וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוואנים להשכרה בכל הארץ - במחיר אטרקטיבי

בשיתוף מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח

28.1.2021 / 13:11

לאורך שנים, הציבור באירופה ובארה"ב נוהג לצאת לטיולים ברחבי הטבע בקרוואנים. ברחבי העולם, יש גם מי שמצאו את הקרוואן כחלופה הרבה יותר זולה עבור מגורים קבועים

קרוואן. מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח,
קרוואן/מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח

לאחרונה גם הישראלים גילו את עולם הקרוואנים, כאשר בעיקר בשנה האחרונה, אלו שימשו כתחליף לחופשה ובילוי משפחתי, במקום בתי המלון שנשארו סגורים בעקבות משבר הקורונה. במדור "הנבחרים", ביקשנו לשוחח עם מייק גטנר, בן 39, הבעלים ומנכ"ל של "מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח", שבבעלותו מספר קרוואנים להשכרה, על מנת לשמוע ממנו על הטרנד החדש שהפך להיות להיט בקרב המטיילים הישראלים.

השנה האחרונה היתה אחת השנים הקשות ביותר בתולדות האנושות. מגפת הקורונה שתפסה אותנו כך פתאום, שיבשה את החיים של כולנו, וביטלה כמעט לחלוטין את הנאות החיים. אם בעבר היינו נוהגים לצאת לחופשות מעבר לים, או הגענו לבתי המלון השונים על מנת להתפנק כמו מלכים, פתאום אלו הפכו להיות אסורים, כאשר נאלצנו להסתגר ספונים בבתים.

קרוואן. מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח,
קרוואן/מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח

הפתרון לחופשה חלומית בימי הקורונה

אך היו גם מי שמצאו את החלופה המושלמת לחופשה וטיולים בחיק הטבע, גם בתקופה המשוגעת הזו, בזכות הקרוואנים. מייק גטנר הוא הבעלים ומנכ"ל של "מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח", כאשר מספק את אלו למי שמבקשים לטייל ברחבי ישראל, או למצוא מקום מגורים לתקופה ארוכת טווח.

על היתרונות הרבים שיש לקרוואנים להציע למי שמבקשים לנפוש בכל מקום אשר יחפצו בו ברחבי הארץ הוא סיפר: "קודם כל הקרוואן מתאים לכולם, יחידים, זוגות ובעלי משפחות עם ילדים. היופי הוא שניתן לטייל בעזרת הקרוואן בכל מקום ולכל פרק זמן שתבקשו, בלי הצורך להתאים את עצמכם, למשל, לתפוסה כזו או אחרת בבית מלון. אם כבר הזכרתי בית מלון, אז הקרוואן משמש בדיוק ככזה, אך במקום להיות תקוע בין מסדרונות, מעליות וחדרים, אתם יכולים לישון בנוחות מושלמת בחיק הטבע.

"בא לכם להתעורר בבוקר אל מול הים הגדול, זה אפשרי, תרצו לנוח בצהריים בשקט מופתי באמצע חורשה או יער ירוק, אין בעיה, ישנן אינספור אפשרויות באותו הכסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קרוואן. מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח,
קרוואן/מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח

קרוואנים - מאובזרים ברמה של חמישה כוכבים

הקרוואנים של היום מאובזרים ברמה הכי גבוהה, כך שניתן למצוא בהם את כל מה שדרוש למחייה ומגורים:

*מיטה נוחה
*מקלחת חמה
*שירותים
*מטבח מאובזר
*כיריים לבישול
*חימום ומיזוג
*תאים לציוד
*גנרטור
*מערכת סולארית ועוד

פתרון מושלם גם להפקות של סדרות, סרטים ואופנה בשטח

לא רק הציבור הרחב עושה שימוש בקרוואנים, אלא גם תעשיות נוספות, על כך גטנר סיפר: "הצוות של פאודה משכיר קרוואנים עבור צילומי שטח, והם לא היחידים בתעשייה הזו שעושים בהם שימוש. לא מזמן הענקתי שירות גם להפקות אופנה שביקשו לצלם סשנים במצפה רמון. זה היה מדהים, היה להם חשמל באמצע המדבר, כך שהיו יכולים לסדר לדוגמניות את השיערת או להתרענן עם מקלחת מפנקת באמצע היום".

קרוואן. מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח,
קרוואן/מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח

הקרוואנים של מייק גטנר

הקרוואנים בבעלותו של מייק גטנר הם תוצרת ויסברג, הנחשבים ביותר בשוק. מדובר בקרוואנים אשר מתלבשים בעזרת וו גרירה על כל רכב פרטי. אם יש רצון, הוא עצמו משמש כנהג טיולים לכל מקום ולכל פרק זמן.

כמו כן, גטנר מבצע הקפצות לרוכבי האופניים באזור ערד וים המלח עד ארבעה רוכבים ונוסעים, בנוסף הוא מעניק שירות ל "שביליסטים" שמטיילים בסביבה הזו. נקודות האיסוף של הקרוואנים נמצאות בערד, ראשון לציון, או בנקודת אמצע אחרת.

אם גם אתם מעוניינים לצאת לטיול בחיק הטבע בתנאים של חמישה כוכבים, לנפוש בכל פינה אפשרית ברחבי הארץ בלי לקרוע את הכיס.

מייק גטנר. מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח,
מייק גטנר/מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח

אם יש לכם צורך למצוא חלופה למגורים לטווח ארוך, ונמאס לכם להוציא הון עתק על שכר דירה גבוה, צרו קשר עוד היום עם מייק גטנר בטלפון: 050-331-9309 או 055-912-6567‬, ותקבלו את כל המידע אותו אתם מחפשים.

פייסבוק

בשיתוף מייק מוניות ערד השכרת קרוואנים בערד וים המלח
  • עוד באותו נושא:
  • קרוואנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully