וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סמיתמדיה כולם יכירו אתכם

בשיתוף סמיתמדיה

28.1.2021 / 14:29

היא הגיעה בכלל מתחום משאבי האנוש, אך במהרה התאהבה בעולם השיווק והפרסום, ומכאן הדרך לפתיחת משרד יח"צ הייתה קצרה. זהו סיפורה של גלינה סמית, בעלת משרד יח"צ סמיתמדיה

גלינה סמית, משרד יח"צ סמיתמדיה/אולפן הנבחרים

הכירו את גלינה סמית, אשת יחסי ציבור ופרסומאית מנכ"לית סמיתמדיה - משרד יחסי ציבור.
גלינה, נמצאת כבר 12 שנים בתחום. היא מגיעה מרקע שונה לחלוטין - תחום משאבי האנוש, אך עבדה במשרד פרסום בכוח אדם וקלטה שהיא מאוד אוהבת את כל עולם הפרסום והשיווק ומשם התקדמה ולאחר שהתמקצעה בתחום פתחה עסק.

מהו ה'אני מאמין' שלך בכל הקשור בתחום?

"בדרך כלל משרד יחסי ציבור נותן שירות מול ערוצי תקשורת, אני כמעט ולא מתעסקת עם גופי שידור אלא מתמקדת ברשתות החברתיות מתוך הבנה כי שם יש את היכולת לייצר עבור בעלי העסקים חשיפה מאוד גבוהה".

מהו היתרון הגדול של הרשתות החברתיות?

"היתרון הגדול של הרשתות החברתיות: המחיר, הטרגוט והחשיפה. מדובר בכלי זול ונוח ומעניק חשיפה מקסימלית אל מול אחרים. הוא גם יעיל יותר - באמצעות קמפיינים נכונים אפשר להגיע לצרכן הקצה המדויק ביותר.
הרשת החברתית הכי חזקה היום למפרסמים היא עדיין פייסבוק. האינסטגרם תפס תאוצה עד גיל 35 מקסימום, זה הכוח העיקרי שלו".

מה הייחודיות שלך בתחום?

"אני יוצרת קמפיינים ממוקדים לכל עסק בהתאם לצרכים שלו: מתכננת את האסטרטגיה הנכונה, את תוכן הקמפיין ואת הפרסום. כלומר מספקת מעטפת שלמה לעסקים. במהלך הקמפיינים שאני בונה לעסקים אני משתפת פעולה עם בלוגרים ומובילי דעת קהל ברשתות החברתיות. מאוד מאמינה בכוח שלהם להגיע ישירות אל הלקוחות. בנוסף אני מעניקה שירותים גם בעברית וגם ברוסית ובכך פונה לקהל יעד רחב מאוד".

אז מי מבינכם בעל עסק קטן, או אדם פרטי שרוצה חשיפה גבוהה יותר, פנו ל'סמיתמדיה' וגלינה סמית תדאג שכולם יכירו אתכם טוב יותר.

בשיתוף סמיתמדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully