וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכפול נכסים דיגיטליים ברשת - הכירו את ריברנד מיליונר

בשיתוף ג'ון אלגורט

27.1.2021 / 16:29

ידעתם שאפשר להרוויח כסף אמיתי משכפול נכסים דיגיטליים ומכירתם ללקוחות מתעניינים, ויתרה מזאת, אתם אפילו לא צריכים לייצר את הנכסים הללו בעצמכם? ג'ון אלגורט, המייסד של ריברנד מיליונר פותח צוהר לעולם המרתק של עשיית כסף באינטרנט

ג'ון אלגורט. באדיבות המצולמים
ג'ון אלגורט/באדיבות המצולמים

אחד המונחים הקוסמים ביותר בעולם ההשקעות בכלל ובעולם הדיגיטל בפרט הוא "הכנסה פאסיבית" - היכולת לייצר כסף מהאינטרנט מבלי שתצטרך להשקיע זמן. בעולם ההשקעות ניתן להרוויח כסף פאסיבי למשל בהשקעות נדל"ן עליהן יקבל המשקיע שכירות, ובעולם הדיגיטל קיימים - נכסים דיגיטליים; מוצרים אותם ניתן למכור שוב ושוב ללקוחות שונים שירוויחו מהם ולשלשל לכיסכם סכום מכובד, מבלי לבזבז זמן רב. ג'ון אלגורט, חלוץ בתחום, לקח את עולם המוצרים הדיגיטליים (מוצרי PLR) לרמה הבאה עם הפלטפורמה הייחודית והמהפכנית שלו "PLR CASHIER" אותה הוא מלמד בקורס ריברנד מיליונר. אז איך זה בעצם עובד?

מה זה נכס דיגיטלי?

לפני הכל, חשוב להבין מהו למעשה נכס דיגיטלי מניב. בקצרה, מדובר בכל מוצר אותו ניתן למכור שוב ושוב - תוכנות שונות, קורסים, הרצאות מוקלטות, גרפיקות, משפכים שיווקיים ועוד. במסלול המלא של "ריברנד מיליונר", יקבל הלקוח סל של נכסים דיגיטליים איכותיים שנבנו בהשקעות ענק של מאות אלפי שקלים, אותם יוכל למכור כאוות נפשו לקהל הרחב. "הלקוח משלם, מוריד מיד את המוצר ויכול למכור אותו" מסביר ג'ון. "אין התעסקות עם מוצרים פיזיים, עם ספקים, עם משלוחים. באופן זה, הרווחים עולים, מתפנה הרבה יותר זמן, והרווח הוא כמובן 100% נקי, לאחר מיסים והוצאות שיווק".

אין תקרה - רק השמיים הם הגבול

כבר למעלה מ-7 שנים שנמצא אלגורט בעולם השיווק כאשר את דרכו החל בחנות שופיפיי אינטרנטית בה מכר מותג אופנה של עיצובים שלו. לאחר התמקצעות, ג'ון החל ללמד מעוניינים על תורת חנויות השופיפיי ולהרוויח לא מעט כסף, אך משהו היה חסר. "לא היה לי חופש וזמן לעצמי" הוא משתף. "הייתי רוב היום מול המחשב, בדיאלוגים בלתי פוסקים עם לקוחות. רציתי למצוא דרך לנקות את כל מה שמסביב ולמכור רק מוצר סופי".

ג'ון, שתמיד אחז ברוח יזמית מיוחדת במינה, החל לבנות את המותג "ריברנד מיליונר", מתוך ידיעה שהפעם, כל מה שירוויח - ילך אליו. "כשאתה שכיר, יש גבול למשכורת שלך" הוא מתאר. "יש תקרה שאין דרך לפרוץ אותה. זה לא שאתה קם בבוקר ואומר 'אולי מחר אני ארוויח 50,000 שקלים'. באמצעות המותג שלי, כבר אין תקרות, רק השמיים הם הגבול והכסף שתרוויח באותו יום תלוי אך ורק בך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ון אלגורט. באדיבות המצולמים
ג'ון אלגורט/באדיבות המצולמים

מוכר דרך חיים

למרות התדמית הבועטת ושוברת המוסכמות, ג'ון הוא איש משפחה, נשוי ואב לשניים והוא מספר כי אשתו היא התומכת הגדולה ביותר שלו ומסייעת לו בהתקדמות ובהצלחה. "אני מזמין אנשים כמוני, שחולקים איתי את אותו מיינדסט, להצטרף למותג". הוא אומר. "כל מי שרוצה להיות עצמאי ולהרוויח ממוצרים דיגיטליים. להשתחרר מהנוסחה של זמן שווה כסף. ובניגוד למקומות אחרים, אני לא מוכר קורס באלפי שקלים שלא יכניס לזה שקנה אותו שקל, אני מוכר דרך חיים. אני יצרתי פלטפורמה וקהילה בה אנשים שכנראה לא היו מצליחים במקום אחר, עדיין יצליחו להרוויח כסף".

מה באמת מקבלים ב-"ריברנד מיליונר"?

לפי ג'ון, את הערך האמיתי מבינים רק כאשר נכנסים לפלטפורמה וחוזים בכל מה שהיא מציעה, אך הרעיון הבסיסי פשוט - במקום לעבוד זמן רב על לייצר מוצר דיגיטלי שבעתיד יכניס לך כסף פאסיבי, בוא ורכוש את המוצרים הדיגיטליים שנמצאים בפלטפורמת-"PLR CASHIER" שכבר פיתחו עבורך. כל המערך העסקי שיצר ג'ון בהשקעה כספית עצומה ובלא פחות זמן ויזע, מוצעת לחברי הקהילה באופן מלא. המשתתפים מקבלים זכיינות על כל המוצרים והם לא תלויים בעמלה כלשהי. כלומר, התשלום על המוצר הוא חד פעמי וכל כסף שירוויח ממנו המשתתף מאותו יום והלאה - שייך לו, ולו בלבד.

ג'ון אלגורט. באדיבות המצולמים
ג'ון אלגורט/באדיבות המצולמים

אז איך פותרים את עניין הזמן?

מי שקורא את הפסקאות הללו ותוהה כיצד ימצא זמן לשיווק ומכירת המוצרים, יקבל מענה בדמות שירות נוסף שמלמד ג'ון - דרופ סרוויס מאסטרי (Drop Service) שגם זמין לחברי ריברנד מיליונר. ג'ון יצר משפכים מוכנים עם ספקים שמספקים שירותים שונים עבור הלקוח תמורת עמלה כאשר המשתמש הוא רק זה שלמעשה מתווך בין הספק לבין הלקוח המעוניין. אין ספק שזו נשמעת כמו דרך יעילה, מהירה ובעיקר קלה להרוויח כסף באינטרנט כיום.

וכיצד תבינו איך להשתמש בפלטפורמה? גם על זה חשב ג'ון. מי שמצפה לליווי אישי יד ביד בתוכנית, עומד להתבדות, משום שג'ון מבין שזמן שווה כסף, והמטרה שלו היא לעשות אוטומציה מוחלטת לתהליכים. מסיבה זו, כל המשתמשים בפלטפורמה מקבלים שורה של קורסים איכותיים שנותנים להם מעין מפת דרכים ברורה להתנהלות. הקורסים הללו כוללים קורסים על פייסבוק, על אינסטגרם, על פינטרסט, שיווק בגוגל, שיווק שותפים, מכירת מוצרים באיביי, דרופ סרוויס שאותו כבר הזכרנו ובקיצור, כל עולמות הדיגיטל הקיימים, בצורה המקיפה ביותר, והכי מעודכנת לשנת 2021. "יש מוצרים דיגיטליים שאני בעצמי שילמתי מעל לחצי מיליון שקלים בכדי לפתח אותם" מסביר ג'ון, "וברגע שהצטרפת אל המותג, כל המוצרים הללו שייכים לך, למכור אותם ולהרוויח מהם כמה שתבחר. מצדי הלקוחות יכולים למכור גם לכל מקום ברחבי העולם ולא רק למשתמשים ישראליים - זו הבחירה שלהם".

עם זאת, הקבוצה מציעה תמיכה רבה למשתמשים בדמות קבוצת טלגרם פעילה 7\24, בה ג'ון מסייע לחברים באופן אישי, שיחות זום קבוצתיות שבועיות ואזור שלם של מומחים בתוך הקהילה שמסייעים בתחום ההתמחות שלהם לשאר חברי הקהילה בתשלום.

ג'ון מסכם: "יש אנשים שיצאו לעצמאות ומצהירים שהם יצאו ממרוץ העכברים. זה לא עובד ככה. להיות בדיגיטל ולהיות במרדף אחרי לקוחות וזמן, זה מרוץ העכברים לא פחות. היום, כשהעסק שלי פועל 90% באופן אוטומטי, אני באמת יצאתי מהמרוץ, ואני מזמין אתכם להצטרף אליי"

ג'ון אלגורט. באדיבות המצולמים
ג'ון אלגורט/באדיבות המצולמים

לצפייה בוובינר בו עשה ג'ון השוואה בין מודלים עסקיים שונים, לחצו כאן. בנוסף, אתם מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב של ג'ון ולקבל חוות דעת אמיתיות ממשתמשים בפלטפורמה, או לקרוא מידע נוסף באתר האינטרנט, להשאיר פרטים ונציג של החברה יחזור אליכם בהקדם.

בשיתוף ג'ון אלגורט
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully