ועד לסטרטאפים ובעלי עסקים קטנים, אבל, הדבר הראשון שאני מסתכלת עליו הוא לא סוג או הגודל של העסק או החברה, אלא השלב בו הם נמצאים.

"בשיחת העבודה הראשונה שלי עם כל מי שמבקש את שירותיי, אני עורכת בדיקה מפורטת של מה הם עשו עד עכשיו, מה עבד להם יותר ומה פחות, מה היעד אליו הם שואפים, מה מבקשים לשדר ללקוחות, כך אני יודעת לכוון את עצמי ולהתאים את השירות למטרה שהם מעוניינים להשיג. אם למשל אני אגלה כי הלוגו של החברה נראה מצויין, יכול להיות שרק אתר הבית צריך לעבור מתיחת פנים. אם יש צורך למתג מחדש את המוצרים השונים, זה מצריך גם שילוב של צילום תמונות מחדש.

"אם בית עסק מסויים עומד לצאת בקמפיין חדש, צריך לראות כיצד אפשר לפנות לו מקום ולהטמיע אותו, אם באתר, ברשת חברתית, או בצילומים שיגיעו אל שלטי חוצות.

"הדברים נכונים גם כאשר אני עובדת מול לקוחות שנמצאים בתחילת דרכם המקצועית, וצריכים לבנות עבורם את הכל מאפס, אם זה אתר, לוגו, צילום של המוצרים או צילומי תדמית".

מיתוג חכם ויעיל

עבודות של אפרת אור. אפרת אור,
מיתוג של אפרת אור לחברת מוצרי וניל טבעי ׳פלאניפוליה׳/אפרת אור

למדתי כי למיתוג ובידול אמיתי יש חשיבות מכרעת בהצלחה של כל עסק ונותן שירות, מאחר ואלו חייבים להוכיח ייחודיות בערך שלהם אל מול המתחרים.

שאלתי את אפרת אור במה כיצד זה בא לידי ביטוי, היא פירטה זאת עבורי: "הערך המוסף של כל עסק, מוצר או נותן שירות, יכול לבוא לידי ביטוי בכמה אספקטים. קודם כל באיכות המוצר או באיכות השירות, כמובן, גם במחיר. יחד עם זה, גם לאחר שניתן מעטפת חיצונית נהדרת, ההצלחה תתרחש ותחזיק מעמד, בזכות חוויה ייחודית אותה בעל העסק יכול להעניק, זה אומר לייצר אצל הלקוחות רגש חיובי שמתקשר למותג, ושתהיה להם סיבה טובה לרצות להמשיך ולקבל ממנו שירות.

"לכן, לפני שאני יוצאת לדרך ובונה את המיתוג החיצוני, אני לומדת מה היתרונות האמיתיים של כל אחד, ולפי זה בונה אסטרטגיה מתאימה, כאשר המטרה היא לשווק לאחר מכן את החברה, מוצר או שירות באמצעות תכנים שיהיו מספיק ברורים וקליטים".

מבחינה טכנית, אפרת אור דואגת לפתח מוצרי פרינט ותוצרים דיגיטליים שנאמנים לשפה המותגית של כל בעל עסק, ולמה שהם מעוניינים לשדר ללקוחות פוטנציאליים. במידה וזו עדיין לא קיימת, תפקידה של אור הוא לפתח אותה בתהליך מעמיק, שיבנה תובנות ותוצרים שיהיו שם כאבני יסוד להמשך הדרך.

בניית אתרים

עבודות של אפרת אור. אפרת אור,
צילומי תדמית, בניית אתר, עיצוב לוגו ופיתוח שפה גרפית למעצבת אירועים ופרחים יערה ננטל/אפרת אור

בשנים האחרונות יש יותר ויותר בעלי עסקים שמנסים להקים אתר בית או חנות אינטרנטית בכוחות עצמם. הדפוס הזה צבר תאוצה בעיקר לאחר שיצאו לאור פלטפורמות שונות המעניקות תבניות לאתרים מוכנים מראש, במטרה להקל את המשימה.

שאלתי את אפרת אור, מדוע אם כך יש צורך בשירות שלה כמי שבונה אתרים, היא הסבירה: "זה מאוד פשוט, ברגע שלוקחים תבנית מוכנה מראש, הגמישות והעיצוב לא רק שלא מתאימים לשפה ולמוצרים, אלא שהאתרים עצמם דומים כמעט באופן זהה לכל האחרים, במצב כזה, לאן נכנס הנושא של הבידול עליו שוחחנו קודם?

"מעבר לזה, בקצב המהיר בו משתנים דברים בזירת הדיגיטל, או למשל לאחר השנה האחרונה, כאשר עסקים רבים היו צריכים להביא את העסק ואת הלקוחות שלהם אל תוך אתר אינטרנט, כי הסגר מנע מהם לצאת החוצה ולבוא אליהם פיזית, חשוב להישאר עם היד על הדופק. זה אומר שכדאי לחשוב כיצד ניתן לרענן את הנראות או תכנים של האתר, וכדאי שאלו יהיו קלים לביצוע גם על ידי מישהו שהוא לא מקצועי. באתרים המוכנים עם תבניות שחוזרות על עצמן, מדובר במשימה מאוד מסורבלת, לא קלה או נוחה לביצוע ושימוש".

אני למדתי כי תמיד כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בקיאים בתחום, מאחר ויש עסקים, למשל, שלא זקוקים לאתר, אלא רק לדף נחיתה או אתר עם עמוד אחד בלבד. על אחת כמה וכמה אם מדובר בחנות אונליין, אז יש צורך לאפיין את האתר בצורה שתהיה נוחה ללקוחות לסייר בחנות, ולרצות לרכוש את המוצרים.

גיליתי כי הפלטפורמה האהובה על אפרת אור בכל הנוגע לפיתוח אתרים, היא וורדפרס עם תוסף אלמנטור. אלו מאפשרים לה לעצב בו-זמנית עם פיתוח האתר, ולהדריך את הלקוחות שלה, כך שתמיד יוכלו להזין בעצמם תכנים או לבצע שינויים מסויימים, בלי הצורך שהם יהיו תלויים בה בכל דבר.

לקוחות מספרים

עבודות של אפרת אור. אפרת אור,
עיצוב גרפי, בניית אתר וצילום תדמית לקליניקה לטיפול בכאב כרוני של גד רדעי/אפרת אור

בין יתר חברות, עסקים ונותני שירות שאפרת אור מיתגה, בנתה למענם אתר, או צילמה, ניתן למנות את: ,PLANIFOLLIA ,NAVITAS ,UCHICA ,EVE ,SENSIBO, Belle חוויה במדבר, יערה ננטל, ועוד.

שוחחתי עם כמה מהם, כולם העידו על אפרת אור כאשת מקצוע ייחודית, סבלנית, אמינה, פרפקציוניסיטית שעובדת ימים ולילות, אחת שלא נחה לרגע אחד עד שמעניקה תוצרת מושלמת.

צילומי תדמית ומוצר לעסק

עבודות של אפרת אור. אפרת אור,
מיתוג מחדש לבוטיק המעצבים ׳אושיקה׳ שבמעלה אדומים/אפרת אור

שאלתי את אפרת אור עד כמה לתמונות ולצילומים יש חשיבות? היא השיבה: "לאלו יש חשיבות מכרעת, הרבה יותר מבעבר. צריך לזכור, חלק מרכזי בתקשורת שלנו היום מול לקוחות נעשית ברשתות החברתיות או בחנויות אונליין, והלקוחות בודקים בשבע זוגות עיניים כל דבר אותו רואים מבעד למסך".

אור הוסיפה כיצד הדברים מתבצעים בשטח מהצד שלה: "אני מבצעת צילומי תדמית ואווירה בבית העסק עצמו, לעיתים גם בלוקיישנים בחוץ, וכמובן, של המוצרים עצמם במקומם הטבעי.דרך הצילום אני מספרת סיפור, מי העסק, מי העובדים בעסק, מהו המוצר, כל דבר שיעזור לשווק טוב יותר, ולהעביר את המידע המהימן ביותר".

בעלי חברות, עסקים ועצמאיים, אם גם אתם מבקשים למתג ולחדש את השירות ומוצרים שנמצאים בבעלותכם, אפרת אור, מולטיטסקינג אנושית עומדת לרשותכם, בכל הנוגע לבנייה ופיתוח של אתרים, מיתוג חכם ויעיל, וצילומי תדמית.

לפרטים נוספים צרו קשר עכשיו:

וואטסאפ

אתר

אינסטגרם

בשיתוף אפרת אור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully