וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

anghams place, תתחילו להתלבש בשיא השיק

בשיתוף anghams place

27.1.2021 / 17:00

בוטיק הבגדים שכבש את הרשת הגיע לנצרת. הכירו את anghams place, חנות בגדים יוקרתית בבעלותה של אנגאם משארקה.היום היא נמצאת איתנו באולפן כדי לספר על הטרנדים הכי חמים בתחום האופנה לשנת 2021

אנגאם משארקה, anghams place/אולפן הנבחרים

מחפשים להראות בשיא השיק? רוצים בגד חדש לכל אירוע? צפו בראיון עם אנגאם משארקה, בעלת בוטיק הבגדים היוקרתי anghams place בנצרת.

אנגאם, היא חובבת אופנה ידועה במשך המון שנים וסוף סוף אזרה אומץ ופתחה חנות משלה. פתחה את הבוטיק במהלך תקופת הקורונה לאחר שתקופה ארוכה שיווקה בגדים דרך האינסטגרם.

שאלנו את אנגאם, אילו בגדים ניתן למצוא בחנות שלה:

"הפריטים שניתן למצוא בחנות: בגדי נשים, כל פריטי הלבוש של המותגים המובילים בעולם: ''תומי'' ''סטיב מאדן'' ועוד וקולקציות בגדים בייבוא מטורקיה. בנוסף אפשר לראות מגוון רחב מאוד של סגנונות שניתן למצוא בבוטיק: ספורט, יומיומי, קז'ואל וגם ביגוד לאירועים".

מהי הייחודיות של החנות?

"העיצוב של החנות מיוחד במינו. קיבלתי השראה מחנות ''גוצי' פריז'' שכל החנות בצבע ורוד, כל מי שנכנס לחנות מבין כבר בכניסה שלא מדובר בעוד בוטיק לבגדים. כולם נמשכים מבחוץ אל העיצוב המרהיב. דבר ייחודי נוסף הוא, שאני בוחרת את כל הבגדים בקפידה - רק את הייחודיים ביותר מכל קולקציה וכמובן בדגש על איכות החומרים".

מהן השאיפות לעתיד?

"אני מתכננת לפתח קו עיצוב ייחודי שלי, של קולקציות ביגוד שונות אותן אני אייצר ומקווה לפתוח סניפים נוספים בכל רחבי העולם".

אז מי מכם שרוצה להתחדש בבגד חדש לכל אירוע, מוזמן לעקוב אחר עמוד האינסטגרם של אנגאם או להגיע ישירות לנצרת לרכוש מהחנות anghams place.

בשיתוף anghams place
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully