וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי היקום שיחוללו שינוי בחייך

בשיתוף חנין אלטנה

28.1.2021 / 9:05

מרגישים שאתם לא מממשים את עצמכם? שקועים במחשבות טורדניות לגבי העתיד? המאמנת האישית חנין אלטנה מציגה לנו שיטה אקזוטית ומרעננת לעשות שינוי: Reality transurfing. הכירו את חוקי היקום שיעזרו לכם ליצור מציאות

חנין אלטנה. היבא חאג יחיא,
חנין אלטנה/היבא חאג יחיא

הכירו את חנין אלטנה, מאמנת אישית מוסמכת בבית הספר למקצועות אימון וגישור "גומא", לצד עבודתה כאחות דיאליזה. בתהליך האימון היא מסייעת לאנשים לשנות את חייהם, להשיג מטרות ולבנות מציאות חדשה.

"עוד בנערותי נחשפתי לעולם האימון, לפני שקראו למיומנות הזאת 'אימון'. בזמנו, היו מדברים על הדרך לעשות שינוי בחייך, סודות ההצלחה, אימון זה דבר חדש יחסית, בטח בישראל ובקלאנסווה, שם גדלתי", מספרת חנין, "כשהייתי בת 16 קיבלתי מאחי מתנה - ספר מקייפטאון, שבתרגום לעברית נקרא: 'איך להביא את ההצלחה שלך'. נשביתי בקסם התוכן, וכיאה לתולעת ספרים סקרנית, סיימתי לקרוא אותו ביומיים. מאותו רגע התחלתי לראות סרטונים שקשורים לנושא הזה - העצמה אישית, תהליכים מנטליים, צרכתי תכנים ללא הפסקה".

כשרון להשגת מטרות

"התחלתי ליישם את כל הכלים שקראתי עליהם כבר בגיל 19. כתבתי לעצמי רשימת יעדים עד גיל 27: 'חנין יקרה; בגיל 21 תהיי אחות מוסמכת, בגיל 22 תתחתני, עד גיל 25 תהיי אם לילד, אחרי תואר ראשון, ועם חלקת אדמה בבעלותך, ובגיל 27 תתמחי במקצוע על-בסיסי'. את הפתק הזה הכנסתי לספר שקראתי באותו זמן, והספקתי לשכוח ממנו. במעבר דירה שעשיתי בגיל 30, נתקלתי בו במקרה. הפלא ופלא - כל מה שכתבתי התגשם, אחד לאחד, בדיוק בזמן שציינתי. התרגשתי מאוד, והבנתי שמעצם הכתיבה של המטרות שלי, שידרתי אותן ליקום, במודע או לא במודע, וזימנתי לעצמי מסלול חיים מסוים. זה גרם לי להכיר בכישרון שלי להשיג מטרות בחיי, והיום אני משתמשת במגוון שיטות שלמדתי לאורך השנים, על מנת לעזור לאחרים להשיג מטרות בחייהם".

הטבע בנוי בשבילנו

את הגישה הייחודית שלה לטיפול, חנין יצרה משילוב בין שיטות: את שיטת האימון הקלאסית, היא משלבת יחד עם NLP ו-Reality transurfing. עדיין לא שמעתם על השיטה? הגיע הזמן שתכירו. Transurfing היא שיטה ליצירת מציאות. עקרונות השיטה מבוססים על חוקים מטאפיזיים המניעים את העולם, ומי שמפנים ומיישם אותם, יכול לייצר מציאות. לפי השיטה, הטבע בנוי בשבילנו, אנחנו באופן טבעי אמורים לקבל את מה שאנחנו רוצים, אבל אנשים לא מבינים את חוקי הטבע ולכן לא משיגים את מה שהם רוצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חנין נותנת לנו טעימה מחוקי היקום של השיטה:

חוק הכוונה - החיים הם כמו סופרמרקט חינמי. תוכלי לקחת מהמדף מוצר בלי לשלם, אבל את צריכה לדעת איזה מוצר את רוצה

"כוונה חזקה ממטרה, יש בה רצון ונכונות ליצירת תנועה. יש שני סוגים של כוונה - כוונה פנימית וכוונה חיצונית. הכוונה הפנימית היא המטרה שאנחנו שמים לעצמנו באופן אותנטי, והכוונה החיצונית היא מה שקורה כשאנחנו משחררים ליקום את הכוונה הפנימית, ונותנים לו לעבוד וליישם אותה. על מנת שהיקום יעבוד, שתתרחש עשייה ובשלב מסוים גם תהיה תוצאה בהרמוניה לכוונה שלנו, על הכוונה הפנימית להיות ברורה לנו. הכוונה צריכה לבוא מתוך תודעה צלולה שאין מדובר בפנטזיה או גחמה חולפת, אלא בדבר שאנחנו באמת רוצים להשיג. אם אנחנו משדרים משהו לא ברור, המסר לא מתרגם לעולם".

חוק ההודיה - תודעת שפע מקדמת, תודעת חוסר מעכבת

"ההודיה עוזרת לנו לקבל מה שהיקום נותן לנו, שמה את הפוקוס על מה שיש, ורק מהמקום הזה מתאפשרת גדילה. תודעת חוסר מעכבת ומביאה לשקיעה אנרגטית. על מנת לייצר תודעת שפע, שהיא קריטית לצמיחה, תתרגלו מדי לילה, לפני השינה, הודיה על עשרה דברים חדשים. על הראיה, על השמיעה, שום דבר אינו מובן מאליו".

חוק העשייה - מה שמבדיל בין מטרה ברת השגה לבין פנטזיה

"ללא הפנמת הערך של העשייה, מטרה תישאר בגדר פנטזיה. דחיינות היא האויב הכי גדול של הגשמה. במחשבה, הכל נראה גדול וקשה להשגה, המוח שלנו רוצה להשיג הכל בבת אחת, אך הרציונל מבין שזה בלתי אפשרי, לכן אנחנו דוחים ונמנעים. חלקו את המשימה הגדולה למשימות קטנות, ואל תפחדו לקחת אחריות. התרכזו בעשייה ולא במחשבה, שמנפחת את משקלם של הדברים, וכך - פשוט תעשו".

חוק מימוש הפוטנציאל - העולם הוא מראה למה שיש בתוכנו

"לא מעט אנשים בעלי יכולת גבוהה, לא מממשים אותה בחייהם, כי בתת מודע שלהם הם חושבים שהם לא ראויים לגדולה, הערך העצמי הנמוך כובל אותם. על מנת לשחרר את האוצר הטמון בי ולהוציא את הטוב מתוכי, עלי להאמין שאני ראוי לכך, ושאני מסוגל לעשות זאת. רק אחרי שתאמין בעצמך ובקול הייחודי שלך, ותרגיש שווה לבריות סביבך, תוכל לייצר את החוקים שלך, ולהשאיר חותם בעולם. העולם הוא מראה למה שיש בתוכנו".

לחיות ברגע - להיות כאן ועכשיו

"באופן מעט אבסורדי, רוב האנשים לא חווים את הרגע שהם נמצאים בו. למה זה קורה? בכל רגע מתרוצצות לנו אלף מחשבות, על העתיד, על העבר, אך צריך להיות ערים לכך שאלה מחשבות שלא מקדמות אותנו. העבר לא יחזור, אפשר רק ללמוד ממנו, והעתיד הוא אשליה. אם אנחנו רוצים באמת לברוא את העתיד שלנו, עלינו לנכוח ברגע, שהרי כל רגע בעתיד הוא העכשיו שלנו. אנחנו והיקום זה אחד, עלינו להתחבר עם הכל, ללמוד להתבונן ולפתח צלילות מחשבתית. לצפות בציפור אוכלת, להקשיב לקול הגלים בים. להיות מרוכזים בילדים שלנו, בבן הזוג שלנו, הרגע שאנחנו נמצאים בו הוא כל מה שיש לנו".

חנין אלטנה. היבא חאג יחיא,
חנין אלטנה/היבא חאג יחיא

שינוי באמצעות העצמה נשית

לקליניקה של חנין בקלאנסווה מגיעות נשים שרוצות לעשות שינוי בחייהן. חלקן מבקשות להעלות את הביטחון העצמי, אחרות נמצאות בצומת דרכים בקריירה שלהן. לטענתה, הפתרון תמיד טמון בהעצמה נשית, וכל שינוי הוא אפשרי דרך חיבור האישה לערך הטהור שלה, ואיזון נכון בין האנרגיה הנקבית לבין האנרגיה הזכרית, על פי עקרונות היין ויאנג.

"העוצמה הנשית נכנסה לשיח ולאידיאל הנשי רק לאחרונה, פעם כוח היה מיוחס לגבר, ולנשים הייתה מיוחסת חולשה. זה הביא נשים לצמוח ממקום לא נכון - הן נלחמו כדי להוכיח שהן שוות. אני מאמינה שמלחמה היא אנרגיה מעכבת, ובמקומה, אני מלמדת נשים לצבור את כוחן ולצמוח מהתכונות הנשיות. הכוח הנשי הוא כוח רך, גמיש, אוהב, מכיל, מעניק, וגם חלש לפעמים, וזה טבעי, כאב זה משהו שצריך לקבל ולתת לו מקום. גישות שעומדות מאחוריהן רגשות אנטגוניזם למין הגברי, לא יובילו אישה לגלות את העוצמות האמתיות שבה. אף אחת לא צריכה להתחזק על חשבון הגבר, אין לנו מלחמה אתו - לו יש את האנרגיה שלו ולי יש את האנרגיה שלי, והמטרה היא להגיע לאיזון - רוב של אנרגיה נקבית באישה, ורוב של אנרגיה זכרית בגבר".

בואו ליצור מציאות חדשה

באימון של 12-14 מפגשים ובמחיר שווה לכל כיס, חנין מזמינה אתכם לעבור תהליך משנה חיים. הוא מתחיל בזיהוי והיכרות עם חוזקות וערכים וממשיך ביצירת חזון ובניית תוכנית עבודה איתה אפשר לצאת לדרך לקראת שינוי מהותי בחיים. במהלך הדרך עולות פרדיגמות מעכבות, אותם חנין מפרקת ומחליפה באמונות מחזקות שמקדמות את האדם אל עבר המטרה. תוך כדי הריאיון, מסתבר שלא רק במסגרת האימון היא מחוללת שינויים בחייהם של אנשים, אלא גם בעבודתה כאחות דיאליזה.

אימון בריאותי

"אני אחות כבר עשר שנים, מחלקת את זמני בין עבודתי כמאמנת לבין משמרות בבית חולים. במשך שנותיי במחלקת הדיאליזה, אימנתי חולים שסבלו מייאוש מההמתנה לקבלת כליה, ובעזרת שיחות וכלים אימוניים עזרתי להם לצאת מהמצב הזה והפחתי בהם תקווה. זה עולם ומלואו עבור בן אדם במצב הזה, כי מצב הרוח משפיע עמוקות גם על המצב הפיזי. חולים שהגוף שלהם דחה טיפול תרופתי בהתחלה, עשו שינוי, וקיבלו מענה מהתרופות. יש מטופלים שאני בקשר איתם עד היום, אנשים שאומרים לי שהם לא יכולים לדמיין את תהליך הדיאליזה בלעדי, ואין מרגש מזה, זה אפיק נוסף בו אני מוצאת מקום להשפיע".

אילן, מטופל דיאליזה של חנין, מספר: "בזכות חנין, אני יכול להגיד שהצלחתי לעבור את השנה הקשה ביותר בחיים שלי. הייתי מגיע למחלקה ארבע פעמים בשבוע, ל-5 שעות בכל פעם, והיא הייתה האור בקצה המנהרה בשבילי. כשהייתי כבוי ומיואש, ממש דכאוני, היא ישר זיהתה את זה. משהו בשיחות איתה הצליח להחדיר בי תקווה אמיתית, היא העלתה לי את הביטחון העצמי, שהיה ירוד בתקופה הקשה הזאת. היא עודדה אותי וגרמה לי להאמין שאני אעבור את האתגר ושיש טוב אמיתי שמחכה לי".

חנין אלטנה. היבא חאג יחיא,
חנין אלטנה/היבא חאג יחיא

המטרה: איזון גוף-נפש-רוח

"כשמתאמן מגיע אלי, אני מקשיבה לצורך שלו, למטרה אליה הוא מכוון, אבל בחיים שלנו צריך להסתכל על כל הצלחת. הרבה מאמנים טועים להתמקד עם המטופל במטרה הספציפית שלו, ולרוץ עליה בכל הכוח. צריך להבין שעם כל הכבוד לעובדה שבן אדם כמהה לשינוי בקריירה, אם הוא ישקיע רק במשאלה הזאת, הזוגיות שלו תתרסק. לכן, מטרות ספציפיות הן כלי חשוב בטיפול מוצלח, אך המטרה העילאית של האימון זה להשיג איזון גוף-נפש-רוח. בטיפול אני נוגעת בכל התחומים: בזוגיות, בקריירה, בבריאות. כשמתחילים להצליח ולגדול, אז באופן אוטומטי גם שאר התחומים מתרוממים".

אם גם אתם רוצים לצאת להתחלה חדשה בחייכם, צרו קשר עם חנין במספר 0524962315, באינסטגרם או פייסבוק

בשיתוף חנין אלטנה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully