וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ORANGIE חנות האונליין החדשה עלתה על כל הציפיות

בשיתוף ORANGIE

28.1.2021 / 10:53

בוטיק האופנה המיתולוגי אורנג'י העביר בזמן הקורונה חלק גדול מהפעילות לאון ליין מה שהתגלה כמהלך עסקי מבריק. עם פרוץ הקורונה הפך האתר להיות אתר האופנה והלייפסטייל שחייבים להכיר. גליה פרצלן, בעלת המותג נמצאת איתנו היום באולפן ומספרת על ההצלחה שהפתיע גם אותה

ORANGIE, חנות בגדי בוטיק/אולפן הנבחרים

ORANGIE - Life Style Boutique קיים כבר 17 והוא מוסד ידוע בקרב מביני עניין וסלבריטאים. הפוש שנתן משבר הקורונה להקמת אתר האיקומרס, פתח את המותג לקהלים חדשים ברחבי הארץ והופך אותו לסיפור הצלחה.

הליין הפרטי של הבוטיק, "אורנג'י" מיוצר באיטליה ומוגדר כבייסיק וקוזאל. לשאלה "מהו בעצם בייסיק איטלקי?" יש תשובה אחת: כמו כל בייסיק אבל יותר איכותי ובסטייל. גזרות מדויקות, קווים נכונים ועיקר המשקל של הבדים על הגוף. בדים מדוייקים שהופכים כל טישרט הכי פשוט לנכון ואטרקטיבי. טי שירט כזה בשילוב הג'ינס הנכון ונעל מדויקת הם הבסיס לכל לוק מנצח.

אתר ORANGIE רשם בחודשים הבודדים לפעילות נתוני מכירות חרגים ובעיקר אחוז גבוה מאוד של לקחות חוזרים. אני לא רוצה להשוויץ, אבל מתמכרים לחנות שלנו, מסבירה גליה פרצלן, בעלת המותג שנשאבה במהירות אל עולם האונליין.

לסיכום - אם את במצוד אחר פריטי האופנה הנכונים והאטרקטיבים, שלא משנים את צורתן אחרי שתי כביסות, היכנסי ל - https://orangie.co.il והצטרפי לאלפי גולשות מאושרות שכבר גילו את סוד האונליין של ORANGIE.



אתר

גליה פרצלן 1. לי אגמון,
צילום לי אגמון/לי אגמון
אורנגי 1. שגית זלצהאור,
צילום שגית זלצהאור/שגית זלצהאור
אורנגי 2. יח"צ,
צילום יח"צ/יח"צ

בשיתוף ORANGIE
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully