וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנאפה על הגלגלים: הכנאפה הכי מיוחדת שתטעמו

בשיתוף כנאפה על גלגלים

28.1.2021 / 14:03

הטרנד הקולינרי המוביל כיום הוא הכנאפה, אותו קינוח מושחת בעל הגוון הכתום-זהוב שמעורר את החושים בזכות טעמו המתוק והניחוחות האוריינטליים העולים ממנו. הכוכב התורן של סצנת אוכל הרחוב המתוק הוא לא אחר מאשר כנאפה על גלגלים ברמלה

כנאפה על גלגלים. כנאפה על גלגלים,
כנאפה/כנאפה על גלגלים

אחד הטרנדים החמים ברשתות החברתיות ששוטפים את עינינו עם תמונות מגרות הוא הקינוח המזרחי המפורסם - הכנאפה. בעוד שמקומות רבים בארץ מציעים את הכנאפה הפשוטה והמסורתית, לאחרונה קם ברמלה מקום חדש בעיר רמלה שנקרא כנאפה על גלגלים, פוד טראק (עגלת אוכל) המציע טעמים חדשים ומיוחדים למאכל האהוב במארז נוח ומפנק. ואם כל זה לא מספיק, אז הכנאפה נעשית בהכנה ביתית עם חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר.

כנאפה על גלגלים. כנאפה על גלגלים,
כנאפה על גלגלים/כנאפה על גלגלים

כנאפה על גלגלים מציעים לכם כנאפה קלאסית עם גבינה, כנאפה נוטלה ובקלאווה טורקית. עם כל כנאפה תקבלו גלידה טורקית מחלב עיזים ותוספות מפנקות כמו מי סוכר, פיסטוק ומזרק בשני טעמים - ריבת חלב ונוטלה. הכנאפה מגיעה חמה ועסיסית בתוך מגש שמאפשר אכילה נוחה ונקייה, גם בבית וגם בחוץ, ויעשה לכם את החיים קלים בזמן הזלילה. בקיצור, כל האושר שבעולם ארוז במארז אחד מגרה, והכל כדי להעניק לכם חווית אכילה מושלמת שלא הכרתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כנאפה על גלגלים. כנאפה על גלגלים,
כנאפה/כנאפה על גלגלים

הרעיון של כנאפה על גלגלים שייך לצמד האחים קרלוס ודודו אל-והאב, שידועים בהכנת כנאפה וקינוחים מגיל צעיר. היום, עם קהל לקוחות שהתמכר לטעמים ולשירות החם והאישי, הם שואפים להמשיך ולהעניק לכם מהאהבה שלהם למתוקים. בנוסף, כנאפה על גלגלים יכולה להגיע עד אליכם, כשהם מציעים שירותי קייטרינג לאירועים להכנת כנאפה חמה. הם יביאו את חומרי הגלם ויכינו במקום על גז עם "שואו" ואווירה של חגיגה מזרחית, ואתם רק תהנו ותחייכו. ביום מן הימים, הם שואפים לפתוח חנות שתאפשר לכולם להגיע ולטעום מהכנאפה המפורסמת שצברה שם בקרב מביני עניין.

כנאפה על גלגלים עושים משלוחים לרמלה, לוד, באר יעקב והמושבים בסביבה. שעות הפעילות הם כל יום החל מ-18:00 ועד 00:00.

להזמנות חייגו עכשיו 052-5167652

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף כנאפה על גלגלים
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully